حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

یکی از موارد مهم در زمان خرید پنجره دوجداره توجه به قفل و دستگیره پنجره و توجه به ویژگی های قفل و دستگیره پنجره دوجداره است. کیفیت قفل و دستگیره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای بررسی نکات مهم در مورد تعمیر قفل و دستگیره پنجره دوجداره همراه ما باشید.

ویژگی های قفل و دستگیره پنجره دوجداره

کیفیت قفل و دستگیره پنجره دوجداره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و جزء ویژگی های دستگاه محسوب می‌شود. باید با توجه به بودجه خود در و پنجره با کیفیت و همراه قفل و دستگیری مناسب خریداری نمایید. دستگیره جزو پرکاربرد ترین یراق آلات و فلزات است.

ویژگی های قفل و دستگیره پنجره دوجداره

انواع قفل و دستگیره پنجره

دستگیره پنجره دوجداره با توجه به کیفیت آن، کاربرد های مختلفی داشته و عملکرد متفاوتی برای کاربران ارائه می ‌دهد. در ادامه به رایج ‌ترین دستگیره های منازل ادارات و هتل ها می پردازیم.

 

نشانه دستگیره معیوب پنجره

به طور معمول قفل پنجره های دوجداره دارای چهار زبان بوده که ممکن است یکی از زبان های پنجره دو جداره دچار آسیب و خرابی شود که باید توسط افراد آشنا به این کار انجام شود. در ابتدا زبانه آسیب دیده شده تشخیص داده می‌ شود و نصاب سعی می کند زبانی آسیب دیده شده را تعویض یا تعمیر نمایند. سعی کنید در زمان تعمیر به سوئیچ قفل های استاندارد توجه نمایید که با کمترین فشار دچار آسیب می شود.

تعویض یا تعمیر اجزا داخلی قفل

قفل پنجره دوجداره کمتر دچار آسیب یا شکستگی می‌ شود ولی بهترین گزینه در زمان خرابی قفل تعویض قفل پنجره دو جداره  بوده و سعی کنید از قفل های روان و با کیفیت استفاده نمایید.

تعمیرکار پنجره دوجداره در اولین بررسی، توپ یراق درب پنجره دوجداره را بررسی می‌کند که اگر نیاز به تعمیر داشته باشد در اولین فرصت تعمیر می کند. یکی از دلایل آسیب قفل، فشار مضاعف و حرکات اضافی قفل بوده که در زمان باز و بسته شدن ایجاد می شود که در واقع باعث شکستگی یا خم شدن اجزای داخل قفل می شود. تعمیر یا تعویض قفل پنجره دوجداره نیاز به دانش و تجربه کافی داشته و هرگز بدون اطلاع اقدام به تعویض قفل نفرمایید که آسیب‌های بزرگترین وارد پنجره می شود. در نهایت باعث شکستگی یا از بین رفتن خلع بین دو شیشه دوجداره می شود.

عایق بندی پنجره پس از تعمیر

در زمان تعویض یا تعمیر قفل و دستگیره پنجره دوجداره ویژگی عایق بندی پنجره از بین می رود. عایق بندی بزرگترین ویژگی پنجره های دوجداره محسوب می شود. در این زمان باید سعی کنید پس از تعویض یا تعمیر توسط تجهیزاتی در و پنجره دوجداره را عایق بندی نمایید تا عایق صوتی و حرارتی داشته باشد.

عایق بندی پنجره پس از تعمیر

 

استعلام قیمت پنجره دوجداره

رگلاژ پنجره دوجداره

گاهی اوقات پنجره دوجداره شما به دلیل فشار دیوار و عوامل مختلف نیاز به رگلاژ دارد. پنجره دوجداره در جای خود باز و بسته نمی شود که موجب فشار به قسمت های دیگر پنجره و آسیب های بیشتر می شود. در این مورد نیاز به تعویض یا تعمیر قفل و دستگیره پنجره دوجداره نداشته و افراد با تجربه می توانند با رگلاژ پنجره دوجداره مشکل و آسیب وارد شده را تعمیر نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *