حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پروفیل کشویی یکی از مدل های رایج برای ساخت و طراحی پنجره دو جداره علی الخصوص پنجره های الومینیومی و یو پی وی سی است.سهولت در باز و بسته شدن یکی از عمده دلایل محبوبیت و فروش بالای پروفیل های کشویی در نظر گرفته می شود.در این مقاله قصد داریم تعدادی از پروفیل های کشویی برای درب و پنجره های دو جداره محصول شرکت سی فور را به شما عزیزان معرفی نماییم.

 

پروفیل آلومینیومی کشویی درب و پنجره های دو جداره سی فور

در حالت کلی پنجره های کشویی در دو نوع مدل حرکت طراحی و تولید می شوند. پنجره های کشویی با یک لنگه ی بازشونده و پنجره های کشویی با دو لنگه ی بازشونده.در حالت نخست یکی ازشیشه ی  پنجره ها به حالت کشویی روی ریل به طرفین حرکت می کند.˓ در حالی که در حالت دوم هر دو شیشه ی پنجره روی ریل به طرفین حرکت می کنند.

مجموعه ی سی فور از پروفیل های با کیفیت آلومینیومی برای طراحی و ساخت هر دو مورد فوق یعنی یک ریل و دو ریل˓ استفاده می کند.پنجره ای یک ریل و دوریل الومینیومی از مواد و ابزار الات مشابه و یکسانی ساخته شده اند .با این حال علاوه بر نوع حرکت˓ تفاوت های دیگیری نیز با یکدیگر دارند.

نقاط قوت پنجره های آلومینیومی تک ریل نسبت به انواع دو ریل چیست؟ در پنجره های یک ریل با توجه با این که یک طرف پنجره باز و بسته می شود˓. لذا ویژگی های عایق بودن در این محصولات بهتر از انواع دو ریلی است.این برتری باعث شده است تا قیمت خرید پنجره های الومینیومی تک ریل از انواع دو ریل این محصول به مراتب بیشتر و بالاتر باشد. جهت استعلام قیمت اینجا کلیک کنید.

۱۰پروفیل کشویی درب و پنجره سی فور
درب و پنجره های دو جداره سی فور

پروفیل UPVC کشویی پنجره های دو جداره 

پنجره هاییو پی وی سی کشویی دارای نواع و طرح های بسیار متنوع تری نسبت به پروفیل های الومینیومی دارند. در این بخش به مهم ترین ان ها اشاره شده است:

 

استفاده از پنجره های کشویی با پروفیل یو پی وی سی در مکان های کوچک که محدودیت فضا وجود دارد. بسیار مناسب است.امروزه پروفیل های پلیمیری مانند UPVC به دلایل محتلف که یکی از مهم ترین این دلایل قیمت است.˓ جایگزینی برای پروفیل ها آلومینیومی در نظر گرفته می شود.

 

پروفیل آلومینیومی کشویی درب و پنجره های دو جداره در چه مناطقی کاربرد دارد؟

استفاده از این محصولات در مناطقی که اب و هوای معتدل و پایدار دارند توصیه می شود. کاربرد این محصولات در ساختمان ها و منازل به علت سهولت بالا در باز و بسته شدن سبب تهویه ی مداوم هوای داخل محیط می گردد.این محصولات برای استفاده در مناطقی با آب و هوای بسیار سرد یا مناطقی که در معرض گرد و خاک زیاد هستند. اصلا توصیه نمی شود˓ چرا که در مورد اول اتلاف حرارت خانه و در مورد دوم کثیف شدن محیط خانه را در پی دارد.

 

مکان های مناسب برای استفاده از در و پنجره های کشویی

در حالت کلی استفاده از در و پنجره های کشویی به علت اشغال فضای کم در محیط های کوچک توصیه می شود.

 

پنجره دو جداره کشویی مجموعه ی سی فور

علاوه بر موارد اشاره شده در بالا˓ مجموعه ی سی فور انواع پنجره های کشویی را با پروفیل های زیر تولید و به بازار عرضه می کند:

 

خریداران و سازندگان ساختمانی می توانند از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه نسبت به ثبت سفارش های خود اقدامات لازم و ضروری را به انجام برسانند.

لازم به ذکر است که لیست و جداولی قیمت انواع محصولات سی فور به صورت آنلاین و اینترنتی در دسترس مشتریان غزیز است. لذا برای استعلام از قیمت ها به این جدول ها مراجعه نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *