حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پرومانوین نمایندگی عرضه پنجره دوجداره سی فور در تهران است پروفیل های درب و پنجره هات ملت از برند سیفور به صورت پروفیل با هسته سفید و روکش رنگی خاص تولید می شود. تکنولوژی به کار رفته در این محصول که برای اولین بار در دنیا در تولید این محصول استفاده می شود،

پرومانوین نمایندگی عرضه پنجره سی فور در تهران

به طور کامل در اختیار این شرکت قرار گرفته است. و پس از سال ها تحقیق و مطالعه و همچنین تست های مختلف هواشناسی داخلی و خارجی، به مرحله تولید رسیده است.

پرومانوین نمایندگی عرضه پنجره سی فور در تهران

پروفیل های در و پنجره یو پی وی سی (سیفور)

پروفیل UPVC یکی از پروفیل های درب و پنجره چهار سوراخه به ارتفاع 6 سانتی متر می باشد. که در مقاطع مختلف با کلیه ابزار مورد نیاز برای ساخت درب و پنجره های چند جداره UPVC و با لاستیک TPV ساخته شده است.و دارای استاندارد ملی ایران و گواهینامه فنی از وزارت راه، مسکن و شهرسازی پروفایل C4 با تمامی مشخصات فنی مشخصات مهندسی درب و پنجره و همچنین کیفیت بالا، محصولات شاخص مجموعه در دو گروه بازشو و کشویی می باشد.

تولید می شوند و می توانند طیف وسیعی از نیازهای مصرف کنندگان را برآورده سازند. این محصولات همچنین دارای حداکثر ظرفیت عایق در برابر نفوذ صدا، گرما و ریزگردها هستند.

 

مزایا و ویژگی های برتر پروفیل رنگی هات ملت سیفور در مقایسه با پروفیل های لمینیت:

از جمله عواملی که می توان به عنوان دلایل برتری و مزایای پروفیل رنگی سیفور نسبت به پروفیل های روکش دار اشاره کرد، موارد زیر است:

مقاومت بسیار بالا در برابر نور خورشید:

یکی از مشکلات اصلی پروفیل های UPVC تغییر رنگ آنها در برابر نور خورشید است. که باعث شده تا برخی از مشتریان شانس خود را از دست بدهند و به انواع دیگر درب و پنجره ها مانند تیلت آلومینیومی روی بیاورند.

جنس پوشش رنگی پروفیل در زعفران به گونه‌ای است که مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و شرایط آب و هوایی دارد. و در آزمایش‌های انجام شده در صحرای آریزونا در آمریکا، ثبات رنگ بسیار بالایی را از خود نشان داده است.

این طول عمر در شرایط آب و هوایی معمولی به 20 سال می رسد. در صورتی که طول عمر پروفیل های لمینت معمولاً 5 تا 8 سال در بازار است و پس از مدتی از پروفیل جدا شده و تغییر رنگ می دهند.

طرح های بسیار شیک:

پوشش های سافور ویژه در انواع طرح های چوبی، تک رنگ، خارق العاده و غیره موجود است. که به صورت هایگلاس هستند و وضوح تصویر بسیار بالاتری نسبت به پوشش های موجود در بازار دارند،

دید فوق العاده و برتری چشمگیری را به ارمغان می آورند. مزیت دیگر این روش تولید عدم نیاز به مرحله اضافی برای پوشش پروفیل سفید است.

قیمت بسیار مناسب:

قیمت پنجره دو جداره و این نوع پروفیل های رنگی به گونه ای تعیین می شود.که نسبت به پروفیل های روکش دار معمولی موجود در بازار مزیت بسیار چشمگیری داشته باشد. و صرفه جویی اقتصادی قابل توجهی را به مشتریان خواهد بخشید.

پرومانوین نمایندگی عرضه پنجره سی فور در تهران

چرا باید پروفیل هات ملت سیفور را جایگزین پروفیل های سفید کنیم؟

پروفیل هات ملت سیفور در مقایسه با سایر پروفیل ها به خصوص پروفیل های سفید ظاهری جذاب و زیباتر دارد.تنوع رنگ های ایجاد شده در نمای ساختمان های جدید و جلوه خاص پروفیل هات ملت سیفور در نماهای ساختمان یکی دیگر از دلایل بسیار مهم استفاده از این نوع پروفیل ها می باشد.قیمت بسیار مناسب و نزدیک به قیمت پروفیل سفید عامل دیگری است. که انتخاب و مصرف پروفیل سفید را غیر موجه و دور از منطق خواهد کرد.

استحکام بالا و عمر بسیار بیشتر پروفیل های Seafore Hot Millat در برابر پروفیل های سفید عامل دیگری است که استفاده از این نوع پروفیل ها را مقرون به صرفه و هوشمند می کند..

 

عرضه محصولات سی فور در پرومانوین

پرومانوین یکی از نمایندگی های معتبر برند سی فور است. که محصولات این شرکت را به صورت باکیفیت و با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند.پرومانوین تمامی پروفیل های جدید سی فور از جمله پروفیل رنگی و پروفیل هات ملت سی فور را به بازار وارد می کند. و شما مشتریان گرامی می توانید با خیال راحت و قیمت مناسب این محصولات سیفور را نمایندگی پروما نوین خریداری نمایید.

پرومانوین نمایندگی عرضه پنجره سی فور در تهران تمام محصولات برند سی فور را با قیمت مناسب عرضه کرده است.بدین ترتیب یک شرایط استثنایی برای خرید محصولات ممکن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *