حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

یکی از زیباترین و شکیل ترین درب و پنجره های منازل، پنجره دوجداره فولکس واگنی بوده که دارای انواع مختلفی است. به دلیل شباهت کشویی آن به پنجره خودرو فولکس واگن، به این نام نامیده شده است. در ادامه می خواهیم ویژگی های پنجره دوجداره فولکس واگنی را بررسی نماییم.

ویژگی های پنجرفولکس واگنی

در هنگام نصب درب و پنجره های معمولی باید فضای اشغال در را لحاظ نمود. تا با دیگر اجسام داخلی و بیرونی ارتباطی نداشته باشد. پنجره فولکس واگنی حالت کشویی داشته و از اشغال فضا در دو جهت جلوگیری می کند.

ویژگی های پنجرفولکس واگنی

درب دوجداره فولکس واگنی به شکلی طراحی شده که گرد و غبار و حرارت داخلی و خارجی را انتقال ندهد. که باعث صرفه جویی در انرژی در فصل تابستان و زمستان می شود. در نظر داشته باشید که این درب ها عایق حرارتی بوده و در زمان آتش سوزی از انتقال حرارت و شعله ور شدن بیشتر ساختمان نیز جلوگیری می کند.

انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی

پنجره های فولکس واگنی به صورت تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک تولید و به بازار عرضه می‌شود.که برحسب نوع نیاز کاربران می توانید خریداری و استفاده نمایید. در زمان خرید حتما به قیمت پنجره دوجداره بر حسب نیاز خود توجه نمایید. برای مشاوره بیشتر در مورد خرید درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی با کارشناسان سایت پرو نوین در ارتباط باشید.

طراحی و ساخت پنجره فولکس واگنی

پنجره دوجداره فولکس واگنی دارای قالب های یک شکل بوده ولی از طرح ها و رنگ های متفاوتی برای جلوه و شکل ظاهری زیبا استفاده می شود. می توانید برای قسمت های مختلف منازل مسکونی تجاری مورد استفاده قرار دهید. تمیزکاری پنجره دوجداره آسان بوده و می‌توانید برای انواع پنت هاوس، روف گاردن و پنجره اتاق و پذیرایی مورد استفاده قرار دهید.

جنس پنجره

در تولید پنجره دوجداره فولکس واگنی از آخرین تکنولوژی های جهانی استفاده می شود ،تا استاندارد های جهانی پنجره را کسب نماید. از جمله امتیازات پنجره فولکس واگنی پروما نوین، استفاده از یراق آلات خاص و استاندارد با بهترین کیفیت بوده که برای مشتریان طراحی و تولید می شود.

جنس پنجره

نکات مهم هنگام خرید پنجره دوجداره فولکس واگنی

قبل از خرید و اطلاع از قیمت پنجره دو جداره فولکس واگنی حتماً با کارشناسان فروش و افراد با تجربه در این زمینه گفتگو داشته باشید. سعی کنید پروفیلی را انتخاب کنید که از سری ۶۰ در ساخت آن استفاده شده باشد. همچنین یراق آلات و فلز استفاده شده از بهترین کیفیت ساخت برخوردار باشد. در ساخت این پنجره ها از گالوانیزه یکپارچه استفاده می شود. و حتما سعی کنید عرض و ارتفاع را بررسی کرده و وزن پنجره نیز اهمیت بسیاری دارد.

حتما سعی کنید پنجره ای را انتخاب کنید که ریل پنجره در دستگاه و کارخانه تولیدی نصب شده باشد. و از نصب جداگانه ریل خودداری نمایید.

معایب خرید درب فولکس واگنی

پنجره فولکس واگنی مزایای بسیاری برای خریداران و کاربران پنجره دارد. اما قیمت بالای درب و پنجره فولکس واگنی باعث شده کاربران کمتری برای خرید این پنجره ها دست به کار شود. البته کیفیت و عملکرد صحیح پنجره ها را قبل از خرید مورد بررسی قرار دهید. همچنین با توجه به کیفیت ساخت آن قیمت بالایی از این سری پنجره ها انتظار داریم. این پنجره ها از یراق آلات وارداتی از کشور ترکیه و آلمان ساخته شده و با توجه به کیفیت یراق ها قیمت بالایی انتظار می رود.

چگونه پنجره دوجداره فولکس واگنی را خریداری نماییم؟

‏تمام قسمت های پنجره باید همگی ساخت یک برند خاص بوده و از کیفیت یکسانی برخوردار باشد. کیفیت بالا از مزایای این سری پنجره ها بوده و می توانید بدون هیچ گونه آسیبی سال ها استفاده نمایید. برای خرید و مشاهده انواع نمونه های پنجره دوجداره فولکس واگنی می توانید به سایت پروما نوین مراجعه کرده و درب مناسب خود را انتخاب و سفارش دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع درب و پنجره های دوجداره و با کیفیت با همکاران و کارشناسان سایت پروما نوین در ارتباط باشید.

سعی کنید برای آسایش و آرامش خود، درب ها و پنجره های دوجداره خریداری نمایید. با توجه به این که شهر های بزرگ در معرض دود و هوای الوده قرار دارند، پنجره دوجداره بهترین گزینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *