حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره دو جداره لولایی چه ویژگی هایی دارد؟قیمت پنجره دوجداره لولایی چقدر است؟پنجره دو جداره لولایی چند نوع دارد؟برای خرید پنجره دو جداره لولایی چه باید کرد؟

پنجره دو جداره لولایی چیست؟

پنجره های دوجداره لولایی جزو پرکاربردترین انواع پنجره های دوجداره هستند .این پنجره ها قابلیت حرکت به هر دو سمت چپ و راست را دارند و حتی می­توان در فضاهای کمتر از پنجره های دوجداره لولایی بازشو به سمت بالا استفاده کرد.

"<yoastmark

مزیت­های پنجره دو جداره لولایی

این نوع پنجره ها به دلیل مزیت­های خوبی که دارند، از پرفروش ترین مدل­ها هستند.

و در لیست زیر به برخی از این مزیت ها اشاره شده است:

با توجه به مزیت های ذکر شده در بالا می­توان گفت که این پنجره ها علاوه بر طول عمر بالایی که دارند، موجب صرفه یی در مصرف انرژی خواهند شد .همچنین مصرف کننده می تواند مطابق سلیقه مد نظر خود، در بین انواع طرح­های این پنجره به انتخاب مورد مناسب خود بپردازد

این پنجره دارای حالت بازشو به صورت عمودی برای زمانی است که فقط نیاز به تهویه هوای محیط داریم.در واقع در این حالت نیاز به باز کردن پنجره به صورت کامل نیست.لذا این حالت برای خانواده هایی که دارای فرزند کوچک هستند، برای ایجاد حالتی ایمن در پنجره بسیار مناسب هستند.

"<yoastmark

انواع پنجره دو جداره لولایی

این پنجره ها به دو نوع تک و دو حالت ساخته می­شوند.

در نوع یک حالته، دستگیره فقط در یک حالت باز و بسته شدن قرار دارد.

و در نوع دو حالته، دستگیره به یک حالت قفل و دو حالت بازشو قرار می­گیرد.

از این پنجره ها می­توان در هر مکانی که نیاز به تهویه هوا وجود دارد، استفاده کرد.

 

"<yoastmark

استانداردهای لازم برای پنجره دو جداره لولایی

با وجود داشتن تنوع زیاد در این مدل پنجره ها لازم است آنها به صورت استاندارد تولید شوند.همچنین برای ساخت آنها باید از ابزار آلات مناسب استفاده شود.می‌توان گفت که منظور از پنجره دو جداره لولایی استاندارد، پنجره با حداکثر عایق بندی است.

در ادامه به معرفی برخی از این استاندارد ها پرداخته ایم:

تولید پنجره دو جداره لولایی استاندارد

در تولیدپنجره دو جداره توجه به برخی از نکته های مهم برای تولید با استاندارد مناسب ضروری است، که در ادامه به برخی از این موارد اشاره شده است.پروفیل مورد استفاده در این پنجره ها حتماً باید از نوع استاندارد  RAL آلمان بوده، وگرنه به مرور زمان دچار عیب می گردد.همچنین در محل نصب و پیچ لوله ها حتماً باید در داخل پروفیل UPVC از گالوانیزه بصورت یکنواخت استفاده شود.

برای قرار گرفتن دقیق لولا ها در محل مناسب باید از شابلون مخصوص استفاده شود وگرنه میزان عایق بندی دچار مشکل خواهد شد.در ساخت این پنجره ها حتماً باید از یراق آلات با کیفیت مناسب و معتبر استفاده گردد.تعادل بین وزن بازشو و ابزار مورد استفاده در انتخاب لولا باید رعایت گردد.همچنین بهتر است از لولاهای دارای قابلیت تنظیم شدن برای ساخت آنها استفاده شود تا در ادامه مشکلی به وجود نیاید.

تفاوت پنجره دو جداره لولایی و پنجره دو جداره کشویی

اغلب افراد پنجره‌های دوجداره لولایی را به عنوان پنجره های کشویی فرض می­کنند، ولی باید توجه کرد که هر یک از آنها دارای کارایی متفاوتی هستند.اگر قصد تعویض پنجره دو جداره لولایی به پنجره دو جداره کشویی را دارید، پرومانوین بهترین انتخاب است.

در واقع پنجره‌های دوجداره لولایی به علت دارا بودن هر دو حالت باز و بسته شدن پر طرفدار هستند.پنجره های لولایی از سمت بالا باز و بسته می­شوند، در صورتی که انواع کشویی فقط به یک طرف، به وسیله ریل مخصوص روی یک محور حرکت کرده و باز و بسته می­شوند.

به دلیل استفاده از پروفیل و تجهیزات بیشتر در نوع لولایی، این پنجره ها دارای قیمت بیشتری نسبت به کشویی هستند.در نتیجه عایق بندی موجود در این پنجره ها بیشتر از نوع کشویی است.

لازم به ذکر است که در پنجره های لولایی به دلیل به کار بردن دو درزگیر مناسب، دارای صرفه جویی در مصرف انرژی بیشتری است.با وجود قیمت بالا برای نوع لولایی، به دلیل ویژگی هایی که این پنجره ها دارند، استفاده از آنها بهتر بوده و توصیه می­شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *