حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره upvc با روکش آلومینیومی چه مزیت هایی دارد؟ قیمت پنجره دو جداره upvc با روکش آلومینیومی چقدر است؟روکش آلومینیومی چه کاربردی دارد؟جهت کسب اطلاعات کامل در رابطه با موارد بیان شده تا انتهای متن همراه ما باشید.

بررسی پنجره upvc با روکش آلومینیومی

این پروفیل دارای تمامی استانداردهای اروپایی بوده است. و با فناوری نانو و روکش آلومینیوم آنودایز شده با رنگ های متنوع و طرح های چوبی ساخته شده است.این روکش آلومینیومی علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که به پنجره ها می بخشد، تغییر رنگ پروفیل را که دغدغه اکثر سازندگان به خصوص در مناطق گرم و آفتابی کشور است، کاملا از بین می برد.

در واقع شما تولیدکنندگان ارزشمند ما و مشتریان ما با سلیقه و حساسیت زیبایی و کیفیت آلومینیوم آنودایز، عایق و مزایای پروفیل پی وی سی را با قیمتی مقرون به صرفه و مقرون به صرفه تجربه خواهید کرد.

پنجره upvc با روکش آلومینیومی

پنجره upvc کامپوزیتی با روکش آلمینیومی

نیازها و شرایط بازار و همچنین پیشرفت و نوآوری در این صنعت منجر به طراحی پنجره ای شده است. که ترکیبی از پنجره های آلومینیومی بادوام و فناوری به روز UPVC است.با توجه به گسترش دانش معماری و طراحی نماهای مختلف، در برخی از پروژه ها استفاده از پنجره های آلومینیومی برای هماهنگی پنجره با نمای ساختمان ضروری است، در این صورت پنجره های عایق پی وی سی و پی وی سی مزایایی خواهند داشت.

ضرر – زیان. از این رو فعالان این صنعت به منظور بهره مندی همزمان از مزایای عایق پنجره های پی وی سی و پی وی سی و نمای آلومینیومی اقدام به تولید روکش های آلومینیومی در و پنجره کردند.علاوه بر موقعیت های ذکر شده در این نوع درب و پنجره، به دلیل تشکیل لایه های بیشتر در سطح پنجره، میزان ضریب انتقال حرارت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.استفاده از روکش آلومینیومی در پنجره های UPVC نیز باعث افزایش استحکام درب و پنجره و افزایش مقاومت مکانیکی آنها می شود.

 

مزایای در و پنجره یو پی وی سی با روکش آلمینیومی

یکی از مزایایی که این روکش ها به درب و پنجره ها می افزایند، قابلیت رنگ آمیزی بسیار بالا و بدون محدودیت است. که در تمامی سری های آنودایز، تزئینی و پودری موجود می باشد .و ابزار خوبی در دست طراحان و معماران برای خلق طرح های چشم نواز است.

محافظت از پروفیل در برابر اشعه ماوراء بنفش اشعه خورشید و افزایش طول عمر آن در برابر ضربه ها و ساییدگی های طبیعی از دیگر مزایای این سیستم می باشد.

بنابراین پنجره های آلومینیومی کامپوزیت PVC با در نظر گرفتن شرایط فوق ظاهری زیبا و منحصر به فرد از نظر کیفیت، دوام، حفظ رنگ و ساختار ایجاد می کند. و نتیجه بسیار بهتری نسبت به سایر پنجره ها و عایق ها می دهد. و باعث اتلاف صدا و انرژی عالی می شود.

پنجره upvc با روکش آلومینیومی

کاربرد روکش آلومینیومی

برای پوشش انواع پروفیل های سری 60 لولای چهار و سه کاناله و همچنین لولاهای کشویی سری 70 از روکش آلومینیوم استفاده می شود.

این روکش عموماً در نمای بیرونی پنجره استفاده می شود. و در صورت لزوم می توان آن را برای فضای داخلی نیز تولید و مونتاژ کرد.

 

تولید پنجره دوجداره upvc با روکش آلومینیوم

 

با پوشش آلومینیومی، یک پوسته آلومینیومی زیبا ایجاد می کند. که برای محافظت در برابر عناصر مختلف مانند نور خورشید و سرما مخلوط شده با داخلی upvc تقویت شده فلزی ایده آل است. آنها با هم پنجره ای را تشکیل می دهند. که ترکیبی از زیبایی، استحکام و طول عمر خاص است.

تنوع رنگی روکش های آلومینیومی سلیقه هر فردی را می پسندد.و کمبود رنگ پی وی سی را جبران می کند.قیمت پنجره دوجداره upvc بسیار مناسبتر از قیمت پنجره آلومینیومی است. به همین دلیل بسیاری از مشتریان به دلیل گرانی پنجره دوجداره آلومینیومی پروژه خود را به upvc تغییر می دهند.این طراحی جدید روکش آلومینیومی قیمت نهایی را بسیار پایین‌تر می‌کند. و مشتریان می‌توانند از ظاهر پنجره‌دار آلومینیومی با تنوع رنگ‌های آلومینیومی بسیار زیبا و عایق PVC خوب استفاده کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *