حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

گالوانیزه پنجره های upvc چیست؟ گالوانیزه چیست؟ کاربرد گالوانیزه در پنجره های دوجداره چیست؟گالوانیزه یکی از اجزای مهم در ساخت پنجره های دوجداره یو پی وی سی می باشد. گالوانیزه های استفاده شده در داخل سطح مقطع پروفیل ها به شکل هستند. گالوانیزه ها ابعاد و ضخامت متفاوت دارند که در ادامه درباره ی “گالوانیزه پنجره های upvc چیست؟” بیشتر توضیح خواهیم داد.

گالوانیزه پنجره های upvc چیست؟

گالوانیزه پنجره های upvc چیست

ابتدا به تعریف گالوانیزه  می پردازیم. به ورق های فولادی که سطح آن ها با آلیاژی مثل روی پوشیده شده است گالوانیزه می گویند.

 

تولید گالوانیزه پنجره دوجداره UPVC

همان طور که گفته شد گالوانیزه ها از روکش ورق های فلزی که به هیچ عنوان از آن ها جدا نمی شوند، تشکیل شده اند.شکلU در کارخانه ها این ورق ها با استفاده از دستگاه نورد به شکل مربع، در سطح مقطع گوناگون تشکیل شده اند.

 

کاربرد گالوانیزه در پنجره های دوجداره

پروفیل های یو پی وی سی وعرضه محصول جدید سی فور در پرومانوین ،در تولید پنجره های دوجداره، از آلیاژ پلاستیکی تشکیل شده اند که تحمل وزن وفشار بالا را ندارند بدین منظور جهت بالا بردن استحکام و مقاومت، در داخل یو پی وی سی از گالوانیزه استفاده شده است.

 

آیا گالوانیزه های به کار رفته در درب ها با گالوانیزه ی پنجره ها تفاوت دارند؟

پروفیل های یو پی وی سی که در تولید درب ها به کار می روند ضخامت بیشتری نسبت به پروفیل پنجره ها دارنددر نتیجه ابعاد گالوانیزه ی مورد استفاده در درب ها بیشتر از پنجره ها می باشند.

گالوانیزه پنجره های upvc چیست؟

در پنجره های دوجدارهUPVC  استفاده از گالوانیزه

گالوانیزه ها به رگلاژ مناسب گالوانیزه ها کمک می کنند.

 

انواع ورق گالوانیزه

انواع ورق های گالوانیزه را با توجه به ضخامت تقسیم می کنند:

 

ورق گالوانیزه داخل پروفیل یو پی وی سی چگونه قرار می گیرد؟

با توجه به برند و شرکت سازنده UPVCضخامت گالوانیزه پنجره دوجدارهمتفاوت می باشد اما به طور کلی توصیه می شود گالوانیزه در پروفیل های عمودی بالای 2 متر، با ضخامت 1.5 و 2 میلی متر استفاده شود تا باعث خمش و تغییر شکل پروفیل نشود.برای استحکام بیشتر پنجره ها می توان فاصله ی بین پیچ های اتصال دهنده ی گالوانیزه به پروفیل یو پی وی سی در فاصله های حدود 20 سانتی متر باشد تا ساختار محکم تری ایجاد کند.

 

برخی از کارخانه های تولید ورق گالوانیزه در ایران

 

ورق های گالوانیزه چه مزایایی دارند؟

 

ورق های گالوانیزه را چگونه تشخیص دهیم؟

ورق های گالوانیزه دارای سطح صیقلی، براق و شفاف هستند. پوشش این ورق ها بین 10 تا 275 میلی متر است و ضخامت 0.2 تا 6 میلی متر را دارند.سه دسته ورق های گالوانیزه گل ریز، گل درشت و بدون گل وجود دارند که با توجه به کاربرد از هر کدام استفاده می شود. در مورد کاربرد درب و پنجره upvc در ساختمان  بیشتر بخوانید.

 

تست گالوانیزه به چه صورت انجام می شود؟

استفاده از گالوانیزه در تولید درب و پنجره ها مهم می باشد. برخی از تولید کنندگان از گالوانیزه فقط در قسمتی از پنجره مثل جایی که پیچ لولا بسته می شود استفاده می کنند.با استفاده از آهنربا می توان تشخیص داد که در داخل پروفیل پنجره، گالوانیزه به کار رفته است یا خیر که جذب آهنربا به معنای استفاده از گالوانیزه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *