حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

قیمت در و پنجره دوجداره

اختراع پنجره های دوجداره، یکی از اختراعاتی بود که راحتی و آسایش را برای مردم فراهم آورد.

مزایای زیاد در و پنجره دوجداره باعث شد تا کم کم جای پنجره ها ی قدیمی را بگیرند.

برخی از منازل قطعا در وسط شهر و شلوغی و سروصدا و دود قرار دارد. قطعا این موارد برای هرکسی آزار دهنده است.

افرادی که در این منازل ساکن هستند خواستار آرامش و به دور از دود و دم می باشند.

بهترین راه حل استفاده از پنجره های دوجداره در این ساختمان ها می باشند. سازندگان ساختمان ها نیز امروزه در تمامی ساختمان ها از این در وپنجره ها استفاده می کنند.

قبل از اینکه بخواهیم در مورد قیمت در وپنجره دوجداره صحبت کنیم بهتر است کمی در مورد تاریخچه آن و مزایایی که دارند بدانیم.

قیمت در و پنجره دوجداره promanovin.com
قیمت در و پنجره دوجداره promanovin.com

بعد از پنجره های آهنی قدیمی، پنجره های آلومینیومی اختراع شدند که کمی از مشکلات پنجره های آهنی را مرتفع کردند. اما باز خود این پنجره های آلومینیومی دارای معایبی نیز بودند.

مثلا با هرنوع آب و هوایی سازگار نیستند. عایق خوبی برای صدا نیستند و اینکه عایق خوبی برای گرما و سرما به شمار نمی آیند.

این معایب باعث شد که بشر به فکر اختراع جدیدتری از انواع در و پنجره بیفتند.

بعد از آن پروفیل اختراع شد و از آن برای ساخت در و پنجره های دو جداره استفاده کردند. اوایل اختراع باز هم معایبی داشتند اما کم کم ایرادات هم رفع شدو استانداردهایی را برای پروفیل تعریف کردند و از آن به بعد طبق همان استانداردها اگر پروفیل ساخته شود ، مناسب استفاده برای تولید دروپنجره دوجداره می باشد.

کارخانه های زیادی با برندهای مختلف امروزه در زمینه تولید پروفیل فعالیت می کنند مانند پروفیل هافمن، وین تک، سی فور،بلووین و … که قیمت هایشان متفاوت است.

همه این شرکت ها، پروفیل هایی در رنگ های مختلف تولید می کنند تا مشتری بتواند قدرت انتخاب بیشتری داشته باشد.

معمولا ساختمان ساز ها رنگ سفید را انتخاب می کنند اما گاهی مشتری میتواند طبق سلیقه و رنگبندی منزل خود، رنگ هایی به جز رنگ سفید را برای ساخت در و پنجره مورد نظر خود، انتخاب کند.

قیمت در و پنجره دوجداره promanovin.com
قیمت در و پنجره دوجداره promanovin.com

مزایای استفاده از در و پنجره های :upvc

اگر از این پنجره های دوجداره استفاده می کنید متوجه مزایای زیادی که دارند شده اید.

  1. عایق بسیار خوبی برای صدا هستند. بعد از آمدن از سرکار قطعا به کمی استراحت و دوری از سروصدا نیاز دارید. این پنجره ها بهترین عایق برای صدا هستند و مانع از ورود صدا به داخل منزل می شوند.
  2. عایق گرما و سرما هستند. اگر در زمستان سیستم گرمایشی خود را روشن کرده اید این پنجره ها به عنوان عایق عمل کرده و مانع از خروج هوای گرم به خارج و مانع از ورود هوای سرد به داخل منزل می شوند . بنا براین میتوانید در زمستان استفاده از سیستم های گرمایشی را به حداقل برسانید و بنابراین در هزینه مصرف انرژی صرفه جویی کنید. در تابستان ها نیز این قضیه برقرار است و در وپنجره های دوجداره مانع از خروج هوای خنک به خارج از منزل می شوند.
  3. در رنگ های مختلف تولید شده و به راحتی می توانید رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید.
  4. مشکل زنگ زدگی و خوردگی را ندارند.
  5. مانع از ورود آب و رطوبت ناشی از بارش باران یا برف به داخل منزل می شوند.
  6. به راحتی و با یک دستمال مرطوب و در کمترین زمان ممکن تمیز می شوند.
  7. در و پنجره های دو جداره در انواع و مدل های مختلف تولید می شوند و به راحتی می توانید با توجه به ساختمان، مدل های مختلفی از آن ها را انتخاب کنید.

 

محاسبه قیمت پنجره دوجداره:

اگر پنجره های منزل شما قدیمی هستند، ممکن است به فکر تعویض آن ها با در و پنجره های دوجداره افتاده باشید اما نمیدانید که چقدر برای شما هزینه بر است.

محاسبه قیمت پنجره دو جداره خیلی راحت نیست. باید اطلاعاتی از قبل داشته باشید تا بتوانید قیمت را به راحتی بدست آوردید.

برخی از این موارد عبارت اند از:

  1. ابعاد پنجره را بدانید. از قبل باید طول و عرض در یا پنجره ای که قرار است دو جداره شود را بدانید اندازه گیری آن کار سختی نیست.
  2. نوع پروفیل را از قبل از انتخاب کرده باشید. در انتخاب پروفیل دقت کنید و قبل از آن حتما مطمئن شوید که دارای استانداردهای لازم می باشد.
  3. تعداد جداره های شیشه را از قبل در نظر بگیرید . اینکه میخواهید در یا پنجره شما دو جداره باشد یا سه جداره . معمولا دو جدراه را انتخاب می کنند اما باز هم شرایط و محیط زندگی در انتخاب جداره ها موثر است.
  4. رنگ پروفیل انتخابی شما بر روی قیمت نهایی پنجره تاثیرگذار است.
  5. نوع پنجره نیز بر روی هزینه نهایی تاثیر زیادی دارد. اینکه پنجره شما تک لنگه باز شو باشد یا مدل دایره ای یا واگنی و … همه این نوع پنجره ها بر روی محاسبه قیمت در و پنجره دوجدار موثر است.
  6. نوع یراق آلات نیز یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در فاکتور هزینه های ساخت در و پنجره به شمار می آید. اگر از یراق آلات با برند های خارجی و با کیفیت تر استفاده کنید قطعا هزینه های شما بالاتر می رود.
  7. تعداد باز شو های پنجره نیز در قیمت و در نتیجه در میزان یراق آلات مورد نیاز و در نهایت بر قیمت تاثیر دارد.
قیمت در و پنجره دوجداره promanovin.com
قیمت در و پنجره دوجداره promanovin.com

اگر این موارد را از قبل انتخاب کرده باشید می توانید حدود قیمت رابدست آورید.

اگر میخواهید در و پنجره دوجداره با کمترین قیمت داشته باشید میتوانید نوع پنجره را ثابت انتخاب کنید. این نوع پنجره هیچ بازشویی ندارد و ارزانترین نوع پنجره دوجداره می باشد. بعد از آن انتخاب مناسب بعدی تک لنگه بازشو می باشد. قیمتش از پنجره ثابت کمی بیشتر است اما باز هم نسبت به سایر انواع دروپنجره دوجداره مناسب تر می باشد.

انتخاب بعدی شما با توجه به فضا و بودجه تان، پنجره دو لنگه باز شو می باشد.

برخی از انواع پنجره های دو جداره خاص تر هستند و قیمتشان بالاتر است. مانند پنجره های دایره ای.

پس قبل از اینکه خرید خود را انجام دهید از قیمت های پنجره دوجداره و همچنین فضایی که در منزل دارید آگاهی کامل داشته باشید. برای اینکار از کارشناسان خبره ما در این زمینه می توانید کمک بگیرید.

البته مجموعه پروما نوین در سایت خود امکانی را برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره فراهم آورده است تا بتوانید تنها با انتخاب چند گزینه و در کمتر از 5 دقیقه قیمت در و پنجره مورد نیاز خود را بدست آورید . حتی برای خرید توری پلیسه نیز می توانید از قسمت استعلام قیمت سایت پرومانوین به همین صورت استفاده کنید.

به جز این مورد همکاران و کارشناسان ما در مجموعه پرومانوین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و در خواست های شما عزیزان می باشند.

در هنگام خرید دروپنجره دوجداره حتما از مجموعه هایی خرید خود را انجام دهید که دارای کارشناسان و نصابان حرفه ای می باشند. گاهی این پنجره های دوجداره در هنگام ساخت شیشه هایشان را تمیز نمیکنند و بعد از نصب پنجره متوجه این موضوع می شوید که دیگر فایده ای ندارد و نمیتوانید جداره های داخلی پنجره را پاک کنید . این مورد یکی از شایع ترین مواردی است که در این نوع پنجره های دوجداره پیش می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *