حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

آیا شیشه ضخیم تر صدا را کاهش می دهد؟ تاثیر ضخامت شیشه درکاهش صدا تا چه میزانی است؟ یکی از موارد مهم در عایق بندی پنجره ها، خرید شیشه ضخیم است. می توان طبق استاندارد های تعیین شده اقدام به خرید پنجره عایق صدا نمایید تا شاهد کاهش صدا در شیشه زخیم باشید.

عوامل تاثیر گذار و مهم در کاهش صدا در پنجره ها

آرامنوع شیشه بیشترین تاثیر عبور صدا در پنجره های تک جداره یا دو جداره را دارد. عامل اول نوع شیشه دوجداره بوده که باید از محصولات معتبر و باکیفیت تهیه شود. مورد دوم نوع جنس، طرح، فریم و پروفیل های پنجره است که علاوه بر این موارد، باید نوع باز شوندگی پنجره را نیز در نظر داشته باشید.

مورد سوم نحوه مونتاژ و آب بندی شیشه در هنگام نصب است که باید توسط نصاب به بهترین شکل ممکن انجام شود. آخر ین مورد ترکیب دو شیشه دوجداره با پروفیل است که اولاً از بهترین نوع شیشه استفاده شده و گاز ان با کیفیت باشد. کیفیت و توجه به ای موارد باعث شده در طول زمان استفاده دچار تعریق یا سایر موارد نشود.

عوامل تاثیر گذار و مهم در کاهش صدا در پنجره ها

کاهش صدا در شیشه ضخیم تر تک جداره

هرچه شیشه تک جداره ضخیم تر باشد، شدت عبور صدا کاهش می یابد. شیشه هایی که ضخیم تر و حالت استانداردی هستند، در آن فرکانس‌های پایین صدا منتقل نمی شود. در نظر داشته باشید، سکوریت کردن، رفلکس، رنگ کردن و غیره هیچ اثری بر کاهش صدای پنجره نخواهد داشت.

شرکت پروما نوین یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید پروفیل های باکیفیت و پنجره های دو جداره است. می توانید در صورت نیاز از فناوری های جدید در پنجره های دوجداره استفاده کرده و کنترل و دسترسی آسان تری داشته باشید. برای اطلاعات و فناوری های پنجره دوجداره سایت پروما نوین مراجعه نمایید.

می توان با استفاده از تکنیک هایی پنجره تک جداره را نیز عایق بندی کرده و از انتقال صوت و حرارات جلوگیری کرد. پیشنهاد ما تعویض پنجره دوجداره است. عللاوه بر این که می توانید از مزایا بیش از نود درصد عایق بندی استفاده کرده، بلکه در صورت تمایل می توانید از فناوری های نوین و کنترل از راه دور پنجره نیز استفاده کنید.

گاز آرگون شیشه دوجداره

اگر نگاهی به شیشه های دوجداره داشته باشید، بین دو شیشه از گاز مخصوصی به نام آرگون استفاده شده است که اثر مطلوبی بر میزان انتقال حرارت داشته باشد. گاز آرگون هیچ تاثیری بر حالت آکوستیکی شیشه ندارد و باعث کاهش اثر جذب صدا نمی شود. پنجره های دوجداره باید صدا های با فرکانس بالا و پایین را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد. در زمان خرید پنجره دوجداره حتماً این مورد را با کارشناسان پنجره دوجداره مطرح نمایید.

گاز آرگون شیشه دوجداره

بهترین راهکار ها کاهش صدا در شیشه ضخیم تر

کاهش صدا یکی از موارد مهمی است که همیشه کاربران در زمان خرید به آن توجه دارند. به نظر شما تاثیر ضخامت شیشه درکاهش صدا تا چه حدد می تواند باشد؟ انتقال صدا باعث آرامش و تمرکز داخل منازل می شود. عبور وسایل نقلیه، رفت آمده همسایگان، بازی کودکان، سر و صدای خارج از ساختمان و غیره از جمله آلودگی های صوتی است که باید در زمان خرید پنجره در نظر داشته باشید. بهترین راهکار، تعویض پنجره دو جداره یکی از راه های آکوستیک کردن پنجره ها و دیوارها است.

برای آکوستیک کردن دیوار ها از یونولیت و سایر موارد استفاده می شود که در زمان ساخت باید به آن توجه داشته باشید. پنجره های دوجداره نیز یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش صدای خارج از منازل است. با استفاده از اقداماتی همچون عایق بندی صوتی و آکوستیک کردن پنجره ها می توان از انتقال صدا جلوگیری کرد.

استفاده از شیشه ضخیم تر در پنجره سه جداره

از شیشه های سه جداره می توان در بسیاری از موارد استفاده کرد. اگر منازل شما در کنار بزرگراه ها یا مناطقی است که آلودگی صدای بیشتری در آن وجود دارد، می توانید از شیشه سه جداره استفاده نمایید. هرچه شیشه ضخیم تر باشد، شاهد کاهش صدا در شیشه زخیم هستیم. در نظر داشته باشید شیشه‌ سه جداره از فریم بسیار ضخیم تری بهره برده و ممکن است ظاهری زیبا مانند پنجره دوجداره را نداشته باشد. برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره با مشاوران، کارشناسان و نصاب های شرکت پروما نوین در ارتباط باشید. محصولات را به با بهترین کیفیت دست مصرف کنندگان می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *