حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

اگر تا به حال به دقت کرده باشید، با افزایش هزینه های زندگی و قیمت انرژی، تمایل افراد برای تعویض پنجره دوجداره بیشتر می شود. همراه ما باشید تا در مورد تجهیزات لازم برای نصب پنجره و تعویض پنجره دوجداره صحبت نماییم.

تجهیزات لازم برای نصب پنجره کدام ابزار ها هستند؟

یکی از تجهیزات مهم و حیاتی در نصب پنجره دوجداره upvc، استفاده از دریل دستی برقی است. برای سوراخکاری تمام قسمت های مختلف پنجره برای نصب از دریل مقاوم استفاده می شود. در زمان سوراخ کاری باید به قطر مته دریل دقت نمایید که آسیبی وارد پنجره نشود. در زمان فعالیت با دریل برقی باید به نکات مهمی دقت نمایید که در ادامه بررسی می کنیم

نصب پنجره دوجداره

نکات ایمنی در زمان نصب پنجره دوجداره

نصاب پنجره دوجداره باید در زمان نصب پنجره از لباس مخصوصی استفاده نماید که هنگام فعالیت با دریل در ایمن ترین شکل کاری قرار داشته باشد. استفاده از دستکش، عینک صنعتی و کفش  مخصوص پیشنهاد می شود. قبل از روشن کردن دریل بهتر است دوشاخه، پریز و سیم رابط دریل را بررسی کنید که اتصالی نداشته باشد.

سوراخکاری و نصب استاندارد پنجره دوجداره

در زمان سوراخ کاری یا کار با دریل باید مته را به صورت عمود یا ۹۰ درجه بر روی پنجره یا قطعه مورد نظر قرار دهید. در این صورت از شکستن یا ورود فشار بیش از حد به متن جلوگیری می شود. مته ممکن است در زمان فعالیت بر اثر فشار زیاد گرم شده و داغی بیش از حد مته کارکرد آن را از بین می برد و موجب کند تر شدن آن می شود. پس سعی کنید در هر بار سوراخکاری نوک متر را بررسی کرده و در صورت گرم شدن خنک نمایید.

برای تیز کردن مجدد نوک می توانید از انواع سنباده ها استفاده نمایید. بهتر است قبل از انجام کار مته را بررسی و کنترل کرده که شکستگی یا ترک نداشته باشد. پس از نصب مته آن را در جای خود محکم نمایید که احتمال لغزش در زمان فشار وجود دارد که موجب شکستگی آن می شود.

جنس مته مورد نیاز در نصب پنجره

برای سوراخکاری قطعات فلزی آلومینیومی انواع پروفیل ها از مته جنس فولاد کربنی یا آلیاژی استفاده می کنند. مته در دو شکل مخروطی و دنباله استوانه ای می سازند که هر کدام دارای کاربرد های مشخصی برای کاربران است. در نظر داشته باشید مته از قسمت‌های مختلفی ساخته شده که موجب سوراخ کاری می شود.

شیار مته، ساقه زبان انتهایی از جمله قسمت های مهم در متنه است و به وسیله شیار ها موارد و ضایعات سوراخ کاری شده را به سمت بیرون منتقل می کند که باعث سفت شدن دیوار یا محل مورد نظر نشود.

 

مراحل نصب و تعویض پنجره دوجداره

سایر تجهیزات مورد نیاز در نصب پنجره

در کنار دریل دستی از انواع متر انواع پیچ گوشتی برای باز و بسته کردن پیچ استفاده می شود. برای آسان تر شدن کارها می توانید از پیچ گوشتی های برقی یا شارژی استفاده نمایید.

اگر در مکانی فعالیت می‌ کنید که دسترسی به برق مستقیم تک فاز وجود ندارد، می توانید از دریل های شارژی نیز برای سوراخ کاری و یا نصب پنجره دوجداره استفاده نمایید. با یک بار شارژ دریل می توانید ساعت ها استفاده نمایید. برای احتیاط می توانید باتری اضافه خریداری نمایید که در زمان استفاده دچار مشکل نشوید

بهترین روش تعویض پنجره و تجهیزات لازم برای نصب پنجره

نصب یا تعویض پنجره نیاز به زبان خاصی نداشته و در هر زمان می توانید پنجره مورد نیاز را تعویض نمایید. پیشنهاد می کنیم در فصل تابستان، بهار یا پاییز انجام دهید که اگر تعویض پنجره در فصل زمستان انجام شود، موجب از بین رفتن آسایش اهالی خانه می شود. برای ساختمان های خالی از سکنه می توانید در هر فصلی پنجره مد نظر را نصب و استفاده نمایید. پس از نصب حتما سعی کنید توسط کارشناسان خبره و باتجربه درزگیری و رگلاژ نمایید.

برای خرید یا تعویض پنجره های دوجداره خود به شرکت پروما نوین مراجعه نمایید. تمامی محصولات این شرکت دارای ضمانت و گارانتی بلندمدت بوده و طول عمر بیشتری خواهد داشت. امروز در مورد نصب و تعویض پنجره دوجداره صحبت کردیم. برای اطلاع از قیمت و یا بررسی پنجره مد نظر برای ساختمان خود با کارشناسان سایت پروما نویین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *