حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره دوجداره UPVC در اکثر واحد های جدید مسکونی و تجاری دیده می شود. برای بررسی تولید کننده برتر پنجره دوجداره UPVC در تهران با ما همراه باشید.

چگونگی ساخت pvc

برای تولید چهارچوب، درب و پنجره دوجداره UPVC از نفت خام و نمک طعام استفاده می شود. با ترکیب نفت خام، اتیلن و نمک، کلر و همچنین با ترکیبات مختلف شیمیایی و عناصر، پی وی سی به دست می آید. از این ماده برای ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات pvc در صنایع مختلفی نیز مورد استفاده قرار گرفته که در ادامه بررسی می کنیم.

چگونگی ساخت pvc

طراحی و تولید پنجره دوجداره UPVC

برای تولید پنجره دوجداره UPVC می توان از مواد اولیه یا بازیافتی استفاده کرد. با ترکیبات مختلف تحت نظارت آزمایشگاه و استانداردهای ساخت پنجره های یو پی وی سی تولید می شود. درب و پنجره های یو پی وی سی باید در آزمایشگاه های مختلف تست و بررسی شده و استاندارد جهانی را به دست می آورد. از جمله مهم ترین آزمایش های این محصولات آزمایش شکل ظاهری و مقاومت در ضربه است. همچنین انتقال حرارت، کجی ابعاد، شکل هندسی محصولات بررسی می‌شود.

ویژگی های درب و پنجره دوجداره

پنجره دوجداره UPVC دارای خصوصیات مختلفی است که باید در زمان خرید بررسی نمایید. عایق حرارت و صوتی از جمله مهمترین ویژگی های درب های دوجداره بوده است.که باعث حفظ انرژی سرمایه و گرمای داخل خانه می‌شود. این درب ها مصرف انرژی را کاهش می دهد.

سعی کنید نوعی از پنجره یو پی وی سی را خریداری نمایید که ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل خانه جلوگیری نماید. درب و پنجره های قدیمی که به حالت فلزی یا چوبی بوده در اثر گذر زمان باعث نفوذ رطوبت و باران و پوسیدگی می شد. جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره اینجا کلیک کنید.

پنجره دوجداره حامی محیط زیست

یکی از دغدغه های فعالان محیط زیست نابودی کره زمین بوده و با گسترش تجهیزات پلاستیکی کره زمین در حال نابودی است. باید برای تولید لوازم و تجهیزات و مصالح خانه از محصولاتی استفاده کنید که ضرری به محیط زیست نررساند. پنجره دوجداره UPVC به دلیل عدم کاربرد مواد اولیه نامناسب، سازگار با طبیعت و محیط زیست بوده و هیچ ضرری در چرخه طبیعت ندارد.

امنیت پنجره

درب و پنجره های upvc از مکانیزم قفل چند نقطه ای برخوردار بوده که به صورت یکپارچه داخل پروفیل نصب شده است. همان طور که می دانید اهمیت درب و پنجره های یو پی وی سی بسیار است. می‌ توانید انواع درب و پنجره با شیشه ضد گلوله و ضد سرقت را خریداری نمایید.   در نهایت تجربه امنیت و آرامش را داخل خانه داشته باشید.

در نظر داشته باشید که در ساخت این سری درب ها از غلظت کلر بالا برای ضد اشتعال بودن محصولات استفاده شده است. که مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی و حرارت داشته باشد. می توانید در صورت خرید از بحران آتش سوزی انتظار گرما و حرارت جلوگیری نماید. برخی مواقع با ترکیبات آب و هوا و تغییرات آب و هوا رو به رو میشویم که امکان بارش باران اسیدی و اشعه های مضر خورشید وجود دارد. پنجره دوجداره UPVC طوری طراحی شده که بتواند در هر وضعیت اقلیمی بتواند مقاوم باشد.

امنیت پنجره

دوام پنجره دوجداره

در شهر های بزرگ و کلان شهرها با آلودگی های محیط زیستی، گرد و خاک و آلاینده های شهری در ارتباط هستیم. درب دوجداره یو پی وی سی طوری طراحی شده که در مقابل این موارد مقاومت نشان دهد. در نتیجه از پوسیدگی و ورود آسب به درب و پنجره جلوگیری می کند. در ساخت درب و پنجره های دو جداره از تکنولوزی جدید تری استفاده شده است .تا دوام درب و پنجره به حداکثر برسد.

خرید پنجره دوجداره UPVC

درب و پنجره های یو پی وی سی از ویژگی های بسیاری برخوردار بوده است.و در مقابل هزینه ‌ای که پرداخت می کنید. از مزایای درب و پنجره برخوردار می شوید. همان طور که گفته شد پنجره دوجداره UPVC باعث امنیت بیشتر، کم شدن سر و صدا، کاهش هدر رفتن انرژی و غیره می شود. برای ارتباط با تولید کننده برتر پنجره دوجداره UPVC در تهران به سایت پروما نوین مراجعه کرده و با کارشناسان و متخصصان فروش سایت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *