حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

یکی از رایج ترین روش های ساخت واحد های تجاری و مسکونی، استفاده از پارتیشن شیشه ای است. این سری از پنجره ها در طرح های مختلفی قابل نصب و استفاده است. همراه ما باشید تا جدیدترین سبک های “پارتیشن شیشه ای” و قیمت آن را بررسی کنیم.

تعریف پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای، همان دیوار یا جداکننده شیشه ای، یکی از سازه های اصلی ساختمان نیست. برای اینکه بتوانید از محیط و فضای اداری یا خانه خود به شکل بهینه تری استفاده کنید، می توانید از پارتیشن شیشه ای یا جدا کننده استفاده نمایید. در بخش های مختلف می توانید فعالیت های جداگانه ‌ای را انجام دهید. در نتیجه عملکردی بسیار بهینه برای شما خواهد داشت.

پارتیشن های شیشه ای را بیشتر در اماکن اداری و سازمانی مورد استفاده قرار می دهند. که از جنس چوب و شیشه است. برای عایق بندی پارتیشن های شیشه ای به طور معمول از پنجره های تک جداره دو جداره یا چند جداره استفاده می کنند. در ادامه در مورد جدیدترین سبک های “پارتیشن شیشه ای” صحبت می کنیم.

تعریف پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت تمام شده پارتیشن شیشه ای به موارد مختلفی از جمله ابعاد متراژ، ضخامت شیشهو غیره بستگی دارد. هرچه از جنس بهتری استفاده کنید، قطعا هزینه بالا تری خواهید داشت. می توانید در مصرف برق و سایر انرژی ها صرفه جویی نمایید. در برخی از محیط هایی که نیاز به عایق بندی صوتی است، بهتر است از پارتیشن شیشه ای عایق استفاده نمایید.

اگر قصد جدی خرید جدیدترین سبک های “پارتیشن شیشه ای”  بر حسب نوع و طرح مد نظر دارید، در اولین فرصت با کارشناسان فروش شرکت پروما نوین در ارتباط باشید. در نتیجه بتوانند به صورت کامل و تخصصی شما را در امر خرید و هزینه های تمام شده پنجره دوجداره راهنمایی نمایند.

انواع پارتیشن شیشه ای

یکی از معروف ترین طرح های پارتیشن شیشه ای، نوع شیشه دودی بوده که در فضا های مختلف اداری و سازمانی کاربرد دارد. پارتیشن شیشه دودی در انواع مختلف مانند مات، دودی مشکی، شیشه شفاف، دودی و انواع دیگر قابل سفارش است. می توانید از طریق شرکت پروما نوین اقدام به سفارش محصول مورد نظر نمایید.

یکی از معروف ترین و جدیدترین سبک های “پارتیشن شیشه ای”،  نوع شیشه دودی بوده که در فضاهای مختلف اداری و سازمانی کاربرد دارد. پارتیشن شیشه دودی در انواع مختلف مانند مات، دودی، مشکی، شیشه شفاف دودی و انواع دیگر قابل سفارش است. می توانید از طریق شرکت پروما نوین اقدام به سفارش محصول مورد نظر نمایید.

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای در انواع طرح ها و رنگها قابل خرید بوده و حتی می توانید در رنگبندی شیری رنگ نیز خریداری نمایید. در این نوع پارتیشن فضا های داخلی پارتیشن قابلیت دید نداشته و می توان حریم خصوصی را رعایت نمود. در برخی از فضا ها که نیاز به اجرای پارتیشن شیری دارید می توانید از جدیدترین سبک های “پارتیشن شیشه ای” در سایت پروما نوین برخوردار شوید. در صورت تمایل خرید نمایید.

شیشه های ترکیبی در موارد خاصی نصب و استفاده می شود. پارتیشن های شیشه ای ترکیبی دارای فضا هایی با شیشه شفاف و بخشی از فضا به صورت مات طراحی می شود. می توانید برای انواع واحد ها، مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال می توانید برای اتاق های مدیریت یا معاونت از شیشه مات استفاده کنید. بخش کارکنان و کارمندان دارای پارتیشن های شفاف شیشه ای باشند.

برای بخش‌های منازل مانند حمام، می توانید از پارتیشن شیشه دودیاستفاده نمایید. برای بخش بندی سایر قسمت های منازل از پارتیشن شیشه ای شفاف استفاده نمایید. این نوع از پارتیشن کاربرد بسیاری داشته و یکی از جدیدترین سبک های “پارتیشن شیشه ای” است.

خرید پارتیشن شیشه ای

اگر قصد خرید پارتیشن شیشه ای را دارید، می توانید در اولین فرصت به نمایندگان شرکت پروما نوین مراجعه نمایید. پروما نویین یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه شیشه و پنجره های دوجداره است. برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره، تعویض پنجره دو جداره و سایر موارد مرتبط با پنجره دوجداره به شرکت پروما نوین مراجعه نمایید.

سعی کنید محصولاتی را سفارش دهید که از متریال عالی در ساخت شیشه و اجزا و چهارچوب های آن استفاده شده باشد. در نتیجه بتوانید مدت زمان طولانی از پنجره مورد نظر استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *