حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

یو پی سی در واقع یکی از تجهیزات اصلی در تولید تجهیزات منازل مانند لوله فاضلاب، درب و پنجره های دوجداره محسوب می شود. روش تهیه پی وی سی PVC از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید به تمام نکات مهم در زمان خرید پنجره دو جداره توجه نمایید.

مواد اولیه در تولید پی وی سی

یکی از محصولات پرمصرف پلیمرها پلی الفین ها هستند. که با ترکیب و قابلیت های مختلف خود می توان در ساخت انواع درب و پنجره و سایر موارد مورد استفاده قرار می گیرد. پروفیل های pvc به طور عمده دارای قیمت مناسب پنجره و مقرون به صرفه بوده و نسبت به رقیب های خود از دوام و قدرت بالایی برخوردار است. با استفاده از روش‌های مختلفی می توان پروفیل های pvc را طراحی و تولید نمایید.

مواد اولیه در تولید پی وی سی

ساخت و تولید محصولات یو پی وی سی

برای تولید انواع یو پی وی سی از نفت خام کمتری نسبت به سایر محصولات پلیمری و پلاستیکی استفاده می شود. مصرف کمتر نفت خام باعث صرفه جویی در انرژی می‌ شود که می ‌توان برتری محصولات upvc نسبت به سایر رقبای پیشتاز را مطرح نمایید. محصولات یو پی وی سی با طی یک سری واکنش های شیمیایی و فرایندهای مولکولی طراحی شده است. می توان از این محصولات در تولید اسباب بازی نیز استفاده نمایید. روش تهیه پی وی سی PVC میاز به مهارت و تجهیزات تخصصی پلیمری دارد.

خصوصیات منحصر به فرد و روش تهیه پی وی سی PVC

پس از اختراع تکنولوژی تولید پنجره با استفاده از پروفیل های upvc، هزینه های ساخت و طراحی درب و پنجره ها کاهش یافته است.و با توجه به تنوع محصولات و انعطاف پذیری پروفیل های یو پی وی سی، مورد توجه نصابان و کاربران قرار گرفته است. در کنار این موارد پروفیل های upvc استحکام و سبکی ویژه ای دارند. و در برابر هرگونه ساییدگی خوردگی و شوک‌ های آب و هوایی می‌تواند بدون مشکل استفاده نمایید.

پلیمر وینیل کلراید در واقع اختصار pvc بوده که همان ترموپلاست هایی هستند. که در مقابل مواد شیمیایی، آتش‌سوزی، شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان دهند. محصولات پلیمری مانند پروفیل های پی وی سی توان ضربه پذیری و انعطاف پذیری بالایی دارد. و با ترکیب و آلیاژ مختلفی ساخته می شود.

تفاوت pvc و upvc

محصولات تولید شده pvc در مقابل تفاوت های بسیاری دارد. و مومن مواد پلاستیکی pvc را برای تولید لوله های فاضلاب و لوله پلیکا مورد استفاده قرار می گیرد. تجهیزات تولید شده با یو پی وی سی در واقع امروزه جایگزین چوب و فلز بوده و در پروژه های ساخت و ساز و انبوه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. در کارخانجات و تولیدی های درب و پنجره دوجداره از پروفیل upvc برای ساخت پنجره استفاده می کنند. یو پی وی سی در رنگ های متنوعی ساخته می شود که بتوانند هماهنگی کاملی با دکوراسیون منزل داشته باشد. روش تهیه پی وی سی PVC با UPVC متفاوت است.

هزینه ساخت pvc و upvc

محصولات پلیمری در ساخت تجهیزات منازل از جمله درب و پنجره دوجداره دوام بیشتری نسبت به درب و پنجره های آلومینیومی، فلزی و چوبی دارد. پلیمر می ‌تواند در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و سایر مواد شیمیایی مقاوم باشد. اگر بخواهیم پی وی سی را با یو پی وی سی مقایسه کنیم، هر کدام کابردهای متفاوتی داشته و به طور کلی محصولات یوپی‌وی‌سی مقاومت بیشتر و بالاتری نسبت به پی وی سی دارد. هزینه ساخت هر دو محصول پلیمری بسیار ارزان است. با توجه به قیمت مقرون به صرفه محصولات پلیمری، امروزه درب و پنجره دوجداره را از پروفیل های upvc می سازند.

هزینه ساخت pvc و upvc

کاربرد های محصولات pvc و upvc

همانطور که بررسی کردیم، درب و پنجره یکی از مهم ترین کاربرد های محصولات پلیمری است. و علاوه بر درب و پنجره های دوجداره می توان در تولید چرم مصنوعی، کفپوش، اسباب بازی، تجهیزات داخلی خودرو، تجهیزات پزشکی و غیره از محصولات پلیمری استفاده کرد. با توجه به اینکه از نظر بهداشتی محصولات پلیمری هیچ ایراد و اشکالی برای بدن ندارد. می توانید در تولید قطعات پزشکی و دندانپزشکی از پروفیل های pvc و upvc استفاده نمایید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم مشخصاً در مورد روش تهیه پی وی سی صحبت نماییم. همچنین در مورد خصوصیات ساخت، تولید، تفاوت ها و هزینه ساخت هر یک از محصولات پلیمری صحبت کردیم. اگر قصد خرید پنجره بادوام دوجداره را دارید. می توانید محصولات و پروفیل های یو پی وی سی را انتخاب نمایید که دوام بیشتری برای شما خواهد داشت. برای استعلام قیمت اینجا کلیک کنید.

در این مقاله درباره روش تهیه پی وی سی PVC صحبت کردیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های شرکت پرومانوین که تولید کننده برتر محصولات پنجره های دوجداره است، صحبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *