حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

شیشه آکوستیک بهتر از شیشه سه جداره است؟ یکی از سوالات خریداران تفاوت بین شیشه آکوستیک و سه جداره است. برای بررسی تفاوت ها، مزایا و معایب پنجره آکوستیک و سه جداره با ما همراه باشید.

شیشه آکوستیک چیست؟

شیشه آکوستیک یکی از اختراعات هوشمندانه بشر بوده که علاوه بر ساختمان ها در صنعت خودرو نیز استفاده می شود. پنجره های آکوستیک در واقع نوعی پارتیشن شیشه ای بوده که در مجتمع های عمومی مانند ادارات و سازمان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و باعث عایق بخش‌های مختلف ادارات می شود.

شیشه آکوستیک چیست؟

ویژگی های شیشه آکوستیک

یکی از مزایای پنجره های آکوستیک کیفیت آن بوده که باید از شرکت های معتبری خریداری و نصب نمایید. در صورت عدم رعایت استانداردهای لازم باعث پخش صدا می شود.. از دیگر ویژگی های شیشه های آکوستیک می توانیم به تنوع محصولات آن اشاره نماییم. علاوه بر زیبایی باعث عایق شدن محیط در برابر صدا می شود.

تنوع رنگ و طرح های متنوع باعث زیبایی محیط می شود که می توانید از بخش های مختلف اتاق به صورت جداگانه استفاده نمایید. همراه ما باشید در مورد پنجره آکوستیک صحبت نماییم.

ساخت شیشه آکوستیک

یکی از موارد مهم در ساخت شیشه های آکوستیک، چند جداره بودن شیشه ها بوده که در تولید و طراحی آن رعایت می شود. معمولا شیشه های آکوستیک را چند جداره یعنی دو جداره، سه جداره، چهار جداره و پنج جداره می سازند که از عایق صدای بسیار بالایی برخوردار باشد. همچنین از فوم های عایق صدا نیز در میان شیشه ها قرار می دهند.

کاربرد شیشه سه جداره

شیشه ها یا پنجره های سه جداره را در مناطق سرد می سازند که از عایق ‌بندی بالایی برخوردار بوده و از بین رفتن انرژی و یا گرما جلوگیری نماید. ویژگی های پنجره های سه جداره می توانیم به تحمل فشار و ضربه مضاعف اشاره نماییم که در برابر عوامل خارجی مانند پرتاب سنگ یا ورود و سرقت از منازل مراقبت می کند.

شیشه های سه جداره از هدر رفتن انرژی تا حد میزان قابل توجهی جلوگیری می کند.  شیشه های دوجداره در مقابل شیشه های دوجداره از عایق بندی مناسب تری برخوردار بوده ولی باید در زمان نصب و استفاده از گیری و عایق بندی استاندارد استفاده شود.

ضخامت شیشه های سه جداره و دو جداره

هرچه از تعداد شیشه های بیشتری استفاده شود، پنجره ضخیم تر خواهد بود. ضخامت شیشه نقش مهمی در کاهش میزان صدا داشته و باعث آرامش بیشتر منازل یا محل کار می شود. شیشه های سه جداره برای مناطقی مناسب بوده که از سرما و برودت آن در فصل زمستان زیاد بوده و پنجره های دوجداره قادر نیست که عایق بندی صحیحی داشته باشد.برای استعلام  قیمت شیشه پنجره دو جداره و سه جداره کلیک نمایید.

ضخامت شیشه های سه جداره و دو جداره

هزینه های خرید پنجره سه جداره و شیشه آکوستیک

قیمت شیشه آکوستیک و پنجره های سه جداره بر حسب موقعیت و اندازه محل شما در نظر گرفته می شود. نصاب پنجره محل نصب شما را بررسی کرده و می تواند بهترین و مناسب ترین نوع محصول را برای محل کار یا منازل شما پیشنهاد دهد. به طور عمومی پنجره های چند جداره یا سه جداره قیمت بالاتری از پنجره های دوجداره دارد. باید ۳۰ الی ۵۰ درصد هزینه بیشتری نسبت به نصب پنجره سه جداره نمایید.

برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز پنجره های چند جداره، آکوستیک و شیشه سه جداره با شرکت پروما نوین در ارتباط باشید کارشناسان شرکت می توانند شما را در خرید پنجره مورد نیاز راهنمایی‌های لازم را انجام دهند.

عایق سازی صحیح شیشه آکوستیک

در زمان نصب پنجره آکوستیک باید تمام موارد مهم در نصب آن رعایت شود که حداکثر حالت عایق را برخوردار باشد. در ابتدا باید تمام شکاف های پنجره آکوستیک را با چسب مخصوص مهر و موم نمایید. می توانید به جای استفاده از درب شیشه های لمینت، از درب های دو جداره استفاده نمایید.

سخن آخر

هر یک از شیشه آکوستیک و شیشه سه جداره کاربردهای خاصی داشته و معایب و مزایای منحصر به فردی دارد. در ابتدا ماهیت کاربری خود را به نصاب یا افراد با تجربه در زمینه نصب پنجره های دو یا سه جداره نشان دهید. در نتیجه بتوانید تصمیم گیری درستی در انتخاب و خرید پنجره دوجداره آکوستیک داشته باشید. شرکت پروما نوین یکی از شرکت ‌های موفق و با تجربه در زمینه تولید پنجره های upvc است. برای آشنایی با محصولات با سایت پروما نویین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *