حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره دوجداره یکی از تجهیزات ضروری در امر مصرف بهینه انرژی بوده که سبب عایق بندی و درز گیری ساختمان و واحد های تجاری و مسکونی می شود. در ادامه می خواهیم در مورد صرفه جویی در انرژی با پنجره دوجداره صحبت کرده و به این ویژگی منحصر به فرد پنجره ها اشاره نماییم.

تامین آسایش و آرامش منازل

آسایش و آرامش در منازل و محل کار یکی از موارد ضروری در زمان خرید واحد مسکونی یا تجاری محسوب می‌شود. بسیاری از افراد به دلیل آرامش منازل خود را خریداری می نمایند. امروزه به دلیل اینکه استفاده از وسایل نقلیه افزایش یافته آلودگی صوتی نیز به تبع آن افزایش یافته است. باید به دنبال راهکاری باشیم که بتوانیم با آرامش ذهنی فکری و جسمی بتوانیم به استراحت بپردازیم.

تامین آسایش و آرامش منازل

صرفه جویی در انرژی با پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از خروج انرژی از منازل جلوگیری می کند و همچنین از ورود انواع آلودگی های بیرون سرما یا گرمای بیش از حد بیرون نیز جلوگیری می کند.

یکی از موارد مهم در زمان استفاده از پنجره دوجداره، عایق بندی صحیح پنجره است. در قدم اول از کیفیت پنجره دوجداره اطمینان حاصل نمایید. نوع پروفیل، گاز بین دو شیشه، جنس شیشه و نصب تجهیزات اهمیت بسیار بالایی دارد. نصاب محترم باید با در نظر گرفتن نوع چارچوب شما پنجره استانداردی را نصب کرده و اقدامات لازم را پس از نصب انجام دهد.

چرا درز گیری پنجره اهمیت دارد؟

اقدامات بعدی پس از نصب پنجره توسط نصاب انجام می شود. درز گیری صحیح پنجره از موراد مهم بوده که با استفاده از چسب های مخصوص پنجره انجام می شود. گزینه های دیگری نیز برای درز گیری وجود دارد که توسط نصاب بررسی می شود. در نتیجه درز گیری پنجره باعث صرفه جویی در انرژی با پنجره دوجداره می شود. برای خرید انواع تجهیزات نصب پنجره دوجداره می توانید به سایت پروما نویین مراجعه نمایید.

مهم ترین موراد انتخاب پنجره دوجداره

در زمان سفارش پنجره دوجداره باید نصاب پنجره موارد مختلفی را در نظر داشته باشد. نسبت به عبور نور و گرما مهم بوده که از تابش مستقیم حرارت و افزایش دمای منازل جلوگیری شود. همچنین ضریب کسب حرارت خورشیدی نیز مهم بوده که اگر ضریب کسر حرارت خورشیدی بالاتر از ۵۵ درصد باشد پنجره هوای خانه را در هوای سرد کنترل کرده و اگر ضریب از ۴۰ درصد نیز کمتر باشد برای آب و هوای گرم مناسب خواهد بود. پس باید موارد مختلفی از نظر انتخاب پنجره upvc در نظر داشته باشید.

اهمیت استفاده از پنجره دوجداره در محیط سربسته

طبق بررسی‌ های انجام شده چهل درصد عمر انسان در داخل منازل سپری می شود و نزدیک به نود درصد عمر انسان نیز در محیط های سربسته سپری می شود. پس توجه به راهکار های تامین آسایش و آرامش اهمیت بالایی دارد.

در محیط های سربسته تدابیر مختلفی برای آرامش خود را در نظر بگیرید. باید از فاکتور هایی استفاده کنید که دمای داخل منازل به تعادل رسیده و از اتلاف انرژی در فصل تابستان و زمستان جلوگیری شود. در نظر داشته باشید برای برخی از محیط ها از پنجره های سه جداره نیز استفاده می‌شود ولی برای اینکه از شکستگی پنجره جلوگیری نمایید، می توانید از پنجره های دوجداره نشکن نیز استفاده نمایید. در ادامه بیشتر در مورد صرفه جویی در انرژی با پنجره دوجداره صحبت می کنیم.

اهمیت استفاده از پنجره دوجداره در محیط سربسته

کاهش هزینه های زندگی

طبق بررسی‌های انجام شده می توانید با نصب پنجره دوجداره بیش از ۹۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید. پس اجتناب از تلفات گرمایی و حفظ انرژی بیشتر در داخل منازل یکی از موارد مهم در تهیه و خرید پنجره دوجداره محسوب می شود. امروزه هزینه های انرژی بسیار سرسام ‌آور بوده و اگر از تجهیزات گرمایی مانند پکیج و رادیاتور استفاده می کنید، متوجه هزینه های مصرف انرژی هستید. می توانید با استفاده از پنجره های دوجداره از اتلاف انرژی جلوگیری نمایید. در فصل تابستان همین مورد در مورد هوای خنک کولر برقرار است.به صورت آنلاین قیمت پنجره دوجداره را بررسی کنید.

جمع بندی

استفاده از پنجره دوجداره نه تنها برای خانواده اهمیت داشته بلکه یک وظیفه عمومی بوده که از اتلاف انرژی در فصل های مختلف جلوگیری شود. حتماً در زمان خرید استاندارد های خرید پنجره دوجداره را در نظر داشته باشید. بحث امروز ما در مورد صرفه جویی در انرژی با پنجره دوجداره بود. اگر نکته نظری در این مورد دارید با نظرات خود را با ما در میان بگذارید. برای خرید انواع پنجره دوجداره به شرکت پروما نوین مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *