حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

آلودگی های صوتی همیشه وجود دارند به خصوص در شهرهایی که پرجمعیت هستند. برای خلاص شدن از این آلودگی ها و فراهم کردن آرامش بهترین کار میتواند استفاده از پوششی به نام عایق صوت باشد. استفاده از عایق صوتی به ضخامت دو تا پنج سانتی متر می تواند در کاهش انتقال صدا تاثیر زیادی داشته باشد.  بهترین راه عایق کردن خانه ،پنجره های عایق صدا برای ایجاد آرامش می تواند باشد. که در این مطلب درباره ی مزایا نصب پنجره عایق صدا صحبت خواهیم کرد.

مزایای نصب پنجره عایق صدا

ویژگی پنجره های دوجداره ی عایق صوت

پنجره های دوجداره و سه جداره معمولا عایق صوت می باشند. لازم است این را بدانیم که پنجره های دوجداره می توانند در برابر صوت، حرارت و گرد و غبار عایق باشند اما همیشه اینطور نیستند. عایق صوتی مناسب عایقی است که چگالی و ضخامت مناسبی دارد.زیرا چگالی عایق صوتی می تواند ارتباط مستقیمی با انتقال صوت داشته باشد و هرچه چگالی عایق صوتی بالاتر باشد، در برابر انتقال صوت بیشتر مقاوم خواهند بود. متاسفانه بعضی از عایق های صوتی که امروزه در تولید درب و پنجره های دوجداره به کار می روند ضخامت بالا و کیفیت مناسبی ندارند.

استفاده از مواد اولیه ی استاندارد و تولید مناسب در عایق بودن پنجره های دوجداره هم تاثیر دارد. اگر حتی از مواد اولیه استاندارد استفاده شود اما تولید پنجره دوجداره به خوبی انجام نگیرد، پنجره نمی تواند عایق خوبی باشد. علاوه بر این ها عامل دیگری که در عایق بودن پنجره های دوجداره تاثیر دارد می تواند نصب پنجره باشد. عامل تاثیر گذار دیگر در عایق بودن پنجره های دوجداره، ابعاد برداری صحیح پنجره است. اگر پنجره بزرگتر از ابعاد مد نظر باشد، زمانی که به پنجره و بازشو فشار وارد می شود. از رگلاژ خارج شده و به درستی باز و بسته نمی شود. شیشه های دوجداره خوب و استاندارد در عایق بودن پنجره تاثیرگذار هستند و باید با کیفیت باشد زیرا 80 درصد یک پنجره دوجداره را شیشه تشکیل می دهد.

 

برای پنجره دوجداره عایق صدا چه ابعادی لازم است؟

قبل از ساخت پنجره ابتدا باید ابعاد آن را در نظر بگیریم که بسیار دقیق و استاندارد باشد. اگر منزل شما در کنار بزرگراه ها و مناطق شلوغ می باشد برای داشتن پنجره دوجداره عایق صدا باید از پروفیل یو پی وی سی پنج کاناله و دارای یراق دوحالته استفاده کرد و ابعاد برداری، تولید و نصب هر کدام با دقت انجام شود تا نتیجه ی مطلوب به دست آید.

مزایای نصب پنجره عایق صدا

ویژگی پروفیل یو پی وی سی پنجره دوجداره عایق صدا

پروفیل یو پی وی سی پنجره های دوجداره دیوار ها و ضخامت استاندارد دارد. دارای 5 حفره است که این 5 حفره به صورتی است که از فضای گالوانیزه به بیرون کم نمی شود. پروفیل یو پی وی سی پنجره های دوجداره 2 کانال دارد.که اگر تعداد کانال ها یا حفره ها در داخل پروفیل بیشتر شود خاصیت عایق صوتی بالاتر می رود.

 

مزایای نصب پنجره عایق صدا

 

مزایای نصب پنجره عایق صدا جهت خرید

برای خرید پنجره های عایق ، قیمت پنجره دو جداره عایق صدا را بررسی و  شرکت های معتبر را انتخاب کنید تا بالاترین کیفیت همراه با ضمانت را در اختیارتان بگذارند. به دنبال پنجره های ارزان قیمت نباشید زیرا کیفیت مناسبی نخواهند داشت و با یک بار هزینه می توانید از مزایای پنجره های عایق صوت استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *