حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

چگونه پنجره های هافمن بازده حرارتی را بهبود می بخشند:

مزیت پنجره هافمن ، اگرچه شیشه های دو جداره در سال های اخیر رایج شده است ، و برای اکثر ساخت و سازهای جدید استاندارد است ،اما هنوز تعداد زیادی از ساختمان ها وجود دارند که همچنان از پنجره های قدیمی استفاده می کنند.

در این مقاله ، ما به بررسی عملکرد پنجره های هافمن برای بهبود بازده انرژی در خانه خواهیم پرداخت.

شیشه دو جداره چگونه عمل می کند؟

با یک پنجره یک جداره ، یک صفحه شیشه ای به عنوان مانعی بین خانه و فضای باز  عمل می کند. همانطور که بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد ، این قضیه به دلیل خاصیت هدایت گرما در شیشه ، ناکارآمد است.

مزیت پنجره هافمن promanovin.com
مزیت پنجره هافمن promanovin.com

از طرف دیگر ، در پنجره دو جداره از دو شیشه استفاده می شود. این موضوع باعث می شود عایق بهتری فراهم شودو  هوا بین این ورق ها به همان اندازه شیشه های اضافی در عایق بندی خانه شما نقش با ارزشی دارد.

این مورد در مورد قاب پنجره نیز وجود دارد. فریم های پنجره دو جداره بر خلاف تک جداره ، فضای بیشتری را برای گنجاندن یک چارچوب عایق فراهم می کنند. از جمله  ضد آب بودن فریم ها در فصول بارانی .

چرا پنجره دوجداره در عایق بندی خانه شما موثرتر است؟

از آنجا که شیشه رسانای خارق العاده گرما است ، پنجره های تک لعاب عملکرد بسیار کمی برای جلوگیری از انتقال گرما دارند. خواه داخل باشد یا بیرون. این بدان معناست که در طولانی مدت شما برای گرمایش و صرف انرژی زیاد، هزینه زیادی را پرداخت می کنید.

شیشه دو جداره موثر است زیرا همانقدر که شیشه رسانای خوبی برای گرما است ، هوا چنین نیست. بنابراین  هوا بین دو شیشه  باعث ایجاد مهر و موم در فضای باز می شود. این امر باعث کاهش انتقال گرما می شود. برخی از پنجره های دو جداره حتی می توانند با گازهایی پر شوند که گرما را نسبت به هوا کمتر هدایت می کنند ، مانند آرگون و کریپتون. اینها هزینه را کمی افزایش می دهند اما رتبه بندی انرژی را بیشتر می کنند.

مزیت پنجره هافمن promanovin.com
مزیت پنجره هافمن promanovin.com

در مورد پنجره سه جداره چطور؟

در حالی که شیشه سه جداره یک گزینه دیگری برای شما است ، از نظر هزینه می تواند به صرفه نباشد. به طور بالقوه تا دو برابرهزینه  پنجره دو جداره برای شما هزینه بر است. همینطور این پنجره های سه جداره به طور قابل توجهی بزرگتر از واحدهای دو جداره هستند. این به دلیل قاب بزرگ مورد نیاز برای قرار دادن صفحه اضافی شیشه است. به این معنی که هنگام باز و بسته شدن پنجره خود دامنه حرکت کمتری خواهید داشت. بعلاوه ، قاب اضافی ممکن است برای شما مزاحمت ایجاد کند به این ترتیب که می تواند در چیدمان مبلمان و لوازم اطراف آن تداخل ایجاد کند.

اگرچه ممکن است شیشه سه جداره یک انتخاب منطقی به نظر برسد ، اما ممکن است ارزش صرف کردن هزینه اضافی را نداشته باشد. در آب و هوای بسیار سردتر ، استفاده از پنجره سه جداره معقول است ، حتی اگر مجبور به صرف هزینه اضافی باشید. با این حال ، برای آب و هوای مطبوع اینگونه نیست و استفاده از پنجره دوجداره بسیار عالی است.

اگر به دنبال پنجره های uPVC دو جداره با کیفیت بالا هستید ، میتوانید با کارشناسان پروما نوین تماس بگیرید و کارشناسان ما در مورد پنجره هافمن، پنجره وین تک و … به شما مشاوره خواهند داد.

مزیت پنجره هافمن promanovin.com
مزیت پنجره هافمن promanovin.com

10 مزیت برتر شیشه پنجره هافمن:

تا اینجا کاملاً مطمئن هستیم که شما می دانید پنجره های دو جداره چیست ، بنابراین جدا از آنچه که هستند و نحوه کار آنها ، مزایای واقعی شیشه دوجداره در خانه شما چیست؟ دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهند تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره به منظور ایجاد یک لایه دوم از شیشه باعث تغییر شکل خانه شما می شود ، از افزایش ارزش ملک گرفته تا گرم نگه داشتن شما در زمستان و کاهش میعانات. بیایید نگاهی به 10 مزیت برتر نصب پنجره دو جداره در خانه خود بیاندازیم:

• گرمای بیشتر در زمستان

پنجره های دو جداره نه تنها دارای دو لایه شیشه هستند بلکه بین هر قطعه ، صفحه اولیه و دوم نیز دارای شکاف هوایی هستند. به لطف این شکاف هوایی بین دو صفحه شیشه ای ، از حفظ گرمای فوق العاده ، عملکرد حرارتی و کاهش سر و صدا لذت خواهید برد.

اگر در خانه فقط پنجره های یک جداره داشته باشید ، تقریباً 50٪ – 70٪ گرما را از دست خواهید داد زیرا از طریق لعاب و شکاف هایی که ممکن است درزگیر در آن ساییده شده باشد، از بین می رود. این موضوع ممکن است باعث شود خانه شما در تمام زمستان هوای نسبتاً سردی داشته باشد ، مگر اینکه تمام شب و روز از سیستم های گرمایشی استفاده کنید اما گاهی اوقات حتی این موضوع کافی نیست.

مزیت پنجره هافمن promanovin.com
مزیت پنجره هافمن promanovin.com

اما ، با پنجره های دو جداره ، که بین دو شیشه فاصله وجود دارد ، بیشتر این گرما به دلیل لایه اضافی شیشه و به دلیل اینکه هوا رسانای حرارتی بسیار ضعیفی است ، حفظ خواهد شد. این بدان معناست که گرمائی که به طور معمول از طریق یک پنجره تک جداره از بین می رود در عوض برای عبور از شیشه های دو جداره تلاش می کند و بیشتر آن در خانه شما باقی می ماند و در ماههای سرد زمستان احساس خوشایندی برای شما و خانواده تان ایجاد می کند.

• در مصرف انرژی خود صرفه جویی کنید

نه تنها شما و خانواده در ماه های زمستان با شیشه های دو جداره گرمتر خواهید شد ، بلکه همچنین می توانید میزان مصرف سیستم گرمایشی و انرژی خود را بسیار کاهش دهید. خانه شما گرمای بیشتری را حفظ خواهد کرد و باعث می شود که رادیاتورها را خیلی زیاد نکنید. پنجره های جدید شما می توانند سالانه مبلغ چشمگیری در هزینه های انرژی شما صرفه جویی کنند که از نظر محیط زیست نیز راه حل راحت تری  است.

• کولر در تابستان

یک تصور غلط رایج این است که شیشه های دو جداره باعث گرم شدن خانه شما در ماه های تابستان می شود ، درست مثل ماه های زمستان. نه تنها اینطور نیست بلکه نمی تواند فراتر از واقعیت باشد. گذشته از مزیت پنجره هافمن که در ماه های زمستان شما را راحت تر می کنند ، در ماه های تابستان نیز اتفاق مشابهی خواهید افتاد ، با این تفاوت که در تابستان پنجره ها باعث خنک شدن منزل شما می شوند. شیشه های دو جداره در واقع خانه شما را در برابر هر دو انتهای درجه حرارت شدید عایق بندی می کند ، و مانعی را در داخل و خارج از خانه شما ایجاد می کند.

تحقیقات نشان داده است که پنجره های سه جداره می توانند در ماه های تابستان خانه شما را گرمتر کنند ، بنابراین به همین دلیل برای آب و هوای معتدل ، ما همیشه پنجره های دو جداره را برای راحتی در خانه در تمام طول سال توصیه می کنیم. آنها نه تنها از مزایای بیشتری برخوردار هستند ، بلکه از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه نیز هستند.

مزیت پنجره هافمن promanovin.com
مزیت پنجره هافمن promanovin.com

• امنیت بیشتر

برای اکثر افراد امنیت خود فرد و خانه بسیار مهم است ، چه مربوط به خانواده و چه حیوانات خانگی ما باشد. مزیت پنجره دوجداره در این است که قاب پنجره های تک جداره سنتی در زمینه ایمنی خانه و محتویات آن از امنیت کمتری برخوردار هستند و به همین دلیل حتی می توانند حق بیمه بالاتری داشته باشند. نفوذ به شیشه های دو جداره بسیار دشوارتر است و برای دلسرد کردن افراد متجاوز بسیار مناسب است. در صورت استفاده از پنجره های دوجداره خانه شما از امنیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

پنجره های کشویی ثانویه می توانند یک لایه امنیتی بیشتر به شیشه دوجداره شما اضافه کنند ، مجهز به قفل های آبگیر که به طور خودکار با بسته شدن پنجره محکم می شوند. پنجره های ثانویه لولایی می توانند دارای دسته های قابل قفل به علاوه پیچ و مهره های امنیتی باشند.به همین ترتیب ، شیشه های چند لایه می توانند امنیت اضافی و همچنین عایق صدا را ایجاد کنند.

• به راحتی نصب می شود

دیگر مزیت پنجره هافمن این است که سریع نصب می شوند ، خصوصاً اگر از یک شرکت با اعتماد و باتجربه استفاده می کنید. آنها پنجره های خانه شما را در حداقل زمان و با کمترین اختلال بسیار سریع تعویض خواهند کرد. پنجره های دو جداره کاملاً مهندسی ساخته می شوند و قطعا بعث زیباتر شدن منزل شما و راحت تر شدن زندگی شما خواهند شد. ما یک تیم متخصص در مجموعه پروما داریم که در سراسر ایران آماده همکاری می باشیم.

• ساده هستند

اگر فکر می کنید پنجره های دو جداره باید مانند انگشت شست خودنمایی کنند ، اینطور نیست. اگر شما خانه ای، با ظاهری سنتی داشته باشید یا در یک منطقه حفاظت شده زندگی کنید ، مدل هایی مانند پنجره های دوجداره کشویی  این شخصیت را حفظ می کنند.

مانع ورود سروصدا می شوند

دیگر مزیت پنجره هافمن این می باشد که نه تنها با تنظیم درجه حرارت بیشتر از پنجره های تک جداره عمل میکنند ، بلکه یک لایه ضد صدا را به ملک شما اضافه می کنند ، این موضوع به شما کمک می کند سر و صدای ناخواسته ناشی از ترافیک و سایر عوامل خارجی برای شما مزاحمت ایجاد نکند.

• کاهش آلودگی محیط زیست

با کارآیی بیشتر انرژی منزل و کاهش نیاز به گرمایش و تهویه مطبوع اضافی ، پنجره هافمن می توانند باعث کاهش آلودگی  محیط زیست شوند. تعویض پنجره های تک پنجره شما می تواند یک انتخاب بسیار سبز برای شما باشد.

کاهش هزینه تعمیر و نگهداری

پنجره دوجداره به معنای افزایش هزینه تعمیر و نگهداری نیست. بلکه موجب افزایش زیبایی منزل شما و دادن جلوه ای خاص به آن می شود و همچنین به راحتی قابل تمیز شدن می باشند.

مزیت پنجره هافمن promanovin.com
مزیت پنجره هافمن promanovin.com

• ارزش ملک خود را افزایش دهید

وقتی صحبت از بهسازی منازل می شود ، یکی از بزرگترین سوالاتی که بسیاری از ما می خواهیم پاسخ دهیم این است که آیا تغییر در ظاهر منزل ، ارزش املاک ما را افزایش می دهد یا خیر. خوب ، خبر خوب این است که افزودن یا جایگزینی پنجره های خود با پنجره  دو جداره جدید می تواند به ارزش خانه شما بیفزاید و یک مورد خوب برای خریداران بالقوه باشد. این امر به ویژه اگر در حال تعویض پنجره های تک جداره با پنجره های دوجداره باشید، تحقق می یابد.

اجازه می دهد نور بیشتری به خانه شما سرازیر شود همچنین ملک شما را برای خریداران مطلوب تر می کند و ممکن است ارزش خانه شما را بیشتر کند.

ما در پروما نوین با چندین سال تجربه ،طیف گسترده ای از مدل ها و سبک ها را در طیف وسیعی به شما ارائه می دهیم.

ما به شما انواع مختلفی از پنجره ها را متناسب با همه سبک های خاص ارائه می دهیم و گزینه های متنوعی را برای زیبایی خانه شما ارائه می دهیم ، همه این موارد را کارشناسان ما بررسی کرده و سپس بهترین و متناسب ترین نوع پنجره را با توجه به ساخت منزل شما، به شما ارائه می دهند.

علاوه بر این ، به لطف تجربه چندین ساله ما ، نصابان ما به سرعت و بدون کمترین آسیب و تخریبی پنجره های قدیمی شما را با پنجره های دوجداره تعویض می کنند.

 

مقالات ما

کیفیت زندگی را با درب و پنجره دوجداره بالا ببرید

پنجره هافمن

محاسبه قیمت پنجره دوجداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *