حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

چسب‌‌های درزگیر در و پنجره و معرفی انواع چسب درزگیر در و پنجره  کاربرد زیادی دارند. این چسب‌ها تنها کاربرد زیبایی ندارند. گاهی اوقات به دلیل نوع کاری که انجام می‌دهید، نیاز دارید برای جلوگیری از نفوذ مایعات یا گرد و غبار، این چسب‌ها را به صورت دایمی عوض کنید.

برای این کار باید از چسب‌های مخصوص درزگیر استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه تعویض آن‌ها آشنا کنیم. قبل از توضیح هر چیز باید بگوییم که برای از بین بردن هر چسب درزگیر باید به یک سری شرایط مشخص برای آن چسب توجه کنید.

ابتدا باید مطمین شوید که چسب‌ها برای استفاده مناسب هستند. همانطور که گفتیم برای از بین بردن انواع چسب ، باید آن را به صورت دایم عوض کنید. در این رابطه لازم است با یک متخصص مشورت کنید.

از چسب های درزگیر در چه زمینه هایی استفاده می شود؟

چسب‌های درزگیر ، امروزه بیش از هر چسبی کاربرد پیدا کرده‌اند. به همین خاطر با استفاده از آن‌ها می‌توانید یراق آلات ، پنجره‌ها ، درب‌ها ، درهای داخلی و خارجی و …. را تعمیر کنید. از آنجایی که در و پنجره ها به طور مستقیم با محیط بیرون در ارتباط هستند ، استفاده از چسب‌های درزگیر در و پنجره تاثیر زیادی در بالا بردن امنیت خانه یا محل کار دارد.

اگر به هر دلیلی در و پنجره تان به مشکل خورده است ، حتما از وجود این چسب‌ها مطلع هستید . در ادامه می‌خواهیم در مورد اینکه چسب‌های درزگیر در و پنجره چه کاربردی دارند و چه فایده ای دارند ، صحبت کنیم.

شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید یراق آلات ، پنجره‌ها ، درب‌ها ، درهای داخلی و خارجی و… را بپوشانید. از آنجایی که در و پنجره‌ها به طور مستقیم با محیط بیرون در ارتباط هستند ، استفاده از چسب‌های درزگیر در و پنجره تاثیر زیادی در بالا بردن امنیت خانه یا محل کار دارد.

 

استعلام قیمت پنجره دوجداره

 

معرفی انواع چسب درزگیر در و پنجره

 

چه زمانی استفاده از چسب های درزگیر ضرورت دارد؟

 

در مواردی که درز بین دو لنگه پنجره  دو جداره به دلایل مختلفی نظیر گرد و خاک ، حرارت و …. ایجاد می‌شود، استفاده از چسب‌های درزگیر در و پنجره الزامی است. درزگیرها از مواد مختلفی تولید می‌شوند.

این مواد در دو دسته چسب‌های پلی سولفاید و چسب‌های سیلیکون وجود دارند. چسب‌های پلی سولفاید چسبندگی بیشتری نسبت به چسب‌های سیلیکونی دارند. به همین دلیل استفاده از آن‌‌ها در و پنجره‌های دوجداره توصیه می‌شود.

 

آیا درزگیر همان چسب است؟

 

درزگیرها که با نام چسب هم شناخته می‌شوند ، به عنوان نوعی پوشش محافظ در و پنجره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این چسب‌ها به طور گسترده‌ای در صنعت و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. درزگیرها دارای انواع مختلفی هستند. از این رو ، قیمت انواع چسب درزگیر با توجه به ویژگی‌های مختلف این محصول متفاوت است.

با توجه به این که انواع مختلف چسب های درزگیر و کاربردهای آن‌ها در صنعت و ساختمان سازی بسیار متنوع است ، انواع درزگیرهای مختلف و مورد نیاز تولید می‌شوند.

از جمله انواع درزگیرهای تولید شده در صنعت و ساختمان سازی می توان به درزگیرهای فلزی ، پلاستیکی ، لاستیکی و سیلیکونی اشاره کرد. درزگیرهای آلومینیومی انواع مختلفی دارند و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارند.

البته باید بگوییم که چسب‌های سیلیکونی از مقاومت بیشتری نسبت به چسب‌های پلی سولفاید برخوردار هستند. به همین دلیل می‌توان از آن‌ها در ، پنجره و درب هایی که با فریم‌های چوبی ساخته شده‌اند نیز استفاده کرد.

 

کاربرد انواع چسب درزگیر در و پنجره:

 

چسب‌های درزگیر در و پنجره برای چسباندن لبه‌ها به یکدیگر استفاده می‌شوند. این چسب‌ها در دو نوع چسبی با پایه آب و چسبی با پایه روغن تولید می‌شوند. چسب‌های درزگیر از لحاظ ظاهری و کیفی با یکدیگر تفاوت دارند و هر یک برای چسباندن لبه‌های پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این چسب‌ها، در واقع یکی از مهم‌ترین قطعات مصرفی در در و پنجره به شمار می‌رود. چسب‌های درزگیر ، نوعی چسب‌های مخصوص هستند که برای درزگیری و عایق سازی استفاده می‌شوند. این چسب‌ها با استفاده از مواد مختلف مانند سیمان ، پلاستیک و . ساخته می‌شوند.

معرفی انواع چسب درزگیر در و پنجره :

 

انواع چسب‌های درزگیر شامل چسب پلی سولفاید چسب پلی سولفاید برای درزگیری و عایق سازی هستند که در و پنجره استفاده می‌شوند. این چسب‌ها به صورت مایع یا پودر موجود هستند.

چسب پلی سولفاید را می‌توان در سه نوع چسب معمولی ، پلی سولفاید و پلی سولفاید تهیه کرد. چسب پلی سولفاید را می‌توان به راحتی با آب رقیق کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *