حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره های دوجداره معمولا به شکلی طراحی می شوند که کمترین اتلاف انرژی داشته باشد. در زمان جدا کردن قاب پنجره دوجداره برای تعویض یا تعمیر آن باید تمام موارد مهم را رعایت نمایید. در ادامه به آموزش نحوه جدا کردن قاب پنجره دوجداره می پردازیم.

 

شیشه پنجره دوجداره

 

پنجره های دوجداره از دو شیشه مجزا برای ساخت پنجره استفاده میشود. بین دو شیشه پنجره برای عایق سازی پنجره  از گاز آرگون استفاده می شود. نحوه جداسازی پنجره باید توسط نصابان پنجره انجام شود که بتوانید با تکنیک های مختلفی بدون آسیب رسیدن به فریم اصلی جداسازی نمایند.

پنجره های سه یا چهار جداره نیز وجود دارد که هر کدام دارای کاربردهای خاصی هستند. برای اطلاع از انواع پنجره دوجداره و انتخاب رنگ، نوع، طرح و ویژگی‌های پنجره، به سایت پروما نوین مراجعه نمایید.

استعلام قیمت پنجره دوجداره

 

شیشه پنجره دوجداره
جدا کردن قاب پنجره

 

جداسازی قاب پنجره دوجداره

 

تعویض شیشه یا جداسازی شیشه پنجره دوجداره آسان بوده و می توانید به صورت انفرادی و شخصی بدون تجربه جدا سازی نمایید. برای جداسازی شیشه نیاز به کارتک یا چاقو دارید.

در وهله اول تمام زوار های پنجره را با فشار از پروفیل جداسازی نمایید.سپس نوار های افقی و عمودی را جدا کرده و با کمی فشار می توانید شیشه پنجره را آزاد کرده و از قاب پنجره دوجداره جداسازی نمایید.

با تکرار همین عمل می توانید شیشه جدید را به قاب پنجره دوجداره اتصال نمایید. در زمان نصب شیشه به تمام موارد ایمنی توجه نمایید که کمترین آسیبی به پنجره دوجداره و شیشه های آن وارد شود. در صورت آسیب باعث می شود که دیگر حالت عایق بندی خود را از دست بدهد.

 

انواع پنجره بر حسب تولید

 

پنجره ها دوجداره یا چند جداره بر حسب نوع نیاز مشتری و توجه به پاره‌ای از موارد دیگر در اشکال متفاوتی تولید می شود. به طور مثال ممی توانیم به پنجره دوجداره ریلی، پنجره دوجداره کشویی و پنجره دوجداره معمولی بازشونده تقسیم بندی نماییم.

برای آشنایی با نحوه جدا کردن قاب پنجره دوجداره همراه ما باشید. پنجره های دوجداره شرکت پروما نوین از مواد اولیه درجه یک و پروفایل های با کیفیتی ساخته شده که در شرایط هوایی مختلف باعث پوسیدگی خم شدگی و یا خرابی تجهیزات پنجره نشود.

 

نحوه جدا کردن قاب پنجره دوجداره ریلی

 

تکنیک های مختلفی برای جداسازی بخش های پنجره ریلی وجود دارد که می توانید با مطالعه مطالب مختلف اقدام به جداسازی نمایید. در صورت عدم توانی توانایی از نصاب آن پنجره دوجداره برای جداسازی استفاده نمایید.

جداسازی شیشه بسیار آسان بوده و با توجه به اینکه شیشه بر روی لنگه های متحرک پنجره باز و بسته می شود، برای خارج کردن شیشه می توانید با فشار به قسمت جدا شونده، شیشه از پروفیل خارج نمایید.

پیشنهاد می کنیم اگر پنجره شما دچار پوسیدگی یا رسوب شده، قبل از انجام کار پنجره را روغن کاری نمایید. با کشیدن به سمت بالا می توانید چرخ های ریلی پنجره دوجداره را از قاب پنجره جداسازی نمایید.

 

نحوه جدا کردن قاب پنجره دوجداره ریلی
جدا کردن قاب پنجره

 

نحوه جدا کردن قاب پنجره دوجداره کشویی

 

یکی دیگر از پنجره های پرکاربرد در حوزه خرید پنجره های دوجداره، پنجره کشویی است که در مدل های مختلف ساخت می شود. با استفاده از تکنیک های مختلفی می توانید پنجره دوجداره را از فریم اصلی خارج نمایید.

در نظر داشته باشید نحوه جدا کردن فریم پنجره دوجداره کمی سخت تر از پنجره دوجداره ریلی است. در زمان خرید باید با آرامش و حوصله این کار را انجام دهید.

در ابتدا پیچ های پنجره که برای نگهداری آن نصب شده است را شل نمایید. سعی کنید از افتادن قاب پنجره دوجداره جلوگیری نمایید که در صورت رسوب یا زنگ زدگی پنجره به سختی ممکن است از قاب خارج شود.

سعی کنید مراحل باز کردن پنجره کشویی را به ترتیب انجام دهید که آسیبی وارد قسمت های مختلف پنجره نشود. اگر قصد تعویض پنجره دو جداره را دارید، کافی است با کارشناسان سایت پروما نوین در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را برای تعویض ارائه نمایند.

 

نحوه جدا کردن قاب پنجره دوجداره ساده

 

باز کردن پنجره معمولی کمی آسان تر از روش کشویی است. به هر حال باید اصول تعویض پنجره دو جداره را رعایت نمایید. برای باز کردن پنجره دوجداره معمولی باید آن را باز کرده و با کمی فشار پنجره را آزاد نمایید. برای تعویض پنجره نیز همین برنامه را انجام دهید.

حال اگر هیچ اطلاعات خاصی از تعویض پنجره دوجداره ندارید، پیشنهاد می کنیم از طریق شرکت های معتبر ساخت پنجره دوجداره برای تعویض آن اقدام نمایید. برای اطلاعات بیشتر با مقالات سایت پروما نوین همراه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *