حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

یکی از موارد مهم در ساخت پنجره دوجداره، بحث هزینه شیشه دوجداره آکوستیک است. همراه ما باشید تا در ادامه به ساخت پنجره دوجداره اکوستیک بیشتر بپردازیم.

کاربرد شیشه دوجداره آکوستیک

شیشه دوجداره آکوستیک را بیشتر در اماکن پر تردد استفاده می کنند و به دلیل کوچک بودن فضاهای اداری و تجاری نصب شیشه های آکوستیک باعث پخش نشدن صدا در محیط شده و در نتیجه افراد می تواند بدون مزاحمت با یکدیگر صحبت نمایند. اجرای نصب شیشه دوجداره آکوستیک مراحلی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

مزایا نصب شیشه دوجداره آکوستیک

پارتیشن های شیشه دوجداره آکوستیک از پنل های ام دی اف ساخته می ‌شود که باعث آکوستیک شدن محیط می شود. به طور معمول از شیشه های دوجداره الی چهار جداره می توان برای سایلنت کردن محیط استفاده نمایید. معمولا از گازی فاصله میان شیشه دوجداره استفاده می شود که برای عایق بندی شیشه ها بسیار مناسب است. پس از نصب شیشه، صداگیری شده که میزان عایق بندی و سایلنت شدن محیط بررسی شود.

مزایا نصب شیشه دوجداره آکوستیک

نصب آسان شیشه دوجداره آکوستیک

قبل از انجام پروژه آکوستیک کردن محیط، کارشناسان و نصابان شیشه آکوستیک به محل مراجعه می کنند که بتوانند بررسی اولیه از محیط داشته باشند. کارشناسان بر اساس دکوراسیون شما شیشه های دوجداره آکوستیک مناسبی را ارائه می دهند. بررسی ابعاد، رنگ و طرح شیشه اهمیت بسیار بالایی دارد.

از نظر بررسی هزینه شیشه دوجداره آکوستیک، می توانید به سایت پروما نوین مراجعه کرده و با افراد خبره در زمینه تولید شیشه های دوجداره صحبت نمایید. برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت عناوین مقالات سایت را دنبال کنید.

قوانین نصب شیشه دوجداره آکوستیک

به صورت استاندارد برای نصب شیشه دوجداره آکوستیک و پارتیشن بندی محیط، از ام دی اف های پنج لایه یا ملامینه ۱۶ میلی متری استفاده می شود که بتواند عایق مناسبی را ایفا نماید. چوب عایق بسیار مناسبی بوده و ترکیب آن با شیشه های چند جداره می تواند گزینه مناسبی باشد.

باید مراحل نصب شیشه دوجداره آکوستیک تا سقف محیط ها انجام شود که در صورت عدم انجام پارتیشن بندی استاندارد به صورت کامل باعث عدم عایق سازی محیط می شود

سایر ویژگی های شیشه دوجداره آکوستیک

علاوه بر عایق بندی صوتی، پارتیشن بندی شیشه ای یا به عبارت دیگر شیشه دوجداره آکوستیک باعث عایق بندی حرارتی می شود که از انتقال گرما یا هوای خنک داخل به خارج از محدوده جلوگیری می کند. با این کار، کارفرما یک مجموعه می تواند به صورت مستقیم با کارمندان در ارتباط بوده و نظارت داشته باشد.

با توجه به سلیقه کارفرما می توان از شیشه های مات یا شفاف برای پارتیشن بندی مجموعه استفاده نمایید. با توجه به سرعت انجام پارتیشن بندی واحد های تجاری، نیازی به تعطیلی دفتر نبوده و می توان بلافاصله در چندین ساعت در کمتر است یک روز پارتیشن بندی مجموعه را به اتمام رسانید.

سایر ویژگی های شیشه دوجداره آکوستیک

بیشترین کاربرد شیشه دوجداره آکوستیک

در ساختمان های اداری، مراکز آموزشی، کتابخانه ها، آزمایشگاه ها از شیشه های آکوستیک استفاده می شود که باعث مزاحمت یا انتقال صدا به اماکن دیگر نشود. در اماکنی که نیاز به آرامش داشته، استفاده از شیشه دوجداره آکوستیک ضروری است.

اگر قصد خرید پنجره دوجداره یا تعویض پنجره دوجداره را دارید، با کارشناسان فروش شرکت پروما نوین در ارتباط باشید تا بتوانند راهنمایی های لازم را برای شما ارائه دهند.

دلایل استفاده از شیشه دوجداره آکوستیک

انواع شیشه دوجداره آکوستیک دارای ظاهری زیبا و مدرن بوده و قابلیت نصب سریع و راحت را دارد. در زمان نصب نگران انتقال نور و روشنایی به ساختمان نباشید. نظافت آسان، تنوع بالا و قابلیت نصب انواع پرده و کرکره از دیگر مزایای پارتیشن بندی آکوستیک است. به طور معمول این شیشه ها ماندگاری بالایی دارد. و در صورت تمایل می توانید از شیشه های مات نیز استفاده نمایید.

برای سایر قسمت های واحد های تجاری و مسکونی می توانید از پنجره دوجداره استفاده کنید. تا با آرامش و آسایش بهتر به فعالیت، کار و استراحت بپردازید.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد هزینه شیشه دوجداره آکوستیک بود. سعی کردیم از مزایا و معایب و کاربرد های آکوستیک سازی محیط مورد نظر صحبت نماییم. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید و قیمت پنجره دوجداره و سایر موارد با کارشناسان سایت پروما نوین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *