حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

امروزه می توان پنجره های دوجداره و سه جداره را از پرطرفدارترین انواع درب و پنجره دانست. دلیل محبوبیت این محصول کارایی و خواص بسیار خوب آن است. و درب و پنجره های دوجداره و سه جداره بیشتر این کیفیت و محبوبیت را مدیون پروفیل های upvc مناسب می باشد.در این مقاله به بررسی پروفیل هات ملت در و پنجره سی فور می پردازیم، تا انتها با ما همراه باشید

مطمئنا پروفیل های upvc می توانند تاثیر مستقیمی بر عملکرد، طول عمر، کیفیت و موارد مشابه داشته باشند. اگر پروفیل دارای المان های لازم باشد،پنجره دوجداره شما همان چیزی است که هر خریدار به دنبال آن است، اما اگر پروفیل استفاده شده در ساخت پنجره دوجداره و پنجره سه جداره، المان های لازم را نداشته باشد .با توجه به استانداردهای آن ها چه شیشه، یراق آلات، ابزار، لاستیک، و غیره،برای ساخت درب و پنجره استفاده می شود. .

 

پروفیل هات ملت سی فور چیست؟

پروفیل درب و پنجره هات ملت برند “سی فور” به صورت پروفیل سفید مغزی و پروفیل روکش دار طرح دار خاص تولید می شود.سی فور تولید کننده انواع درب و پنجره است. مزایا و  برتری های پروفیل رنگی هات ملت در مقایسه با پروفیل های لمینیت:تکنولوژی به کار رفته در این محصول که برای اولین بار در دنیا در ساخت این محصول استفاده می شود.کاملا در اختیار این شرکت بوده و در نتیجه سال ها تحقیق و بررسی شرایط مختلف آب و هوایی داخلی و بین المللی آزمایشات به مرحله تولید رسیده است.

  1. مقاومت بسیار بالا در هر شرایط آب و هوایی و نور خورشید
  2. طرح های مختلف زیبا و متالیک
  3. ثبات رنگ تضمین شده

 

چرا باید پروفیل هات ملت سی فور را جایگزین پروفیل های سفید کنیم؟

پروفایل هات ملت سی فور نسبت به سایر پروفایل ها به خصوص پروفیل سفید جذاب و زیباتر است. تنوع رنگ ایجاد شده در نمای ساختمان های جدید و جلوه خاص پروفیل های هات ملت است. بر روی نمای ساختمان یکی دیگر از دلایل مهم استفاده از این پروفیل می باشد.اینکه قیمت پروفیل سفید بسیار مقرون به صرفه و نزدیک به قیمت می باشد.عامل دیگری است که انتخاب و مصرف پروفیل سفید را در مقایسه با آن غیر موجه و غیر منطقی خواهد کرد.

مقاومت بالای پروفیل های هات ملت سی فور در برابر پروفیل های سفید و عمر بسیار بیشتر آن ها از دیگر عواملی است که استفاده از این نوع پروفیل ها را مقرون به صرفه و هوشمند می کند.به عنوان مثال پروفیل سفید درجه یک در شرایط آب و هوایی معمولی 5-8 سال عمر می کند. در حالی که پروفیل هات ملت سی فور در شرایط آب و هوایی معمولی عمری نزدیک به 20 سال دارد.

پروفیل هات ملت در و پنجره سی فور

پروفیل های در و پنجره یو پی وی سی رنگی سی فور

پروفیل درب و پنجره UPVC سی فور یکی از پروفیل های سه سوراخه تولید شده با ارتفاع 6 سانتی متر می باشد. که در مقاطع مختلف با تمامی ابزار مورد نیاز جهت ساخت درب و پنجره های چند جداره UPVC می باشد.تولید شده با لاستیک TPV و پروفیل C1 دارای استاندارد ملی ایران می باشد. این محصول علاوه بر دارا بودن مشخصات فنی مشخصات مهندسی و همچنین کیفیت بالا، مقرون به صرفه نیز می باشد.پروفیل های سی وان با استقبال گسترده انبوه سازان ساختمان و مسکن مواجه شده است. و دارای حداکثر ظرفیت عایق صدا در برابر گرما، گرما و نفوذ ریز گرد و غبار می باشد.

 

تاثیر پروفیل بر قیمت درب و پنجره

اگر تجهیزات و قطعات مورد استفاده در درب و پنجره دوجداره بسیار گران باشد. بدیهی است که قیمت تمام شده پنجره ها افزایش می یابد. یکی از جنبه های جذاب پروفیل های upvc قیمت مقرون به صرفه آن ها می باشد.از سوی دیگر با توجه به اینکه این پروفایل دارای ماندگاری بسیار بالایی است. هزینه ای که برای خرید درب و پنجره های پروفیل upvc میکنید. شما را از سال ها تعمیر و تعویض درب نجات می دهد.

تمام موارد فوق و موارد مختلف دیگر مانند رنگ پروفیل، روش و نوع ساخت، استانداردها، نوع آرماتور است. و تناسب و قابلیت اعمال طرح های مختلف پنجره سازی و موارد مشابه به طور مستقیم و غیرمستقیم بر کیفیت درب و پنجره، قیمت، طول عمر، و غیره تحت تاثیر قرار می گیرند.کیفیت برخی از این اقلام با کمی دانش توسط خریدار قابل قضاوت است. اما بسیاری از نکات را نمی توان به راحتی قضاوت کرد و باید به عرضه کننده این محصول و تولید کننده با تجربه اعتماد کرد. جهت استعلام قیمت اینجا کلیک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *