حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

کیفیت پروفیل uPVC برای ساخت پنجره دوجداره بسیار مهم بوده و باید تمام استاندارد های لازم برای طراحی و تولید پنجره دوجداره رعایت شود. برای بررسی گواهینامه های استاندارد پروفیل uPVC برای ساخت پنجره دوجداره با ما همراه باشید.

کیفیت پنجره دوجداره و گواهینامه های استاندارد پروفیل uPVC

کیفیت پنجره دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها، نوع پروفیل به کار رفته در ساخت پنجره است. یکی از مهم ترین نکات در انتخاب پروفیل پنجره توجه به ضخامت دیوار بود و به طور معمول از استاندارد ۳ میلیمتری استفاده می شود. امروزه بیشتر از پروفیل های یو پی وی سی استفاده می کنند. پروفیل های آهنی و آلومینیومی مصرف چندانی ندارد. پروفیل ها از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و مصرف بهینه برای شما خواهد داشت.

در زمان خرید و تعویض پنجره دو جداره  به گواهینامه های استاندارد پروفیل uPVC برای ساخت پنجره دوجداره توجه نمایید.

کیفیت پنجره دوجداره

استاندارد پروفیل

دیواره های بیرونی پروفیل استاندارد بیش از ۷ میلی متر داشته و با توجه به نوع اقلیم و آب و هوای مناطق مختلف ایران ساخته می شود. برای مناطق آب و هوایی بسیار سرد و یا بسیار گرم از ابعاد بزرگتری مخصوصاً در طبقات بالا استفاده می شود. قطر پنجره های دوجداره بیش از ۷۰ میلیمتر بوده و از محفظه عبور هوا استفاده می شود. در زمان خرید پروفیل ها دقت نمایید که بدون هیچگونه خراش بوده و مقاوم در برابر اشعه یووی خورشید باشد. این پنجره ها قادر است دمای بین منفی ۶۰ درجه و مثبت ۸۰ درجه را تحمل می نماید. و به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ، ترک خوردگی و تغییر شکل نمی شود.

پروفیل سازگار با محیط زیست

امروزه از تکنولوژی جدیدی در ساخت پروفیل ها استفاده می شود. که سازگار با محیط زیست بوده و به جای استفاده از عنصر سرب از عنصر کلسیم استفاده می شود. تمام اتصالات کناره ‌های پروفیل باید بدون ترک خوردگی بوده و به وسیله تجهیزات تخصصی متصل شود. در زمان خرید پروفیل پنجره دوجداره حتما به گواهینامه های استاندارد پروفیل uPVC برای ساخت پنجره دوجداره دقت نمایید.

گواهینامه مقاومت در برابر باد شدید

پنجره دوجداره خریداری شده، باید در برابر نیروی باد شدید ایمن بوده و بتواند تمام مقاومت های استاندارد خود را نشان دهد. درب و پنجره های دوجداره شرکت پروما نوین دارای گواهینامه های استاندارد پروفیل uPVC برای ساخت پنجره دوجداره بوده و تمام تاییدیه های لازم را دریافت کرده است. اگر تمایل به مشاهده پنجره دوجداره پروما نویین دارید، به یکی از نمایندگی های شرکت در سراسر ایران یا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

 

گواهینامه مقاومت در برابر باد شدید

گواهینامه بین المللی آب بندی و نفوذ آب

یکی از  مزایای پنجره دوجداره، عایق بندی بوده که باید توسط تجهیزات تخصصی مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته شود. پنجره دوجداره پروما نوین دارای گواهینامه های استاندارد پروفیل uPVC برای ساخت پنجره دوجداره و آب بندی می باشند. که بدون هیچگونه نفوذپذیری آب می توانید بر حسب نوع استفاده خود پنجره دوجداره را خریداری نمایید.

گواهینامه نفوذ پذیری هوا

پس از طراحی و ساخت پنجره دوجداره توسط دستگاه های فشار مضاعف وارد پنجره های دوجداره می شود تا قدرت و دوام آن مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته شود. پنجره دوجداره یو پی وی سی پروما نوین دارای گواهی استاندارد تولید پنجره و هوا بندی بوده و توانسته تمام گواهینامه های معتبر را در ساخت ساخت و تولید دریافت نماید.

 

استعلام قیمت پنجره دوجداره

نکات مهم در زمان خرید و سفارش پنجره دوجداره استاندارد

در برخی از پنجره های دوجداره از رطوبت گیر شیشه استفاده می کنند. که یکی از نیازهای اصلی پنجره دوجداره محسوب می شود. در فصل سرما به دلیل شرجی بودن هوا و اختلاف دمای بین داخل و خارج پنجره باعث تبخیر و بخار پنجره می شود. و در صورت استفاده از رطوبت گیر در هر وضعیت جوی شیشه شما کاملا صاف و شفاف خواهد بود.

حتماً در بازه های زمانی مختلف گاز میان شیشه پنجره دوجداره را بررسی کنید. در میان دو شیشه پنجره دوجداره گاز مخصوصی تزریق می شود که برای عایق بندی مورد نیاز است. در صورت کاهش می توانید توسط کارشناسان مجرب، گاز بین دو شیشه پنجره دوجداره را پر کنید. که عایق بندی پنجره به کامل ترین شکل خود انجام شود. برای مشاوره جهت خرید انواع پنجره دوجداره و اطلاع از گواهینامه های استاندارد پروفیل uPVC برای ساخت پنجره دوجداره با کارشناسان سایت پروما نویین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *