حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره دوجداره اگر شما در زمینه ساخت و ساز فعالیت داشته باشید یا اینکه خودتان بخواهید ساختمان مسکونی خود را دست و پا کنید، احتمالاً در و پنجره یکی از مهم ‌ترین چیزهایی است که برای خریدنش باید خیلی زیاد دقت داشته باشید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره دوجداره چگونه است. موسسات مشخصی این استاندارد ها را تعیین می کنند و مراحلی باید طی شود تا بفهمیم که پروفیل استاندارد ملی را دارد یا خیر. در این مقاله ما را همراهی کنید تا برایتان در مورد این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره

 

استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره دوجداره

این استاندارد ها به چه منظور تعیین می گردد؟

استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره دوجداره استانداردی است که از طریق آن ویژگی‌ ها و روش هایی که یک پروفیل تست می شود و مورد آزمون قرار می‌ گیرد، تعیین می گردد.

در واقع پروفیل های اکسترود شده از پلی وینیل کلراید از لحاظ مقاومت تحت تست و آزمون قرار می گیرند تا بفهمند که مقاومت آن ها چند درجه است و می خواهند بدانند که اساس این آزمون ها دقیقا چیست. این آزمون ها برگزار می شود و تست ها و آزمایش ها به عمل می‌آید تا متوجه شوند که پروفیل ها تا چه حد مقاومت دارند و از چه کیفیتی در پنجره یو پی وی سی استفاده شده است.

استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره دوجداره

زمانی که استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره دوجداره در دسترس قرار می گیرد، یعنی تست فنی روی آن ها انجام شده و این پروفیل ها در برابر هر گونه حوادث طبیعی مثل آتش سوزی مقاوم هستند و کیفیت بالایی دارند، زیرا کارشناسان و موسسات مربوط به تعیین استاندارد و تحقیقات صنعتی به طور کاملا دقیق، جزئیات تولید این پروفیل ها را بررسی کردند و این استاندارد ها را عرضه کردند.

استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره دوجداره

آیا پروفیل ها از لحاظ فنی هم بررسی می شوند؟

در استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره دوجداره باید بگوییم که موسسات مربوط به تعیین استاندارد های کیفیت، پروفیل ها را از لحاظ مقاومت ضربه ای می سنجند و می بینند که چه متریال و موادی در ساخت پنجره دوجداره به کار رفته است. در واقع موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی تنها مرجعی است که به صورت رسمی در ایران فعالیت می‌ کند و می توان به آن اکتفا کرد و فهمید که این استاندارد ها درست تنظیم شده است یا خیر.

استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره دوجداره

در واقع این استاندارد ها اهداف مختلفی دارند و شما متوجه نخواهید شد که کیفیت مصالحی که در آن به کار رفته چقدر است و تحت چه شرایطی تولید شده است و از لحاظ فنی چه ویژگی هایی دارد و آیا با توجه به قیمتی که برایش تعیین کرده اند؛ می تواند پاسخ به نیاز مشتری باشد یا نه.

زمانی که می خواهند استاندارد ها را بررسی کنند، چه عواملی را در نظر می‌ گیرند؟

در تعیین استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره دوجداره، عواملی هستند که آنها را مد نظر قرار می دهند که اهمیت بسیار زیادی دارد.

استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره دوجداره

کلام آخر

استاندارد ملی پروفیل درب و پنجره دوجداره یکی از مهم ترین مباحثی است که همیشه راجع به آن صحبت شده است. افرادی که می‌ خواهند این پنجره‌ ها را تولید کنند، باید این استاندارد ها را مد نظر داشته و رعایت کنند.

در واقع این استاندارد ها می‌ توانند از نگاه مشتری هم یک عامل بسیار مهم در انتخاب شان باشد. سایت پروما نوین هم جزء منابع معتبری است که می‌ توانید از آن در و پنجره پروفیل دارِ با کیفیت تهیه کنید که استانداردهای لازم در آن رعایت شده است.