حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

بخار گرفتن پنجره دو جداره یکی از مشکلاتی که است که بسیاری از افراد با آن رو به رو می شوند. سختی این موضوع به دلیل آن است که شما نمی توانید بخار شیشه را نه از سطح جلویی و نه از سطح پشتی پاک کنید، چرا که این بخار میان دو شیشه پنجره است.

قبل از هر چیز خوب است بدانید که پنجره های دو جداره به گونه ای ساخته می شوند. که هیج بخار و رطوبتی از آن عبور نکند .و در بین دو جداره قرار نگیرد، به نوعی می تواند گفت این پنجره ها باید کاملا عایق و غیر قابل نفوذ باشند، بعنی هیج سوراخ کوچک و یا منفذه ای نباید وجود داشته باشد.

بنابراین اگر شما درگیر این موضوع شده اید به احتمال زیاد یا از عمر مفید پنجره تان گذشته است. و یا پنجره شما تنها ظاهر دو جداره دارد. و به صورت درست و اصولی مونتاژ و نصب نشده اند.

جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره

بخار گرفتن پنجره دو جداره از نشان دهنده چیست؟

در صورتی که سطح بیرونی پنجره شما بخار گرفته باشد. نه تنها نشانه بدی نیست، بلکه نشانه خوبی هم است. در فضول سرما که معمولا افراد محیط زندگی خود را گرم نگه می دارند. نشستن بخار بر روی شیشه نشان دهنده این است گرمای داخل خانه اتلاف نمی شود. و پنجره دو جداره شما به درستی کار خود را که جلوگیری از اتلاف انرژی است، انجام می دهد.

معمولا افراد وقتی بخار روی پنجره دو جداره خود می بینند، سعی می کنند آن را به وسیله یک پارچه پاک کنند. اما وقتی می بینند با پارچه تمیز نمی شود .برخی تصمیم به تعویض پنجره دو جداره و برخی تصمیم به رها کردن آن به همان صورت می گیرند.

بخار گرفتن پنجره دو جداره

مزیت پنچره های دو جداره

مزیت پنچره های دو جداره وجود گاز آرگون میان دو شیشه است .و سیستم عایقی که دارد، اما اگر بین دو شیشه عرق و یا بخار کند.نشان دهنده این است که پنچره شما دیگر مزیت یک پنجره دو جداره را ندارد.و به همین دلیل به راحتی هوای داخل خانه به آن ها انتقال پیدا می کند.

استفاده کردن از مود شیمیایی برای تمیز کردن پنجره دو جداره یکی از مواردی است که باعث از بین رفتن سیستم عایق آن می شود، چرا که این موارد نوار های درزگیر آن را به مرور زمان خراب می کنند.

اما در صورتی که به تازگی این دسته از پنجره ها را برای منزلتان نصب کرده اید. و با مشکل بخار گرفتن فضای بین دو شیشه مواجه شدید، نشان دهنده کیفیت بسیار پایین محصول خریداری شده است.

علل بخار زدن

رطوبت گیر و نقش موثر آن

ماده ای تحت عنوان ماده رطوبت گیر برای در و پنجره های یو پی وی سی وجود دارد. که کار آن جلوگیری از به وجود آمدن بخار در بین دو شیشه پنجره های دو جداره می شود. نام دیگر این ماده نگیر شیشه است.

این ماده به صورت دانه های ریز و خشکی است.در اصل کار عایق کردن شیشه ها را در سطح بالا تری انجام می دهد. دانه های ریز و خشک آن از ترکیب خاک رس خاصی با زئولیت به دست می آید. که کارشان جذب گاز و مایع است، به این صورت می توانند جلوی بخاز زدن و یا رطوبت کردن را بگیرند.

از آنجا که می دانید هیچ ارزانی به علت نیست، رعایت کردن استاندارهای لازم و استفاده از رطوبت گیر خوب باعث تولید یک پنجره دو جداره بسیار با کیفیت می شود، همین موضوع بر قیمت پنجره نیز تاثیر می گذارد. و بدیهی است که قیمت محصولات با کیفیت تفاوت بارزی با دیگر محصولات دارند.

جمع بندی و سخن آخر دلایل بخار گرفتن پنجره دو جداره

در پایان باید بگوییم در صورت بخار گرفتن پنجره دو جداره  به احتمال زیاد یا از عمر مفید پنجره تان گذشته است و یا پنجره شما تنها ظاهر دو جداره دارد و به صورت درست و اصولی مونتاژ و نصب نشده است.

در صورت مشاهده این مشکل قبل از تعویض پنجره خود خوب است .با افراد متخصص این کار مشورت کنید، چرا که در بسیاری از مواقع نیازی به تعویض نمی باشد. و با تعمیر کردن آن می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *