حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

تعویض پنجره هافمن

تعویض پنجره دوجداره هافمن برای گرم نگه داشتن خانه شما در زمستان و خنک نگه داشتن آن در تابستان موثر است. این نوع پنجره ها آلودگی را کاهش می دهند و از این نظر برای محیط زیست عالی است. صدای خارج از خانه شما به  سرعت از پنجره های دوجداره عبور نمی کند و پنجره های شما عایق خوبی برای صدا  می شوند.

این موارد به نظر عالی است. اما برای تعویض پنجره هافمن چقدر هزینه می شود؟ اگر مزایای پنجره های دوجداره و درها را دوست دارید، اما مطمئن نیستید که آیا آماده استفاده هستید یا نه این مقاله برای شما مناسب است.

تعویض پنجره هافمن promanovin.com
تعویض پنجره هافمن promanovin.com
هزینه پنجره های دو جداره:

به همین دلیل بدون دیدن خانه شما و در نظر گرفتن طراحی آن، دشوار است بگوییم دقیقا چه شیشه ای برای خانه شما خواهد بود. این مقاله طراحی شده است تا به شما یک دید خوب از این نوع پنجره ها را نشان دهد و اجزایی را که بر روی قیمت پنجره های دو جداره تأثیر می گذارند بشناسید.

به طور معمول، واحدهای دو جداره اغلب برای پنجره های معمولی مناسب نیستند، بنابراین پنجره های دو جداره به طور کامل جایگزین پنجره های قدیمی شدند.
سپس لعاب ثانویه وجود دارد که
چه عواملی بر روی قیمت پنجره های دوجداره تاثیر می گذارد؟
برخی عوامل بر روی هزینه پنجره های دو جداره تأثیر می گذارند:

همانطور که می بینید، قیمت پنجره های دو جداره استاندارد نیست. خانه شما ممکن است در یک منطقه آب و هوایی مرطوب قرار داشته باشد، بنابراین مقاوم بودن درب و پنجره ها پنجره ها در برابر رطوبت برای شما اهمیت بیشتری نسبت به کاهش صدا دارد.

تعویض پنجره هافمن promanovin.com
تعویض پنجره هافمن promanovin.com

انواع مختلفی از شیشه وجود دارد که طیف وسیعی از بازده حرارتی و صدا را ارائه می دهد. شیشه های اشباع کم، شیشه های چند لایه، واحدهای شیشه ای عایق (IGU) و شیشه های ثانویه وجود دارد.

همین امر برای قاب ها نیز صادق است . انواع مختلفی از قاب ها وجود دارد از جمله قاب های آلومینیومی، قاب چوبی، قاب کامپوزیت و uPVC . سپس سبک های قاب مانند شیار، کشویی، سایبان، دو آویز، دو درب کشویی و لوور وجود دارد.

 دو لعاب سفارشی ساخته خواهد شد تا نیازهای شما را برآورده سازد. اگر در نزدیکی یک بزرگراه یا جاده زندگی کنید، بازدهی صدا برای شما بسیار مهمتر از آن است که خانه تان در یک خیابان ساحلی آرام باشد.

نوع پنجره های دوجداره در قیمت آن نیز موثر خواهد بود

 موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • شرایط آب و هوایی محل زندگی شما: دما، رطوبت، آفتاب و باد
  • طراحی ساختمان: جهت، فرم و طرح ساختمان
  • مصالح ساختمانی: مقدار جرم و عایق
  • اندازه و محل پنجره و سایه
  • خواص حرارتی سیستم های لعاب.
تعویض پنجره هافمن promanovin.com
تعویض پنجره هافمن promanovin.com

صرفه جویی تا 25٪ در صورتحساب برق خود

فکر می کنید یک پنجره دو جداره به عنوان یک پرچم سرعت گیر یا مانع برای هوا، باعث کم کردن سرعت آن می شود. شما هرگز نمی خواهید انتقال هوا را از طریق یک سطح متوقف کنید، اما با وجود شیشه های نازک (3 میلی متر، در لعاب یکنواخت)، هوا سریع تر حرکت می کند.

شیشه دو جداره از دو قطعه شیشه ساخته شده است که فاصله بین. سیلیکون بیرونی نیز مهر و موم شده است. در نتیجه، هوا خارج می شود تا به لایه بیرونی شیشه نفوذ کند، سپس از  لایه داخلی شیشه عبور می کند. و این فرآیند کمی طول می کشد، بنابراین هوا در داخل برای مدت طولانی تر گرم می ماند .

انتظار می رود تا 25٪ در صورتحساب برق سه ماهه خود، با نصب پنجره های دو جداره، صرفه جویی کنید. ظرف پنج سال (بسته به میزان مصرف انرژی شما)، هزینه پس انداز شده شما ناشی از پنجره های دو جداره  قابل توجه خواهد بود.

بهتر است نگاهی به قیمت پنجره های دو جداره به جای سرمایه گذاری طولانی مدت داشته باشید. پنجره های دوجداره زندگی را راحت تر می کند و در سال های آینده کارآمد تر خواهد بود.

هزینه انرژی در حال افزایش است، بنابراین استفاده از این نوع پنجره ها به صرفه خواهد بود. اگر هنوزمردد هستید و در مورد هزینه های اولیه نگران هستید، جایگزین کردن پنجره های تک جداره با دو جداره  در اتاق هایی که نور طبیعی آنها را می خواهید مطمئن باشد مقرون به صرفه است. به عنوان مثال آشپزخانه خود را انتخاب کنید. اگر شما  زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می کنید با استفاده از پنجره دو جداره برای ورود نور طبیعی به آشپزخانه و جلوگیری از گرمای بیش از حد ، شما را شگفت زده خواهد کرد.

به عنوان یک سرمایه گذاری به استفاده از پنجره های دو جداره فکر کنید . هزینه ای است که یکبار برای همیشه پرداخت می شود. یک گزارش از اداره آمار استرالیا، برخی از حقایق جالب در مورد هزینه پنجره پنجره uPVC را کشف کرد.

این گزارش نشان داد که در محدوده (0-10) رتبه ستاره EER، افزایش 0.5 درصدی به 1.2٪ افزایش در قیمت خانه منجر می شود. بطور خلاصه؟ لعاب دوگانه نه تنها لایحه قدرت را کاهش می دهد، بلکه به ارزش خانه شما نیز افزوده می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *