حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

یکی از موارد مهم برای خریداران شیشه های دوجداره، استفاده از فناوری های جدید در تولید شیشه ها است. اگر قصد خرید شیشه هوشمند یا شیشه های شفاف و ساتیا را دارید، مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد. در ادامه به بحث تفاوت شیشه هوشمند با شیشه های شفاف و ساتینا می پردازیم

شیشه هوشمند چه تفاوتی با شیشه های شفاف دارد؟

شیشه هوشمند یا به عبارت دیگر شیشه اسمارت همان شیشه معمولی و ساده بوده ولی از تکنولوژی های روز دنیا در ساخت آن استفاده شده است. استفاده از پنجره هوشمند باعث شده در زمان تابش نور خورشید و یا سایر موارد کنترل آسان تری بر رفتار پنجره داشته باشید. شیشه های هوشمند به دو صورت برچسبی پشت شیشه و لمینت بین دو شیشه دوجداره ساخته می شود. می توانید با روشن کردن شیشه حالت شفافی داشته باشید و در حالت خاموش شیشه کاملا مات و دودی داشته باشید.

برای ساخت شیشه های هوشمند از تجهیزات اولیه مانند میکروفیلم هوشمند، اینورتر برق و ریموت کنترل استفاده می شود. با بررسی تفاوت شیشه هوشمند با شیشه های شفاف و ساتینا همراه ما باشید.

شیشه هوشمند

شیشه ساتینا چیست؟

شیشه ساتینا که با عنوان شیشه مات شناخته می شود، در آن از روکش مات استفاده می شود. با گذر زمان پیشرفت های تکنولوژی در ساخت شیشه به وجود آمده که به همین دلیل باعث افزایش کیفیت و مقاومت شیشه ها شده است. شیشه قبل از فرایند ساتینا بسیار شفاف و مقاوم بوده که برای کاربردهای مختلفی در زندگی روزمره استفاده می شود. تبدیل شیشه ساده به ساتینا یکی از فناوری های جدید است.

برای این کار شیشه را در ماده ای به نام هیدروفلوریک اسید و سایر اسید‌های ساینده قرار می دهند. با برخورد اسید با شیشه رنگ شیشه مات شده و در آخر تمام ناصافی های شیشه را صیقل می دهند.

طراحی و حکاکی شیشه های ساتیا متناسب با معماری

با توجه به اینکه پنل های شیشه ساتینا به رنگ مات بوده، می توان طرح های فوق العاده ای را بر روی شیشه طراحی نمایید. حکاکی شیشه با تجهیزات تخصصی انجام می شود که از شکستن آن جلوگیری شود. زمانی که از شیشه با روکش ساتینا استفاده می کنید، می توانید طرح های زیبایی را با توجه به سلیقه خود کار ببرید که زمینه حکاکی را برای شما امکان پذیر می کند. در ادامه به بحث تفاوت شیشه هوشمند با شیشه های شفاف و ساتینا می پردازیم.

برای استعلام قیمت پنجره دوجداره و تعویض پنجره دوجداره با شماره تلفن های مجموعه در ارتباط باشید.

ویژگی های شیشه ساتینا

با خرید شیشه ساتینا می‌ توانید از ویژگی های این استفاده نمایید. پخش نور ملایم خورشید یکی از ویژگی ‌های اصلی شیشه ساتینا است. این نوع از شیشه بدون لک بوده اثر انگشت انسان بر روی شیشه باقی نمی ماند. برای فضا های مدرن با توجه به معماری منزل می توانید از شیشه ساتینا استفاده کرده که جلوه بسیار زیبایی برای شما خواهد داشت.

شیشه های ساتیا دوستدار محیط زیست بوده و تجهیزات ساخت آن قابل بازیافت است و هیچ ضرری به محیط زیست وارد نمی کند. برای خرید انواع شیشه های مورد نیاز مانند شیشه هوشمند، شیشه ساتینا، شیشه شفاف و غیره به سایت پروما نوین مراجعه نمایید. می توانید تفاوت شیشه هوشمند با شیشه های شفاف و ساتینا را در سایت مشاهده نمایید.

 

ویژگی های شیشه ساتینا

کاربرد های شیشه ساتینا

عمده ترین کاربرد شیشه ساتینا در جدا کردن دو محیط از همدیگر با استفاده از شیشه است. به دلیل مات بودن آن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توانیم به پارتیشن بندی شیشه ای یا استفاده آن در بالکن خانه ها و حمام و سرویس بهداشتی اشاره نماییم.

تفاوت شیشه هوشمند با شیشه های شفاف و ساتینا

شیشه های هوشمند دارای ویژگی ها و انواع متنوعی هستند که قابلیت تغییر رنگ و نوع شیشه وجود دارد. در زمان استفاده از شیشه هوشمند می توانید از دو حالت شفاف و مات آن استفاده نمایید. شیشه های ساتینا به صورت مات بوده و امکان تغییر رنگ در آن وجود ندارد. از لحاظ قیمتی شیشه های ساتینا بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از نوع هوشمند است. در نتیجه می‌توانید برای محیط های مختلفی مورد استفاده قرار دهید.

اگر قصد خرید پنجره دوجداره، شیشه ساتینا یا شیشه هوشمند را دارید، در اولین قدم به شرکت پروما نوین مراجعه کرده و با لیست محصولات و انواع شیشه های مد نظر خود آشنا شوید. در صورت تمایل می توانید ثبت سفارش نمایید. بحث امروز ما در مورد تفاوت شیشه هوشمند با شیشه های شفاف و ساتینا بود. امیدواریم مطالب ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *