حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره وین تک و پنجره هافمن از جمله برند های معتبر در زمینه تولید و ساخت پنجره های باکفیت است. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی تفاوت پنجره هافمن با وین تک بپردازیم.

معرفی دو مجموعه وین تک و هافمن

پنجره وین تک برای اولین بار در سال ۱۳۷۹ وارد ایران شده و اولین کارخانه خود را با مساحت ۴۵ هزار متر مربع در شهر تبریز آغاز کرد.  مجموعه هافمن کارخانه خود را در سال ۱۳۸۶ با زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع آغاز به کار کرد. این دو مجموعه از کیفیت مطلوب پروفیل های پنجره و درب برخوردار بوده و گواهینامه های بین المللی کیفیت دارند. در ادامه به صورت تخصصی به تفاوت پنجره هافمن با وین تک می پردازیم.

معرفی دو مجموعه وین تک و هافمن

ظرفیت خط تولید تجهیزات و پروفیل های دو مجموعه

کارخانه هر دو مجموعه در شهر تبریز بود و تمام تجهیزات و دستاورد های مجموعه وین تک تحت لیسانس کشور آلمان به صورت اتوماتیک تولید می ‌شود. مجموعه وین تک از ۲۴ دستگاه اکسترودر برای میکس مواد اولیه مانند پودر پی وی سی استفاده می کند.

شرکت هافمن دارای ۱۳ خط اکسترود برای ساخت و تولید پنجره های دوجداره است. تجهیزات ساخت پنجره های دوجداره این مجموعه تحت لیسانس کشور اتریش به صورت نیمه اتوماتیک انجام می شود. ظرفیت خط تولید یکی از تفاوت پنجره هافمن با وین تک است.

افتخارات پنجره وین تک و پنجره هافمن

مجموعه وین تک در نمایشگاه های داخلی و خارجی کشور در حوزه تجهیزات ساختمان، پنجره و درب های پروفیل موفق ظاهر شده است. این شرکت توانسته گواهینامه های بین المللی و داخلی ایران را به دست آورد. وین تک توانسته در نمایشگاه های خارج از کشور مانند قطر، استرالیا، برزیل، کلمبیا، ترکیه و روسیه نیز موفق ظاهر شود. در نتیجه با توجه به فعالیت های خود بخشی از تجهیزات تولیدی خود را صادر نماید.

مجموعه هافمن در رقابت با مجموعه وین تک بوده و توانسته گواهینامه های مدیریتی و استاندارد های جهانی را به دست آورد. این مجموعه گواهینامه استاندارد و مدیریت موسسات مختلف آلمان را به دست آورده و از موفقیت آن می‌ توانیم در نمایشگاه های داخلی ایران نیز صحبت نماییم.

تنوع کیفیت پنجره هافمن با وین تک

اگر بخواهیم از نظر تنوع محصولات صحبت کنیم، هر دو مجموعه در یک سطح کیفی از نظر تنوع محصولات برخوردار هستند. می توانید محصولات مشابه را در هر دو مجموعه خریداری نمایید. در نظر داشته باشید هر دو مجموعه طبق استاندارد های روز دنیا محصولات خود را تولید می کند. به همین خاطر باید محصول تولید شده از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

عایق بندی پنجره ها

یکی از مهم ترین مباحث در زمینه پنجره های دوجداره، عایق بندی است و جز مهم ترین تفاوت پنجره هافمن با وین تک محسوب می شود. مجموعه هایی که پنجره ها را تولید می کنند، باید از عایق بندی مناسبی برخوردار باشند. در هر دو مجموعه آزمایش های بسیاری در زمینه کیفیت و عایق بندی محصولات انجام شده است. اگر به آمار و ارقام مجموعه وین تک توجه کنید، مجموعه وین تک به نسبت از هافمن پیشتاز است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد عایق بندی و سطح کیفی محصولات، در اولین قدم با کارشناسان مربوطه سایت پروما نوین در ارتباط باشید.کارشناسان می توانند شما را در باره تعویض پنجره دوجداره، پنجره وین تک و پنجره هافمن یاری نمایند.

عایق بندی پنجره ها

موارد مهم در هنگام خرید پنجره دوجداره

پنجره خریداری شده باید دارای ابعاد استاندارد بوده و تمام موارد لازم مانند عایق بندی صحیح، رگلاژ پنجره ها، استفاده از نوار های چسبی برای آب بندی پنجره ها انجام شده باشد. پنجره های دوجداره دارای سوراخی برای خروج آب و رطوبت از داخل پنجره است. باید در زمان طراحی به آن توجه نمایید.

برای خرید تجهیزات پنجره هافمن و پنجره وین تک می توانید به فروشگاه پروما نوین مراجعه نمایید. در مجموعه پروما نوین تمام تجهیزات مورد نیاز شما برای ساخت پنجره وجود دارد. می‌توانید با خرید آن از گارانتی ۲۵ ساله این شرکت استفاده نمایید.

در زمان نصب توجه نمایید که پنجره توسط افراد ماهر و مورد تایید پروما نویین نصب شود. در صورت نصب استاندارد، باعث عایق بندی صحیح می شود. در نتیجه از انتقال حرارت و انرژی جلوگیری می شود. بحث امروز ما در مورد تفاوت پنجره هافمن با وین تک بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد در قیمت پنجره دوجداره و پنجره های هوشمند به سایت پروما نوین مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *