حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

یکی از بزرگ ترین چالش های امروزه تمیز کردن پنجره های دو جداره است. برای آموزش تکنیک های تمیز کردن پنجره و اطلاع از بهترین خدمات تمیز کردن پنجره همراه ما باشید.شستشو و غبار روبی پنجره های دوجداره علی الخصوص در برج های تجاری و مسکونی، یکی از بزرگ ترین چالش های خدمات تمیزکاری محسوب می ‌شود .

خدمات تماما باید تحت نظر تیم حرفه ای این کار انجام شود. برای تمیز کردن شیشه پنجره ها  و تمیز کردن پنجره دوجداره و ابزار های مختلفی نیاز دارید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

 

شست و شو پنجره های pvc و upvc

 

یکی از بهترین محلول ها برای تمیز کردن پنجره های پی وی سی، استفاده از از مایع سفید کننده و همراه آب است. که می توانید به وسیله یک ظرف اسپری انجام دهید. چند قطره از محلول را بر روی محل پاشیده و سپس با دستمال خشک و تمیز نمایید.

شستشوی پنجره های یو پی وی سی را می توانید از انواع محلول ها از جمله صابون مایع، آب و سایر تجهیزات شستشو دهنده ها استفاده نمایید. امکان شستشو به وسیله شلنگ آب وجود دارد و هیچ آسیبی به پنجره وارد نمی شود.

 

شست و شو پنجره های pvc و upvc
بهترین خدمات تمیز کردن پنجره دو جداره

انواع خدمات تمیز کردن پنجره

 

خدمات تمیز کردن پنجره دو جداره  توسط تیم حرفه ای و با تجربه انجام می ‌شود که توانایی کار برروی ارتفاع را داشته باشد. شما می توانید برای شستشوی شیشه نما از خدمات شرکت پروما نوین استفاده نمایید. این خدمات برای قسمت های مختلف منازل و شستشوی پنجره ها به صورت حرفه ای با این تیم در تماس باشید.

 

اهمیت تمیز کردن پنجره دو جداره

 

شیشه ها و پنجره ها اهمیت بسیار بالایی در منازل داشته و یکی از راه های ورود نور خورشید به منزل محسوب می شود. با شستشوی پنجره می توان از نور بیشتر و بهتره همچنین شیشه شفاف تری بیرون را تماشا نمایید. در نظر داشته باشید شستشوی شیشه و پنجره دوجداره امروزه کمی سخت و مشکل است. و می توانید با ابزارها و تجهیزات مورد نیاز به آسان ترین شکل ممکن شستشو دهید.

 

روش های تمیز کردن پنجره دو جداره

 

استفاده از فناوری جدیدی باعث سرعت انجام فعالیت ها می شود و همچنین ایمنی کار را نیز افزایش می یابد. برای تمیز کردن شیشه پنجره های دوجداره می توانید از روش های سنتی یا مدرن استفاده نمایید. خدمات تمیز کردن پنجره دو جداره که به شکل سنتی انجام می‌شود. باید به حالت دستی شیشه ها را تمیز نمایید.

با استفاده از نردبان، روزنامه، پارچه های تمیز و غیره می توانید این کار را انجام دهید. در روش مدرن با استفاده از تجهیزات نوین می توان به آسانی شیشه ها را بخارشوی نمایید. و در کمترین زمان شیشه ها را شستشو دهید.

 

پاک کردن لکه های سخت

 

یکی از مراحل سخت پس از تمیز کردن پنجره و غبارروبی آن، از بین بردن لکه های سخت است. که به آسانی با استفاده از پارچه و مواد شوینده امکان پذیر نیست. برای از بین بردن لکه های سخت باید صبر داشته باشید. در نتیجه با نرم شدن لکه ها امکان از بین بردن و پاک کردن آن ممکن می شود.

اگر قصد خرید پنجره دوجداره، اطلاع از قیمت پنجره دوجداره و تعویض آن دارید، با شرکت پروما نوین در ارتباط باشید. می توانید استعلام قیمت کرده و در مورد اندازه گیری و تعویض پنجره دوجداره، پنجره هافمن و پنجره وین تک صحبت نمایید.

 

 تمیز کردن پنجره دو جداره

 

بهترین محلول برای خدمات تمیز کردن پنجره

 

با توجه به سختی لکه های پنجره های مختلفی، از ترکیبات موثر استفاده نمایید. ترکیب جوش شیرین و سرکه یکی از بهترین ترکیب ها برای شستشوی پنجره ها محسوب می شود.ب رای تاثیر آن باید چندین دقیقه صبر کنید تا کف محلول حاصل شود. همچنین می توانیم به ترکیب الکل آمونیاک سرکه و سفید، صابون مایع، محلول صابون و سرکه اشاره نماییم. که سخت ترین لکه ها را می توانید در عرض چند دقیقه شستشو داده و از بین ببرید.

 

بهترین فصل یا ماه برای شست و شو پنجره

 

یکی از بهترین فصل ها برای شستشوی پنجره و خدمات تمیز کردن پنجره، فصل زمستان و قبل از بهار است که تمام سردی و باد های شدید رو به پایان بوده و در فصل بهار قدم می گذاریم. در صورت نیاز می توانید از خدمات متنوع شرکت پروما نوین استفاده نمایید. شرکت پرومانوین از متریال با کیفیت و بی نظیری در تولید محصولات خود استفاده می کند تا محصولات با کیفیت به دست مشتریان برسد.

برای اطلاع از بهترین خدمات تمیز کردن پنجره با سایت پرومانوین همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *