حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

نفوذ قطرات باران از پشت پنجره یکی از مشکلات پس از خرید پنجره بوده که می توان با روش های مختلفی این مشکل را حل و فصل نمایید. برای بررسی راه های جلوگیری از ورود آب باران از پنجره در ادامه همراه ما باشید.

با ورود آب از طریق پنجره ها باعث خرابی دکوراسیون، تجهیزات چوبی و دیوار های ساختمان می شود. می توان از روش‌ های مختلفی از ورود آب به داخل خانه جلوگیری کرد. در ابتدا باید راه های ورود به داخل خانه را شناسایی کرده و بتوانید تمام درز های احتمالی ورود آب به داخل منزل را درزگیری نمایید.

شناسایی درز ورود آب برای جلوگیری از ورود آب از پنجره

یکی از بزرگ ترین مشکلات ساختمان های قدیمی و کلاسیک، وجود پنجره های فلزی زنگ زده است. زمانی که این پنجره ها در معرض بارش باران قرار می گیرند، باعث نفوذ قطرات باران به داخل منزل می شود. سریع ترین و آسان ترین راه تعویض پنجره می باشد. و می‌توان با نصب نمونه های دوجداره از ورود آب به داخل منازل جلوگیری نمایید.

استعلام قیمت پنجره دوجداره

 

شناسایی درز ورود آب

عوامل موثر در درزگیری پنجره

در زمان خرید پنجره باید به نکات مختلفی توجه نمایید که پنجره شما از کیفیت لازم برخوردار بوده و به صورت کامل درزگیری شده باشد. در قدم اول سعی کنید از پروفیل های سالم استاندارد و قوی استفاده نمایید. قیمت پنجره ها به نوع و استحکام پروفیل ها بستگی داشته و برای اطلاع از قیمت پروفیل های پنجره دوجداره می توانید با سایت پروما نوین در ارتباط باشید. با مونتاژ قوی و اتصالات استاندارد پروفیل از ورود آب جلوگیری نمایید.

چسب سیلیکونی یکی از تجهیزات ضروری در مونتاژ و نصب پنجره دوجداره بوده و کاربردهای گوناگونی برای دستگیری و پر کردن فواصل احتمالی میان پایه های پنجره‌ها دارد. چسب سیلیکونی را می توانید دور تا دور پنجره برای اتصالات آن با دیوار انجام دهید. چسب سیلیکونی حالت سیلیکونی و کشسانی خود را داشته و از سفت شدن پیش از حد و ترک خوردن آن جلوگیری می کند. برای از بین بردن درز میان دیوار پنجره و درز های داخلی پنجره دوجداره می توانید از چسب های سیلیکونی استفاده نمایید.

مونتاژ و رگلاژ مناسب پنجره از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. و باید نصب و راه اندازی پنجره توسط افراد با تجربه انجام شود. اگر پس از نصب پنجره رگلاژ نشود با نفوذ آب و گرد و خاک باران و آلودگی هوا همراه می شود. در صورت عدم رگلاژ، به پنجره آسیب وارد می شود. جهت رگلاژ پنجره می توانید نصاب و ماهر از شرکت های ارائه کننده درخواست نمایید.

تاثیر شیشه مقاوم در عدم نفوذ آب به داخل منزل

اگر می خواهید عایق بندی پنجره ها به شکل استاندارد و کامل انجام شود، از پنجره های دوجداره خریداری نمایید. جنس شیشه مصرفی در پنجره دوجداره از اهمیت بالایی برخوردار است. که اگر شیشه دارای ترک یا درز باشند، باعث ورود آب و نفوذ پذیری آن به داخل منزل می شود.

تاثیر شیشه مقاوم در عدم نفوذ آب به داخل پنجره

تعویض لوازم مصرفی پنجره جهت جلوگیری از ورود آب از پنجره

لاستیک های به کار رفته در عایق بندی پنجره ها ممکن است پس از مدتی دچار پوسیدگی شود.و این پوسیدگی به خاطر تابش مستقیم نور آفتاب، خواص شوینده ها و سایر عوامل فیزیکی است. صورت عدم تعویض لاستیک های پنجره دوجداره باعث آسیب به پروفیل های پنجره می شود. تعویض لاستیک های پنجره  یکی از راه های جلوگیری از ورود آب باران از طریق پنجره دوجداره است.

انجام سرویس های دوره ای پنجره دوجداره

تمام تجهیزات مصرفی منازل نیاز به سرویس دوره ای داشته و باید با انجام سرویس دوره ای پنجره، از آسیب به قسمت های اصلی و گران قیمت پنجره جلوگیری شود. برخی مواقع نیاز به سرویس پنجره خواهید داشت.که انجام انواع روغن کاری، تعویض قطعات کوچک، جک و عایق بندی پنجره از جمله وظایف سرویس کار پنجره دوجداره است. همچنین اگر پنجره شما از رگلاژ خارج شده است می توانید با تماس با شرکت های فعال در زمینه تولید و نصب پنجره دوجداره مانند شرکت پروما نوین اقدام به سرویس دوره ای پنجره دوجداره نمایید.

برای آشنایی با دیگر راه های جلوگیری از ورود آب باران از طریق پنجره دوجداره با مقالات آموزشی سایت پرومانوین همراه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *