حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

خرید پنجره دوجداره در قم، صرف نظر از ویژگی هایی که برای شرایط آب و هوایی ایجاد می کند؛ می تواند در بهبود مصرف انرژی، کاهش صدا و افزایش امنیت در خانه یا محل کار نقش مهمی ایفا کند. شیشه دوجداره یک انتخاب عالی برای اشخاصی است که به مزایای متعددی مانند صرفه جویی در هزینه انرژی، عایق صدا، خواص ضد رطوبتی و فیلتر UV علاقمند هستند، است.

در این راهنمای جامع، ما به بررسی پنجره‌های دوجداره می‌پردازیم، ویژگی‌ها، انواع و عواملی که در هنگام خرید باید در نظر گرفته شوند را بررسی می‌کنیم.همچنین جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره در قم اینجا کلیک کنید.

مزایای خرید پنجره دوجداره در قم

پنجره های دو جداره طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهند که آنها را به انتخابی برتر برای بسیاری از افراد تبدیل می کند. بیایید نگاهی دقیق تر به مزایای خرید پنجره دوجداره در قم بیندازیم:

صرفه جویی در هزینه انرژی

شاید یکی از مهمترین مزایایی که هنگام خرید پنجره دوجداره در قم نظر خریدار را جلب می کند، خاصیت صرفه جویی در انرژی است. نحوی ساخت و ساز هوابند پنجره های دوجداره، باعث ایجاد عایق حرارتی بسیار عالی شده است که جریان گرمای ورودی و خروجی را کاهش می دهد.

در نتیجه، انرژی کمتری برای گرم کردن یا خنک کردن فضای زندگی یا کار مورد نیاز است که منجر به کاهش قبوض انرژی می شود. علاوه بر این، می‌توانید با افزودن لایه سوم یا چهارم شیشه، خاصیت عایق بودن پنجره‌های را افزایش دهید تا از اتلاف حرارت بیشتری جلوگیری کنید.

خرید پنجره دوجداره در قم

عایق صدا

پنجره های دو جداره به دلیل خاصیت عایق صدا، عالی شناخته شده اند. ترکیب دو لایه شیشه با لایه ای از گاز بی اثر در بین آنها به از بین بردن صداهای خارج از فضای منزل یا خانه کمک می کند و یک محیط داخلی آرام تری ایجاد می کند.

چه در یک شهر یا منطقه ای شلوغ و چه در نزدیکی یک خیابان پر سر و صدا زندگی می کنید، خرید پنجره دوجداره در قم می تواند نفوذ صداهای آزاردهنده را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و به شما این امکان را می دهند که از سکوت محیط لذت ببرید.

 

خاصیت ضد رطوبتی

یکی از مشکلات رایج پنجره ها، ایجاد تراکم بر روی سطح شیشه به دلیل تفاوت دمایی بین داخل و خارج از منزل است. پنجره های دوجداره با ایجاد یک لایه هوای خشک بین دو شیشه، به مقابله با این مشکل کمک می کند و از ایجاد بخار یا شبنم روی شیشه جلوگیری می کند. این ویژگی ضد رطوبت باعث می شود که پنجره ها، شفاف و عاری از رطوبت باقی بمانند.

شیشه دو جداره برای جلوگیری از ایجاد بخار روی سطح شیشه در زمانی که اختلاف دمای قابل توجهی بین داخل و خارج از خانه وجود دارد طراحی شده است. هوای خشک محبوس شده در داخل پنجره دوجداره به عنوان یک مانع عمل می کند و شیشه را از تراکم محافظت می کند.

فیلتر UV

اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش (UV) بر مبلمان داخلی و لوازم خانگی کاملاً شناخته شده است. پنجره های دو جداره دارای خواص عالی فیلتر UV هستند، درنتیجه میزان اشعه UV که وارد فضای خانه می شود را کاهش می دهند.

زمانی که قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش را به حداقل برسانید، شیشه دوجداره به محافظت از اموال در برابر بی رنگ شدن و آسیب های ناشی از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید کمک می کند.

خرید پنجره دوجداره در قم باتوجه به تابش شدید خورشید و مضرات آن، یک گزینه بسیار عالی برای در امان ماندن از این اشعه خطرناک و سرطان زا می باشد.

مطالعه بیشتر: 8 مزیت خرید پنجره دوجداره

انواع واحدهای شیشه ای برای انتخاب عایق مناسب

هنگام خرید پنجره دوجداره در قم، گزینه های مختلفی برای عایق بندی واحدهای شیشه ای (IGU) دارید. بیایید انواع مختلف آن را بررسی کنیم:

شیشه عایق دو جداره

رایج ترین نوع IGU، واحد شیشه عایق دو جداره است که از دو لایه شیشه و یک فضای هوای مهر و موم شده تشکیل شده است. این نوع پیکربندی، بهبود قابل توجهی را در عملکرد خورشیدی، به ویژه از نظر عایق حرارتی ایجاد می کند. U-value، معیاری برای انتقال حرارت، در مقایسه با یک لایه شیشه ای یکپارچه، تقریباً 50٪ بهبود می یابد. چه شیشه روکش باشد یا بدون پوشش، باعث بهبود عملکرد حرارتی می شود.

عایق شیشه لمینتخرید پنجره دوجداره در قم

هنگام خرید پنجره دوجداره در قم به مسئله عایق شیشه ها توجه زیادی داشته باشید. عایق شیشه های چند لایه، شامل مزایای کنترل اشعه خورشید و ایمنی می شود. این نوع IGU شامل یک قطعه داخلی چند لایه می باشد که عملکرد صوتی را بهبود بخشیده و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را فراهم می کند. و معمولاً در پنجره های سقفی و شیشه های سقفی استفاده می شود.

شیشه عایق چند لایه

شیشه های عایق چند لایه دارای یک قسمت اضافی بیرونی چند لایه هستند. این نوع ساختار برای کاربردهایی مناسب است که در آن از لعاب ایمنی برای نمای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد، مانند مناطقی که بیشتر در معرض طوفان قرار می گیرند.

قرار دادن پوشش های Low-E یا انعکاسی در داخل واحدها، می تواند متناسب با نیازهای خاص شما تغییر کند.

شیشه عایق دو لایه

شیشه عایق لمینت دو لایه دارای یک قطعه داخلی چند لایه و یک قطعه بیرونی چند لایه با فضایی در بین آنها هستند. این ساختار اغلب زمانی انتخاب می شود که عملکرد صوتی بهتری مد نظر باشد، مانند موسسات آموزشی.

درست مانند سایر IGU ها، قرار دادن پوشش های Low-E یا بازتابنده را می توان بر اساس نیازهای مشتری، هنگام خرید پنجره دوجداره در قم در نظر گرفت.

شیشه عایق سه گانه

شیشه عایق سه گانه از سه لایه شیشه تشکیل شده است که توسط دو فضای، مهر و موم شده و آب گیری، از هم جدا شده اند. این ساختار به طور قابل توجهی ارزش عایق واحد شیشه ای را افزایش می دهد و در نتیجه U-value کمتری دارد. واحدهای شیشه عایق سه گانه زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که U-value کم مورد نیاز است.

مطالعه بیشتر: مزایای خرید پنجره دوجداره هافمن

چه عواملی را هنگام خرید پنجره دوجداره در قم باید در نظر گرفت

هنگام خرید پنجره دوجداره در قم، توجه به عوامل مختلفی برای اطمینان از انتخاب صحیح ضروری است. بیایید این عوامل را با جزئیات بررسی کنیم:

مواد استفاده شده در قاب پنجره

مواد استفاده شده برای قاب پنجره نقش مهمی در عملکرد کلی و دوام پنجره های دوجداره ایفا می کند. گزینه های معمول عبارتند از:

هر ماده دارای مزایا و ملاحظاتی مانند خواص عایق، الزامات نگهداری و جذابیت زیبایی است. مواد قاب را به صورتی انتخاب کنید که با سلیقه و بودجه شما هماهنگ باشد.

ضخامت شیشه

ضخامت شیشه های مورد استفاده در پنجره های دو جداره بر ویژگی های عایق، قابلیت عایق صدا و استحکام کلی آن تأثیر می گذارد. شیشه های ضخیم تر به طور کلی عایق و کاهش صدا را بهتر می کنند.

با این حال، ایجاد تعادل بین ضخامت و وزن بسیار مهم است، زیرا شیشه های بیش از حد ضخیم ممکن است به قاب های محکم تری نیاز داشته باشند و وزن کلی پنجره را افزایش دهند که به طرز قابل توجهی بر عملکرد آن تأثیر می گذارد لذا هنگام خرید پنجره دوجداره در قم به ضخامت شیشه انتخابی توجه داشته باشید.

مطالعه بیشتر: خرید پنجره دوجداره در شیراز

پوشش های شیشه ای

پوشش های شیشه ای را برای افزایش عملکرد پنجره دوجداره در نظر بگیرید. پوشش‌های کم انتشار (Low-E) عایق حرارتی را با بازتاب گرما به داخل اتاق بهبود می‌بخشند و انتقال حرارت از طریق شیشه را کاهش می‌دهند.

علاوه بر این، می‌توانید از پوشش هایی، مانند پوشش‌های خود تمیز شونده استفاده کنید که تجمع آلودگی را به حداقل می‌رساند و نگهداری را آسان‌تر می‌کند.

استعلام قیمت پنجره دوجداره 

 

خرید پنجره دوجداره در قم

 

پر کردن گاز

پنجره های دو جداره معمولاً دارای یک لایه گاز بی اثر مانند آرگون یا کریپتون هستند که بین شیشه ها، آب بندی شده است. این گازها با کاهش انتقال حرارت، عایق بیشتری ایجاد می کنند.

آرگون به دلیل مقرون به صرفه بودن و کارایی آن، متداول ترین گاز مورد استفاده است، در حالی که کریپتون خواص عایقی بهتر اما با هزینه بالاتر را ارائه می دهد. هنگام انتخاب پرکننده گاز برای خرید پنجره دوجداره در قم، گازی را برای پر کردن انتخاب کنید که با نیازهای عایقی و بودجه شما مطابق باشد.

سبک و طراحی پنجره

سبک و طراحی پنجره های، تاثیر قابل توجهی بر زیبایی کلی دارد. پنجره های دو جداره در سبک های مختلف از جمله پنجره های سایبان دار، کشویی و کج و چرخشی ساخته می شوند. سبک معماری خانه یا محل کار خود را در نظر بگیرید و پنجره ای را انتخاب کنید که مکمل طرح کلی باشد.

رتبه بندی بهره وری انرژی

هنگام خرید پنجره دوجداره در قم، مهم است که رتبه های بهره وری انرژی آنها را در نظر بگیرید. به دنبال پنجره‌هایی با رتبه‌بندی انرژی بالا باشید، زیرا ویژگی‌های عایق برتر و عملکرد کلی انرژی را نشان می‌دهند. در قم، رتبه‌بندی بهره‌وری انرژی معمولاً توسط شورای ملی رتبه‌بندی یا سازمان‌های مشابه ارائه می‌شود. رتبه های بازده انرژی بالا می تواند به صرفه جویی در هزینه های انرژی و کاهش اثر کربن کمک کند.

نصب و گارانتی

نصب صحیح برای اطمینان از عملکرد بهینه پنجره های دوجداره شما بسیار مهم است. یک نصاب با تجربه و معتبر را انتخاب کنید که از بهترین شیوه های صنعت پیروی می کند.

علاوه بر این، هنگام خرید پنجره دوجداره در قم، در مورد گارانتی ارائه شده توسط سازنده و نصب کننده استعلام بگیرید. یک ضمانت نامه جامع به شما آرامش خاطر می دهد، زیرا در آن صورت مطمئن هستید که هر گونه مشکل احتمالی، به سرعت برطرف خواهد شد.

مطالعه بیشتر: مزایای استفاده از پنجره دوجداره

سخن پایانی هنگام خرید پنجره دوجداره در قم

سرمایه گذاری روی خرید پنجره دوجداره در قم، تصمیم عاقلانه ای است اگر می خواهید بهره وری انرژی را افزایش دهید، صدا را کاهش دهید و امنیت خانه یا محل کار خود را بهبود بخشید، باید مد نظر بگیرید.

با درک مزایا و ویژگی های پنجره های یوپی وی سی و همچنین با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف هنگام خرید پنجره دوجداره در قم، می توانید با اطمینان پنجره های مناسب را برای نیاز خود انتخاب کنید.

چه به دنبال صرفه جویی در مصرف انرژی، چه عایق صدا و چه محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش باشید، خرید پنجره دوجداره در قم بدون شک، آسایش و آرامش را برای فضای شما به ارمغان می آورد.