حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

در و پنجره دوجداره upvc

امروزه به دلیل پیشرفت علم و فناوری پنجره های قدیمی کم کم جای خود را به پنجره های جدید و دوجداره داده اند.

این پنجره ها به دلیل آرامشی که برای خانه های شما فراهم می کنند، می توانید به راحتی با پنجره های قدیمی خود تعویض کنید.

در و پنجره دوجداره upvc با توجه به شکل و ظاهر و ساختاری که دارند موجب می شوند که به عنوان بهترین عایق صوت وحرارت عمل کرده و همچنین ار اتلاف انرژی جلوگیری به عمل می آورند.

خانه محلی برای آسایش و استراحت است بنابراین باید این شرایط را فراهم کرد. پنجره های قدیمی به راحتی و بدون تخریب قابل تعویض با پنجره های دوجداره و جدید می باشند.

 

هرینه ای که بابت پنجره دوجداره پرداخت می کنید مهم نیست. چون این هزینه قطعا به شما بر میگردد. به این صورت که چون پنجره های دوجداره از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند در نتیجه هزینه های قبوض شما کاهش می یابد.

پنجره های قدیمی معایبی داشته اند که این نقاط ضعف در پنجره های امروزی وجود ندارد. مثلا بر اثر بارش باران و برف رطوبت ناشی از بارش ها موجب زنگ زدن پنجره ها و پوسیدگی چارچوب پنجره ها می شوند. دلیلش این است که پنجره های قدیمی از آهن ساخته شده اند اما پنجره های دوجداره از پروفیل ساخته شده و دلیل آن تفاوت در جنس آن هاست.

دروپنجره های دوجداره با کیفیت بوده و مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی دارند.

با پروما نوین همراه باشید تا در ادامه در مورد دروپنجره دوجداره بیشتر آشنا شوید.

در و پنجره دوجداره upvc
در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره دوجداره چه ویژگی هایی دارد؟

پنجره های دو جداره از پروفیل و شیشه های دو جداره یا سه جداره ساخته می شوند.

در و پنجره های دو جداره ویژگی هایی دارند که باعث شده امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

برخی ویژگی هایی مانند مقاومت بالا، وزن پایین و سبک این پنجره ها و همچنین سازگاری بالای در و پنجره های دوجداره با شرایط آب و هوایی مختلف از جمله آن ها می باشد.

درب و پنجره های دوجداری ساختاری دارند که آن ها را متمایز کرده است.

شیشه هایی که داخل فریم قرار می گیرند و دو یا سه جداره هستند، این شیشه ها توسط اسپیسر از هم فاصله می گیرند و با هوا و گازهای مخصوصی پر می شوند. جنس فاصله دهنده بین شیشه ها آلومینیوم است و از ماده ای رطوبت گیر داخل آنها استفاده میکنند تا از ورود و جذب رطوبت بین جداره های شیشه جلوگیری می کنند.

در و پنجره دوجداره upvc
در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره دوجداره upvc چه مزایایی دارند؟

اولین نکته مهمی که در پنجره های دوجداره وجود دارد امنیت آن هاست. اگر به ساختار این پنجره ها دقت کنید این است که به دلیل وجود دو یا سه جداره و شکستن این لایه ها زمان و انرژی بیشتری احتیاج دارد.

مزیت دیگر این پنجره ها این است که به عنوان عایق عمل می کنند. دلیل عایق بودن وجود گازی است که بین شیشه ها قرار می گیرد. در زمستان ها این پنجره ها از ورود سرما به داخل و خروج گرما به خارج از منزل جلوگیری می کند. این همان ویژگی ای است که باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شود و در نتیجه هزینه های شما در پرداخت قبوض کاهش می یابد.

اگر منزل شما در مکان شلوغ و پر رفت و آمد قرار گرفته است این پنجره ها بسیار می توانند مفید واقع شوند.زیرا به دلیل وجود شیشه های دو و سه جداره از آلودگی های صوتی و گرد و خاک و سروصدا به داخل ساختمان جلوگیری می کند و باعث می شود که در منزل آرامش شما فراهم شود.

مزیت دیگر آنها این است که چون از پروفیل های سفید و رنگی ساخته می شوند احتیاجی به رنگ شدن ندارند.

پنجره های قدیمی چون از جنس آهن بودند حتما باید رنگ می شدند همچنین احتمال زنگ زدن و پوسیده شدن آن ها زیاد بود

اما در پنجره های جدید این ایرادات وجود ندارد و آب به راحتی در آن ها نفوذ نمیکند.

اگر منزل شما در منطقه آب و هوایی ای که مرطوب و پر بارش است مثلا در مناطق شمالی کشور، قرار دارد در استفاده از در و پنجره های دوجداره شک نداشته باشید. به دلیل بارش زیاد امکان ورود باران و رطوبت به داخل ساختمان تقریبا صفر است.

همچنین این پنجره ها به دلیل گرما و سرما تغییر شکل نمی دهند و این موضوع مزیت دیگر در و پنجره های دوجداره به شمار می آید.

در و پنجره دوجداره upvc
در و پنجره دوجداره upvc

پروفیل های پنجره های دوجداره مقاومت بالایی دارند و طول عمر آن ها زیاد است و به راحتی پوسیده نمیشوند همچنین بعد از تخریب ساختمان این پنجره ها مجددا قابل استفاده می باشند و این می تواند مزیت مهمی برای در و پنجره های دوجداره به شمار آید.

پنجره های دوجداره غیر قابل اشتعال بوده و همچنین به راحتی پوسیده نمی شوند.

پنجره های دو جداره چه معایبی دارد؟

پروفیل های پنجره های دوجداره حتما باید از مواد اولیه مرغوب و استاندارد تهیه شده باشند وگرنه دچار شکستگی و پوسیدگی می شوند و رنگ آن ها هم به مرور تغییر می کند. بنابراین هنگام خرید حتما باید به نوع پروفیل و برند آن ها توجه کنید. پروفیل هایی که امروزه در بازار وجود دارند پروفیل هافمن، وین تک، سی  فور و … می باشند.

قیمت پنجره های دوجداره:

قیمت پنجره های دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد. بدون آگاهی داشتن کامل از این عوامل امکان محاسبه قیمت پنجره نا ممکن است.

کیفیت و نوع پروفیل مورد استفاده، ابعاد پنجره ای که میخواهید دوجداره کنید، تعداد باز شو ها، نوع شیشه، تعداد جداره های شیشه و همچنین یراق آلاتی که برای نصب در و پنجره نیاز دارید از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت هستند.

پروما نوین در سایت امکانی را برای شما مشتریان و بازدید کنندگان عزیز فراهم آورده است تا بتوانید به استعلام قیمت پنجره به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید.

پنجره های دو جداره انواع مختلفی دارند که به هرکدام از آن ها  اشاره شده است:

  1. پنجره های دوجداره کشویی

در پنجره های کشویی، پنجره به صورت ریلی باز و بسته می شود و مزیت آن این است که فضای کمتری را اشغال می کند. و برای منزل هایی که از پرده های بزرگ و بلند استفاده می کنند مناسب است.

در و پنجره دوجداره upvc
در و پنجره دوجداره upvc

 

  1. پنجره های دوجداره دو طرف بازشو

در این مدل پنجره به دو شکل باز می شود هم می توان آن را به صورت لولایی باز کرد و هم از عرض قابل باز شدن است. به دلیل استفاده از یراق آلات مقاوم در این مدل، این مدل امنیت بالایی دارد.

در و پنجره دوجداره upvc
در و پنجره دوجداره upvc
  1. پنجره های دوجداره یک طرف بازشو

این مدل پنجره ساده تر بوده و فقط به صورت لولایی باز و بسته می شود. در اکثر ساختمان ها از این مدل پنجره بیشتر استفاده  می گردد و جزء پرکاربردترین پنجره ها می باشد.

در و پنجره دوجداره upvc
در و پنجره دوجداره upvc
  1. پنجره دوجداره فرانسوی :

از مدل بیشتر در ویلاها استفاده می شود. این پنجره ها مانند درب ماشین فولکس باز و بسته می شود.

 

دروپنجره فرانسوی
دروپنجره فرانسوی
  1. پنجره های دوجداره آکاردئونی

در این مدل در و پنجره ها به صورت آکاردئونی باز و بسته می شود. در این مدل زمانی که پنجره را باز می کنید کلا درب و یا پنجره  به یک سمت جمع می شود.

پنجره دوجداره آکاردئونی
پنجره دوجداره آکاردئونی
  1. پنجره های دو جداره کمانی

این مدل یکی از مدرن ترین نوع پنجره های دو جداره است. استفاده از این مدل می تواند چشم انداز وسیعی را به شما بدهند.

پنجره دوجداره کمانی
پنجره دوجداره کمانی
  1. پنجره های دو جداره محوری

طراحی این مدل پنجره کار سختی است بنابراین بسیار کمیاب هستند این مدل پنجره های دوجداره بسیار شیک و مدرن می باشند.

در و پنجره دوجداره upvc
در و پنجره دوجداره upvc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *