حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

ده مزایای پنجره دوجداره چیست؟ این روزها خیلی از افراد به دنبال این هستند تا پنجره هایی در خانه هایشان استفاده کنند که در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و به محیط داخل منزل و حفظ انرژی آن کمک کند و به خاطر همین به سراغ خرید پنجره های دوجداره می روند. در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به مزایای پنجره دوجداره با شما صحبت کرده و بگوییم که استفاده از آنها می تواند چه فوایدی برایتان داشته باشد تا تصمیم بهتری در این باره اتخاذ نمایید. جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره اینجا کلیک کنید.

ده مزایای پنجره دوجداره چیست؟

منظور از پنجره دوجداره چیست؟

اگر مصمم هستید که قیمت پنجره دوجداره را در بیاورید و هر طور که شده این پنجره ها را خریداری کنید، اول باید تعریف دقیقی از آنها بدانید که می تواند در انتخابتان موثر باشد. پنجره های دوجداره دو عدد شیشه دارند که توسط یک جدا کننده از یکدیگر فاصله می‌گیرند و یک شکاف حدود ۶ تا ۲۰ میلی متر بین آنها وجود دارد که کاملا پلمپ شده و با گاز آرگون آن را پر می کنند که یک لایه عایق به وجود می آورد و در برابر اشعه ماورا بنفش هم کاملاً مقاوم است و باعث می شود که این اشعه به فضای داخل خانه انتقال پیدا نکند.

ده مزایای پنجره دوجداره چیست؟

۱۰ تا از مزایای پنجره دوجداره

اگر به دنبال تعویض پنجره دوجداره هستید یا به هر دلیلی میخواهید پنجره دوجداره خریداری کنید، این قسمت را تا انتها مطالعه کنید تا با مزیت های آن بیشتر آشنا شوید.

عایق صدا

اولین مزایای پنجره دوجداره این است که به عنوان عایق صدا عمل می کند، از آلودگی صوتی جلوگیری کرده و ورود و خروج صدا در آن اتفاق نمی افتد و در نتیجه از این لحاظ احساس آرامش خواهید داشت.

حفظ حریم خصوصی و افزایش امنیت

شیشه دوجداره نسبت به شیشه تک جداره استحکام بیشتری دارد و به راحتی شکسته نمی شود که باعث افزایش امنیت خانه خواهد شد؛ همچنین دزد هم نمی‌تواند شیشه را بشکند و احتمال سرقت تا حد قابل توجهی کم خواهد شد. بعضی از این پنجره ها قفل هم دارند که امنیت را بیشتر میکند.

ذخیره انرژی

اولین مزایای پنجره دوجداره که باید نام ببریم، ذخیره انرژی است که به خاطر ساختار متفاوت این شیشه ها می باشد. در واقع میزان گرمای ورودی و خروجی را در فصل های مختلف تنظیم می‌کند، درنتیجه عاملی برای صرفه جویی در انرژی خواهد بود.

عدم اشتعال

این شیشه ها هنگام آتش سوزی و احتراق آتش نمی گیرند و منبع شعله ور شدن آتش نیستند و در نتیجه از این لحاظ امنیت زیادی را فراهم خواهند کرد.

مهار کردن اشعه فرابنفش

پنجره یا شیشه دوجداره به خاطر ساختاری که در برابر اشعه ماورای بنفش دارد، مانع از انتقال آن به فضای داخلی خانه می شود که یکی از بزرگترین مزایای پنجره دوجداره محسوب خواهد شد.

افزایش ارزش ملک

اگر قصد خرید و فروش ملک دارید، بدانید که با نصب پنجره های دوجداره می توانید ارزش ملک خود را بالا ببرید و احتمالا این مزیت باعث شود تا بخواهید قیمت پنجره دوجداره را متوجه شوید که سایت پرومانوین در این زمینه به شدت کمک کننده است.

قابلیت نصب روی انواع پروفیل

شما می توانید شیشه های دوجداره را روی اکثر پروفیل ها نصب کنید؛ حتی در مدل های چوبی و یو پی وی سی هم قابلیت نصب شیشه ها وجود دارد.

مقاوم در برابر زلزله

شیشه دوجداره به خاطر ساختار محکمی که دارد، در برابر هر گونه ضربه و فشار مقاوم است که به افزایش سطح ایمنی در زلزله کمک می کند.

عدم تغییر رنگ

یکی دیگر از مزایای پنجره دوجداره این است که در برابر هرگونه رطوبت و اشعه مقاوم است و در نتیجه می‌تواند شرایط جوی را هم به خوبی تاب بیاورد و تغییر رنگ نداشته باشد و ظاهرش هم عوض نخواهد شد.

کمک به سلامت محیط زیست

شیشه دوجداره نسبت به شیشه تک جداره و معمولی عمر مفید بیشتری دارد و در نتیجه خیلی طول میکشد که شما نیاز به تعویض پنجره دوجداره پیدا کنید و از این لحاظ باعث می‌شود تا روی محیط زیست اثر مخرب نداشته باشد.

جلوگیری از ایجاد بخار روی شیشه

از آنجایی که این پنجره ها عایق دارند و انتقال دما داخل آن ها اتفاق نمی افتد، در نتیجه بخار روی شیشه جمع نخواهد شد و می‌تواند در شرایط مختلف آب و هوایی بهترین میزان دید و تسلط نسبت به بیرون از منزل را برایتان ایجاد کند.

ده مزایای پنجره دوجداره چیست؟

کلام آخر

طبق همه اطلاعاتی که در اختیارتان قرار دادیم، متوجه شدید که مزایای پنجره دوجداره چیست. احتمالا خیلی از شما به دنبال این هستید که پنجره هایی مثل پنجره هافمن را بشناسید یا قیمت آن را متوجه شوید تا بتوانید خریدتان را قطعی کنید. سایت پروما نوین در این زمینه می‌ تواند منبع قابل اعتمادی باشد.