حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پس از نصب پنجره اقدامات مختلفی توسط نصاب پنجره انجام می شود. عایق بندی، آب بندی و رگلاژ از مهم ترین کار هایی است که باید بعد از نصب پنجره در محل انجام شود. در ادامه به تکنیک های رگلاژ پنجره دوجداره وین تک می پردازیم.

پنجره های دوجداره و upvc نقش مهمی در عایق بندی ساختمان ها در برابر هدر رفتن انرژی، ورود گرد و غبار و سایر موارد دارد. با انجام رگلاژ پنجره می توانید تا حدودی از ورود گرد و غبار و هدر رفتن انرژی جلوگیری نمایید. رگلاژ پنجره به شما این امکان را می دهد که بتوانید انرژی محیط داخلی منازل را ذخیره نمایید.

مراحل اجرا پنجره دوجداره

رگلاژ پنجره دوجداره وین تک یکی از موارد مهمی است که پس از خرید و نصب پنجره باید انجام شود. همچنین پس از کارکرد بهتر است به صورت سالانه برای جلوگیری از ورود آسیب های بیشتر به پنجره را توسط کارشناسان و نصابان ماهر رگلاژ نمایید. برای انجام این کار ابتدا لولای پنجره را از پنجره خارج می کنند.

می توانید برای خارج کردن لولا از پیچ گوشتی یا آچار مخصوص استفاده نمایید. با حرکت افقی و عمودی و جابجا کردن پنجره می توان به صورت منظم و صحیح پنجره را رگلاژ نمایید.

مراحل اجرا پنجره دوجداره

بهترین زمان برای رگلاژ پنجره

پس از نصب اولیه می توانید در بازه زمانی یک الی یک و نیم سال پنجره را به صورت دوره ای رگلاژ نمایید. در صورت وقوع شرایط مختلف مانند زلزله یا فشار دیوار و موارد این چنینی باید رگلاژ پنجره پس از یک ماه انجام شود. در نتیجه باید عملکرد پنجره را در نظر گرفته و میزان عایق بودن آن را نیز بررسی نمایید. می توانید از نوار های مخصوصی برای عایق بندی و آب بندی پنجره استفاده نمایید.

دلایل رگلاژ پنجره دوجداره وین تک

رگلاژ پنجره دوجداره وین تک به دلایل مختلفی انجام می شود. یکی از مهم ترین دلایل، باز و بسته شدن سخت پنجره و یا فاصله پیدا کردن میان لنگه باز شونده و فریم است. در صورت عدم رگلاژ پنجره باعث آسیب رسیدن به فریم اصلی و قسمت های دیگر پنجره می شود. در صورت ایجاد فاصله بین لنگه باز شونده و فریم پنجره در مقابل سرما و گرما و آلودگی های صوتی و هوا آب بندی و عایق بندی خود را از دست می دهد. و باعث هدر رفتن انرژی می شود.

رگلاژ پنجره توسط کارشناسان ماهر

به صورت کلی در زمان خرابی یراق آلات، باعث پوسیدگیلاستیک ها، خم شدن پایه لولا، بازویی فریم پنجره دوجداره، گیر کردن دستگیره ها، نفوذ آب از درز ها و کناره های پنجره و عدم نصب صحیح و استاندارد توسط نصابان ماهر از جمله دلایل رگلاژ پنجره است.

برای انجام پروسه رگلاژ پنجره دوجداره وین تک می توانید با کارشناسان و نصابان مجموعه پروما نوین تماس حاصل نمایید. تا افراد ماهر در اسرع وقت برای رگلاژ پنجره در محل مورد نظر حضور یابند.

رگلاژ پنجره توسط کارشناسان ماهر

امکان تعمیر برای تمامی پنجره ها وجود دارد؟

پنجره های دوجداره در انواع اقسام مدل ها، طرح ها با پروفیل های مختلفی ساخته می شوند. با نگاه اول متوجه کیفیت پروفیل های پنجره نمی شویم. برند و جنس پروفیل های پنجره دوجداره اهمیت بالایی دارد. اگر پنجره ‌ای که خریداری می کنید از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد، تعمیر آن نیز به شکل آسانی انجام نمی شود. در صورت خرید پنجره های با کیفیت پروما نوین، پنجره وین تک، پنجره هافمن با کارشناسان مجموعه پروما نوین در ارتباط باشید.

پنجره ها در انواع تک لنگه، دو لنگه، سه لنگه، پنجره فولکس واگنی و با طرح های خاص قابل سفارش است. اگر قصد تعویض پنجره دوجداره و اطلاع از قیمت های پنجره های دوجداره را دارید، با کارشناسان سایت پروما نوین در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را به شما ارائه نمایند.

ابزار های لازم برای رگلاژ پنجره دوجداره وین تک

برای رپلاژ پنجره دوجداره وین تک ابزار های تخصصی لازم است که بتوانید پروسه رگلاژ را به آسانی انجام دهید. پیچ گوشتی شارژی، انواع دریل در اندازه های مختلفريال آچار آلنريال انبردستريال سیم چینريال پیچ گوشتی های کاربردی از جمله مهم ترین ابزار های لازم برای رگلاژ پنجره دوجداره وین تک محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *