حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

یکی از مهم ترین کاربرد های توری پلیسه، جلوگیری از ورود حشرات به منزل بوده اما امروزه کاربرد های بسیاری دارد. در ادامه می خواهیم در مورد زمان مناسب برای نصب توری پلیسه صحبت کنیم.

تعریف پرده توری پلیسه

تور پلیسه در واقع همان پرده توری قدیمی بوده که برای جلوگیری از ورود گرد و غبار استفاده میشد. امروزه پرده ها با تجهیزات پیشرفته تری طراحی شده که هماهنگی کاملی با دکوراسیون خانه داشته باشد. تور پلیسه برای انواع درب و پنجره ها کاربرد داشته و می توان استفاده کرد.

و در هنگام تعویض پنجره دو جداره نیز این توری ها قابل تعویض هستند. و زمان مناسب نصب و تعویض توری پلیسه فصل بهار و تابستان است.

تعریف پرده توری پلیسه

طراحی و جنس توری پلیسه

به طور معمول توری پلسه را از جنس پلی استیلین می‌سازند و جنس چهارچوب با آن از آلومینیوم است. با توجه به این که پرده از فلز ساخته نشده، دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود. در نتیجه عمر بالاتری نسبت به توری ‌های فلزی دارد. پس کیفیت بهتری را می توان از آن انتظار داشت. با توجه به این که پرده از پلی استیلین ساخته شده، می توان به آسانی قسمت های مختلف توری و پرده را تمیز و نظافت کرد. در ادامه به زمان مناسب برای نصب توری پلیسه اشاره می نماییم.

زمان مناسب نصب توری پلیسه

با توجه به شرایط آب و هوایی در نواحی مختلف ایران، زمان دقیقی برای نصب پرده پلیسه نمی‌توان انتظار داشت. به طور کلی فصل بهار و تابستان بهترین زمان نصب و استفاده از توری پلیسه بوده که از ورود گرد و غبار و حشرات موذی جلوگیری شود. اگر در شمال یا جنوب ایران زندگی می کنید، بهتر است قبل از تابستان و اوایل بهار اقدام به نصب توری نمایید. در مناطق جنوبی ایران گرمای هوا از اوایل بهار شروع می شود.

قیمت و خرید توری پلیسه

به طور متوسط توری فلزی قیمت کمتری نسبت به توری پلیسه داشته ولی توری پلیسه از کیفیت و عمر بیشتری برخوردار است. پیشنهاد می کنیم اگر تمایل به نصب توری دارید، حتماً از توری پلیسه خریداری نمایید. برای مشاهده انواع توری و قیمت آن به سایت پروما نویین مراجعه نمایید.

رگلاژ پرده

پرده پلیسه باید ابتدا توسط کارشناسان محترم اندازه‌گیری شده و به درستی به حالت استاندارد نصب شود. عدم نصب صحیح و استاندارد آن باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات در زمان استفاده می‌شود که میتوانیم به عدم بسته شدن صحیح درب اشاره نماییم. در زمان خرید حتما از فروشگاه های معتبر محصولات را بازدید و خریداری نمایید که کیفیت مطلوب و بهتری برای شما داشته باشد.

ویژگی های توری پلیسه دبل فریم -زمان مناسب نصب توری پلیسه

انواع توری ، مزایا و معایب هر کدام

یکی از بهترین و باکیفیت ترین پرده های استاندارد، توری مگنتی یا آهنربایی بوده که می توانید در بازار ایران خریداری نمایید. با توجه به این که پرده توری مگنتی و با استفاده از آهنربا به چهارچوب درب شما نصب می شود، نیازی به پیچ و مهره و کارشناسان محترم ندارید. پس به آسانی می توانید طبق اندازه درب و پنجره خود پرده را خریداری و استفاده نمایید.

توری پلیسه در جنس های مختلفی طراحی و نصب می‌شود که می توانید به قالب های آلومینیومی یا چوبی اشاره نماییم. امروزه در قالب ‌های یو پی وی سی نیز ساخته می شود که می توانید خریداری نمایید. توری پلیسه ای به آسانی تمیز شده و کیفیت بالایی دارد. پس از شستشو می توانید دوباره نصب کرده و استفاده نمایید. پلیسه انعطاف پذیری بالایی داشته و به آسانی باز و بسته می شود. با نصب توری پلیسه از ورود موارد و جانور های موزی به صورت قابل توجهی جلوگیری می شود.

موارد مناسب برای زمان نصب توری پلیسه

توری پلیسه را می توانید به آسانی به درب و پنجره های دو جداره و تک جداره نصب کرده و استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که این توری ها در اندازه های مختلفی برای کاربران طراحی شده که قابل استفاده است. با توجه به این که توری پلیسه به آسانی نصب می شود، در برابر حرارت و دمای بالا مقاومت بالایی دارد. می توانید طبق رنگ آمیزی و دکوراسیون خانه رنگ توری خود را انتخاب و خریداری نمایید.

موارد مهم در زمان خرید

حتماً در زمان خرید توری پلیسه به قیمت و کیفیت ساخت آن دقت نمایید که در انواع قیمت و کیفیت در بازار موجود است. سعی کنید محصولات مقرون به صرفه و با کیفیتی را خریداری نمایید. برای مشاهده انواع توری پلیسه و قیمت های به روز آن می توانید به سایت پروما نوین مراجعه کرده و با انواع پرده آشنا شوید. امروز بحث ما در مورد زمان مناسب برای نصب توری پلیسه بود. جهت استعلام قیمت اینجا کلیک کنید. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین نصابان توری پلیسه ای در تهران

مزایا و معایب توری های پلیسه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *