حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

یکی از مهم ترین مسائل در زمان خرید یا تعویض پنجره دوجداره، عایق بندی آن است. شیشه دوجداره باید به شکلی ساخته شود که از انتقال صدا، حرارت و موارد دیگر جلوگیری می کند. همراه ما باشید تا در مورد کیفیت ساخت پنجره دوجداره و عایق بندی آن صحبت کنیم.

دلایل ساخت پنجره عایق بندی شده

ایزوله کردن محیط یکی از اصلی ترین موارد در ساخت پنجره دوجداره بوده که اکثراً در مناطق پر سر و صدا و شلوغ و آلوده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی استفاده می شود. باید فاکتور های مهم از جمله عایق بندی پنجره جهت جلوگیری از صدا را در نظر گرفته و محصولاتی را خریداری کنیم که از کیفیت ساخت برتری برخوردار باشد.

دلایل ساخت پنجره عایق بندی شده

ویژگی های پنجره برای کاهش عبور صدا

در زمان خرید پنجره و شیشه دوجداره باید به موارد زیر دقت نمایید. تا پنجره تمام استاندارد های لازم برای عایق بندی صدا را دارا باشد.

مورد اول نوع جنس طرح فریم پنجره بوده که اگر از آلیاژ های استاندارد و محکم ساخته شود، از خم شدگی یا فشار دیوار جلوگیری می کند. ترکیبات، جنس و نوع لایه شیشه نیز اهمیت بسیاری دارد. باید شیشه ای که در پنجره دوجداره برای عایق بندی استفاده می شود.که از نوع، جنس و مونتاژ استانداردی برخوردار باشد.

در ضمن نوع گاز و میزان استفاده شده در آن نیز اهمیت بسیاری دارد. نحوه نصب شیشه مونتاژ و آب بندی آن نیز مهم بوده و باید محصولی که خریداری می شود به شکل استاندارد مونتاژ، نصب، آب بندی و عایق بندی شود.

دلایل عبور صدا در پنجره و شیشه دوجداره

عبور صدا در پنجره دوجداره به موارد مختلفی بستگی داره که در قدم اول باید به نوع تجهیزات و ساختار پنجره دقت نمایید. اگر از پنجره و پروفیل های با کیفیتی استفاده کنید، هم عمر پنجره افزایش می یابد. در نتیجه از انتقال صدا از طریق پروفیل های پنجره جلوگیری می‌ شود.

مورد دوم نوع شیشه، ضخامت شیشه و گاز داخل و ما بین بین دو شیشه است.که باید از گاز آرگون کیفیت و استانداردی استفاده شود.

اگر در مناطق شلوغ مانند بزرگراه ها و یا کارگاه های تولیدی و صنعتی ساکن هستید. می توانید از پنجره های سه جداره یا آکوستیک نیز استفاده نمایید. مورد سوم نصب، مونتاژ و آب بندی پنجره بوده که باید توسط نصاب ماهر و کاربلد انجام شود. در صورت عدم نصب صحیح پنجره در زمان استفاده، متوجه عدم عایق بندی صحیح آن می شویم.

خرید پنجره دوجداره استاندارد متناسب با محل نصب

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره می توانید به نمایندگی های شرکت پروما نوین در کشور مراجعه نمایید. یا با شماره های تماس به این شرکت در ارتباط باشید. پنجره‌ای که خریداری می کنید باید استاندارد های جهانی تولید را داشته باشد. تا محصول خریداری شده بتوانند نیازهای مورد نظر شما را برآورده سازد.

در نظر داشته باشید برخی از مجموعه های ساخت پنرجه دوجداره، با قیمت بسیار کمتر، پنجره های بی کیفیت را می سازند. در زمان نصب و استفاده متوجه کیفیت بسیار پایین اجناس خریداری شده می شوید،که از عایق بندی مناسبی برخوردار نخواهد بود. رفته رفته آب بندی آن از بین رفته و ممکن است پنجره دچار خمیدگی، شکستگی و مواردی از این قبیل شود.

خرید پنجره دوجداره استاندارد متناسب با محل نصب

فرایند آب بندی استاندارد و صحیح چیست

خارج از منازل یا محل کار، پر از آلودگی‌ های صوتی بوده که تمرکز و آرامش افراد ساکن ساختمان را از بین می برد. به عنوان مثال می توانیم به صدای رفت و آمد افراد صحبت انسان ها رفت و آمد وسایل نقلیه، بازی کودکان، آلودگی های هوا و غیره اشاره نماییم.

روش های مختلفی برای عایق بندی دیوار ها و پنجره ها، شیشه دوجداره انجام می شود. سعی کنید قبل از خرید پنجره و منزل از عایق بندی دیوارها و سقف و کف منازل اطلاع داشته باشید. می توانید با نصب پنجره عایق بندی شده و با کیفیت تا حدود صدای آزار دهنده محیط را از بین ببرید. نصاب پس از نصب پنجره باید و عایق های مختلفی از جمله عایق نواری و چسب های پنجره برای عایق بندی صحیح استفاده می کند.

جمع بندی

در نظر داشته باشید استفاده از تجهیزات عایق ‌بندی مهارت خاص خود را دارد. باید پس از نصب و تست پنجره محصول را تحویل شما داده و شما نیز پنجره را بررسی نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد عایق بندی پنجره ها، شیشه دوجداره ، تعویض پنجره دوجداره ، پنجره وین تک و پنجره هافمن و کاهش صدای بیرون از منازل با کارشناسان سایت پروما نویین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *