حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

صنایع در و پنجره های UPVC در ایران چرا مهم است؟ تولید کنندگان برتر در و پنجره یو پی وی سی در ایران کدام برند ها هستند؟ و مزیت های خرید در و پنجره یو پی وی سی چیست؟ جهت کسب اطلاعات کامل در این باره همراه ما باشید.

امروزه با افزایش روزافزون ساختمان سازی ها نیاز به استفاده از درب و پنجره بالا رفته است. و در این بین پنجره های دوجداره به دلیل مزیت هایشان و ساختاری که دارند محبوب سازندگان ساختمان ها و مردم واقع شده اند. در این مقاله شما را با صنعت پنجره های یو پی وی سی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره

صنایع در و پنجره های upvc در ایران

یو پی وی سی چیست؟ 

صنایع در و پنجره های UPVC در ایران فوق العاده مهم بوده و تولید محصولات یو پی وی سی بسیار مهم و ضروری است حالتUPVC  به صورت مخففUnplasticized Poly Vinyl Chloride سخت شده ی پلی وینیل کلراید است. مواد اصلی تشکیل دهنده ی این ماده نفت و سنگ نمک هستند. و یک ماده ی با دوام و پرکاربرد است. مهم ترین و اصلی ترین ماده ی تشکیل دهنده ی پنجره های دوجداره، یو پی وی سی می باشد و در صنعت ساختمان سازی بیشترین کاربرد را دارد.

در ایران قبل از سال 1357 پروفیل های یو پی وی سی توسط شرکت صنایع در ایران تولید شد که البته به صورت محدود انجام UPVCدر و پنجره می شد. با افزایش ساختمان سازی ها تولید یو پی وی سی در ایران گسترش یافت.

 

مزیت های در و پنجره های یو پی وی سی

 

صنایع در و پنجره های upvc در ایران

برترین تولیدکنندگان در صنایع پروفیل درب و پنجره UPVC

به ترتیب عملکرد و کیفیت پروفیل تولیدکنندگان به صورت زیر می باشند:

ویستا بست:

دلیل برتری برند ویستا بست این است که پروفیل های یو پی وی سی این برند از فیلترهای مختلف عبور کرده اند. همین ویژگی باعث شده است تا از نظر کارشناسان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محبوب واقع شود. از تولیدات یو پی وی سی برند ویستا بست پروفیل فریم بزرگ پنجره دوجداره، پروفیل میانی ثابت پنجره دوجداره، پروفیل لنگه پنجره، پروفیل قاب پنجره و پروفیل بازشو کشویی پنجره داره است.

وین تک:

این برند یکی از برندهای برتر کشور ترکیه بوده است. برند وین تک در زمینه ی تولید پروفیل های یو پی وی سی در صنعت ساختمان فعالیت دارد. و همچنین دارای کارخانه های تولیدی انواع درب های داخلی ساختمان با مواد کامپوزیت در سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا می باشد. این برند پروفیل های یو پی وی سی فریم پنجره یو پی وی سی، پروفیل لنگه پنجره، پروفیل میانی ثابت و متحرک،پروفیل قاب بازسازی و پروفیل فریم کشویی تک ریل تولید می کند.

هافمن:

رتبه سوم برترین تولید کنندگان در ایران برند پنجره هافمن می باشد. این برند از لحاظ محبوبیت از نظر مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بعد از برند ویستا بست قرار دارد. از محصولات برند هافمن در زمینه ی تولید پروفیل های یو پی وی سی، پروفیل لنگه بازشو، پروفیل لنگه پنجره، پروفیل فریم پنجره، پروفیل فریم پنجره بزرگ و پروفیل میانی ثابت و متحرک است.

واناوین:

این برند در ایران در زمینه ی تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فعالیت دارد.

ای بی آی:

پروفیل یو پی وی سی لنگه پنجره،پروفیل بازشو پنجره، پروفیل میانی ثابت پنجره و پروفیل لنگه درب داخل بازشو پنجره دوجداره از تولیدات این برند است.

سیندژ:

پروفیل فریم بزرگ پنجره دوجداره، پروفیل میانی ثابت پنجره دوجداره، پروفیل درب داخل بازشو، پروفیل لوله پنجره دوجداره و زهوار دکوراتیو از تولیدات این برند است.

بوتیا:

مونتاژ درب و پنجره های یو پی وی سی را دارد.

ایده آل:

این برند هم پروفیل لنگه پنجره داخل بازشو و پروفیل میانی متحرک تولید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *