حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

پنجره های دو جداره از استحکام مناسبی برخوردار هستند. اگر قصد خرید پنجره دو جداره را دارید، ضخامت استاندارد برای پنجره دو جداره upvc را در نظر داشته باشید. هرچه ضخامت پنجره بیشتر باشد، عایق صوتی و حرارتی بهتری بوده و عوامل دیگری نیز در کیفیت پنجره های دوجداره مهم است که در ادامه اشاره می کنیم.

ضخامت شیشه پنجره دو جداره upvc

پنجره های دوجداره به طور معمول در دو نوع ۴ میلیمتری و ۶ میلیمتری ساخته می شود که گاز بین شیشه های پنجره دو جداره نقش بسیار مهمی عایق بودن پنجره دارد. در نظر داشته باشید که برخی از پنجره های دوجداره را از شیشه های نشکن می سازند که قیمت بالاتری نسبت به شیشه های معمولی تر برخوردار است. ضخامت شیشه باید نسبت به محل نصب شما توسط کارشناس تعیین شود و سعی کنید محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.

ضخامت شیشه پنجره دو جداره upvc

عوامل موثر در ضخامت استاندارد برای پنجره دو جداره upvc

محل نصب پنجره دوجداره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به عنوان مثال اگر در کنار خیابان یا بزرگراه زندگی می کنید، پنجره ای را خریداری نمایید که ضخامت بالایی داشته و از ورود صدای خارج از منازل به داخل منازل جلوگیری نماید. آلودگی هوا نیز اهمیت بسیاری دارد. اگر در شهرهای زندگی می کنید که ریزگرد بسیاری در هوا بوده و یا کلان شهر هایی که دائماً در حال ترافیک است، از پنجره هایی با ضخامت بالا استفاده نمایید. در نتیجه بررسی ضخامت استاندارد برای پنجره دو جداره upvc از اهمیت بالایی برخوردار است.

عملکرد صحیح پنجره دو جداره

همه روزه در خارج از خانه درحال مواجه شدن با آلودگی‌های محیطی هستیم. باید داخل منازل عاری از صدا و آلودگی هوا باشد. آلودگی صوتی تاثیر مخربی بر روح و روان انسان داشته و در این صورت چاره کار شما استفاده از پنجره دوجداره است که بتوانید مانع از عبور هرگونه صدای آزاردهنده شوید. در نظر داشته باشید اگر در مناطقی زندگی می کنید که در معرض بیشتر آلودگی های هوا هستید از پنجره های دوجداره با ضخامت بالا استفاده نمایید.

بخار آب داخل شیشه

برخی پنجره های دوجداره پس از مصرف دچار بخار گرفتگی شده و می توانید برای این کار با نمایندگان فروش پنجره دوجداره در شهر خود تماس حاصل نمایید. نمایندگی پنجره دو جداره توانند رطوبت داخل پنجره را گرفته و از آسیب به پنجره جلوگیری نمایند.

در نظر داشته باشید حداکثر بهره وری عایق بندی پنجره دوجداره ۱۶ میلیمتر بوده و نوع عایق بندی و استفاده از شیشه های به خریداران بستگی دارد. پنجره های دو جداره نزدیک به ۲۵ سال عمر داشته که اگر در معرض نور آفتاب و یا باران قرار گیرد، عمر پنجره ها کمی کاهش خواهد داشت. سعی کنید در زمان خرید ضخامت استاندارد برای پنجره دو جداره upvc را در نظر داشته باشید.

پنجره upvc یا آلومینیومی

پنجره دوجداره عموما در دو نوع upvc و آلومینیومی ساخت می شود که بر اساس نوع معماری نوع منطقه، ابعاد ساختمان، و سایر شاخص های مهم انتخاب و نصب می شود. هر یک از در و پنجره ها دارای معایب و مزایای خود بودند که در زمان خرید می توانید با معمار داخلی و یا فروشندگان مجاز در ارتباط باشید. برای مشاهده نمونه های درب و پنجره upvc و آلومینیومی می‌توانید به سایت پروما نوین مراجعه کنید. و پنجره مورد نظر را انتخاب نمایید و به صورت آنلاین قیمت پنجره را محاسبه کنید..

پنجره upvc یا آلومینیومی

نکته پایانی

ضخامت استاندارد برای پنجره دو جداره upvc از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. و باید در کنار ضخامت به کیفیت و نوع ساخت پنجره دوجداره دقت نمایید. برخی از سازندگان پنجره های دوجداره را با ضمانت پس از فروش و خدمات پس از فروش ارائه می کنند. حتماً در زمان خرید به نوع ساخت و جنس پنجره دقت نمایید.

شرکت پروما نوین ارائه کننده پنجره های دوجداره با کیفیت و استاندارد بوده و زیر نظر مهندسین فعال کشور ساخته و طراحی می شود. در صورت تمایل به خرید می توانید به سایت پروما نوین مراجعه کرده و محصولات مرتبط و مورد نیاز را انتخاب نمایید. برای خرید نیز می توانید به نمایندگان سطح ایران مراجعه کرده و سفارش دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ضخامت استاندارد برای پنجره دو جداره upvc با مقالات سایت پروما نوین همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *