حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

طریقه اندازه گیری و نصب توری پلیسه به چه صورت انجام می شود؟بهترین روش نصب توری پلیسه چیست؟برای اندازه گیری توری پلیسه چه باید کرد؟

طریقه اندازه گیری و نصب توری پلیسه

اندازه گیری و نصب توری پلیسه

تابستان، علاوه بر گرما، تمام حشرات را به ارمغان می آورد. به نظر می رسد که پشه ها و مگس ها منتظر گرم شدن هوا بودند تا دوباره ظاهر شوند. البته، با نصب توری پنجره، شما می توانید حشرات مزاحم را متوقف کنید.

از توری های قدیمی به مدل های جدید مدل، همه آن ها کارایی مشابه دارند و از حشرات به خوبی جلوگیری می کنند. البته، با نصب یک توری علاوه بر یک دستگاه کاربردی، شما یک توری لوکس و شیک دارید.

سوالات زیادی در مورد نصب توری پلیسه وجود دارد که در این مقاله پاسخ داده می شود.

 

نصب توری پلیسه روی چه پنجره هایی انجام می شود؟

نگرانی های زیادی در مورد این وجود دارد. به خصوص صاحبان ساختمان های قدیمی بیشتر نگران این هستند. در حقیقت، توری پلیسه یک محصول نسبتا جدید است که در تمام دهه ها وجود نداشته است. بنابراین طبیعی است که در ساختمان های قدیمی هیچ ردیفی از این محصول وجود ندارد.

توری پلیسه از پلی استایرن ساخته شده اند و قاب آن آلومینیوم است. بر خلاف توری فلزی و پنجره، این محصول تحت تاثیر تغییرات اقلیمی قرار نمی گیرد. این توری پلیسه ای مانند گیت های قدیمی، می توانند به سادگی تمیز شوند.شاید ظاهر توری به نظر می رسد عجیب و غریب است، اما با توری ساده تفاوت ندارد. به طور معمول، توری بر روی پنجره UPVC نصب شده است، اما در هر ماده دیگر، این توری را می توان نصب کرد. جهت استعلام قیمت اینجا کلیک کنید.

 

توری پلیسه ای چه مزایایی در مقایسه با توری ساده دارد؟

با توجه به نوع باز و بسته شدن پنجره دو جداره ، نام های مختلف در نظر گرفته می شوند. توری پنجره Acardonian یا توری تاشو نام های دیگر توری پلیسه ای است.هنگامی که شما نیازی به توری ندارید، می توانید آن را در یک طرف پنجره جمع کنید. سوال این است که  چرا باید این توری ها را نصب کنیم؟به عبارت دیگر، اگر کارایی توری های قدیمی و جدید یکی باشد، چه چیزی باعث تغییر توری ها می شود؟

طریقه اندازه گیری و نصب توری پلیسه

ساده ترین راه برای اندازه گیری و نصب توری پلیسه ای کدام است؟

فقط پنجره بازشو نیاز به توری دارد. ارتفاع و عرض قسمت بازشو باید به درستی اندازه گیری شود. کمترین قسمت پنجره به عنوان بالاترین قسمت برای ساخت توری پنجره محسوب می شود.عرض پنجره بازشو نیز اندازه گیری می شود به طوری که عرض ارتفاع و توری به این اندازه ها 4 سانتی متر اضافه می شود. با توجه به این که هنگام نصب آن امکان تغییر اندازه توری وجود ندارد، باید دقیق باشد.

این توری ها در کارخانه ساخته شده اند و نمی توانند آن را تغییر دهند. بهتر است طریقه اندازه گیری و نصب توری پلیسه  و یا تعویض پنجره دو جداره را با افراد متخصص اندازه گیری کنید تا همه چیز راحت و دقیق باشد.

 

شیوه نصب توری پلیسه چگونه است؟

توری از چهار طرف به سمت صاف پروفیل پیچ می شود. سپس توری تمام شده در پشت پنجره قرار می گیرد. این توری ها به صورت نیمه کاره و باز شده در محل تحویل می شوند و تکنسین های تحویل قطعات مختلف را روی هم نصب می کنند.

نکته مهم در نصب توجه به نخ قاعده توری است که ممکن است در پروفیل گیر کرده و پاره شود. بسته به نوع توری، روش نصب متفاوت است. انواع توری عرضی، تک لنگه، دو لنگه و سه لنگه. آن تولید می شود.نحوه تنظیم پنجره بسیار مهم است. یک نصاب ماهر به راحتی نصب و تنظیم می کند.

 

اندازه گیری توری پلیسه، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  1. مسئول اندازه گیری توری پنجره موظف است همیشه بین خود و مسئول نصاب شرکت دستورالعمل برقرار کند.
  2. اندازه گیر باید در پروژه های بازسازی و تعویض پنجره توجه کند که اساساً انواع پنجره های بازسازی در ساختمان ها در بیش از سه گروه قرار نمی گیرند.
  3. اندازه گیر موظف است پس از طراحی در یا پنجره و اندازه گیری دقیق محل نصب آن، کلیه نقشه ها را با حالت های بازشوی مورد نظر اعم از بازشوی راست یا چپ بررسی و سپس با تایید کارفرما از بروز هرگونه خطا جلوگیری کند. .
  4. اندازه گیر موظف است هنگام اندازه گیری پروژه ها، محل نصب درب و پنجره را به دقت بررسی کند که این امر در آشپزخانه اهمیت ویژه ای دارد. همچنین توجه به محل قرارگیری پرده ها و سقف های کاذب بسیار مهم است. از این نظر حسابدار کتیبه بالای پنجره را برای نصب پرده و کتیبه زیر یا پنجره کشویی را برای آشپزخانه طراحی می کند.
  5. در صورت سفارش درب یا پنجره یک تکه، اندازه گیر باید ابتدا اطمینان حاصل کند که درب یا پنجره پس از ساخت از طریق پله ها یا مکان های دیگر به محل نصب منتقل می شود.
  6. اگر هنگام طراحی درب یا پنجره UPVC، بنا به درخواست کارفرما، پنجره یا درب سفارشی غیر استاندارد سفارش داده شود، اندازه‌گیر باید کارفرما را متقاعد کند که این درخواست را نادیده بگیرد، در غیر این صورت با اخذ تعهد کتبی کارفرما در قرارداد در این میان تمامی عواقب و احتمالات پیش بینی نشده را کنار گذاشته و به عهده کارفرما می گذارد.
  7. اندازه گیر موظف است تصاویر و ابعاد درب و پنجره را بر اساس انتخاب مشتری و همچنین با توجه به تصاویر موجود طراحی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *