حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

عایق حرارتی پنجره دو جداره در واحد مسکونی با فرا رسیدن فصل زمستان، احتمالا خیلی از افراد به فکر این می افتند که از پنجره دوجداره استفاده کنند. شاید شما هم به دنبال این هستید که اطلاعاتی را در مورد جلوگیری از هدر رفتن گرما داشته باشید که می تواند به گرم ماندن خانه تان در فصل زمستان کمک کند. بهترین راه استفاده از عایق های حرارتی در پنجره دوجداره است که در این مقاله در این باره توضیح مفصلی خواهیم داد.

منظور از عایق بندی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم راجع به عایق های حرارتی در پنجره دوجداره صحبت کنیم و در این مورد اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم، اول باید منظورمان را از عایق بندی مشخص کنیم. در واقع عایق بندی شیشه دوجداره یعنی جلوگیری از هدر رفت هرگونه انرژی گرمایی در منزل.
شیشه‌ های ساختمان مهمترین نقش را در جلوگیری از هدر رفتن انرژی دارند.

عایق حرارتی پنجره دو جداره در واحد مسکونی

در فصل های گرم سال هم شیشه‌ ها ۱۰ برابر بیشتر از یک دیوار عایق، باعث وارد و خارج شدن هوا می شوند و از طرفی وقتی که هوا سرد می شود، گرمایی که از پنجره شیشه ای تک جداره از دست می رود، ده برابر بیشتر از دیوارهای عایق است و  به خاطر همین است که توصیه می کنیم حتما عایق بندی را انجام دهید.

عایق های حرارتی در پنجره دوجداره چه فوایدی دارد؟

وقتی که شما عایق بندی را انجام می دهید، قطعاً به دنبال استفاده از مزایا و فواید آن هستید. مهمترین فواید عایق بندی شامل موارد زیر است:

عایق حرارتی پنجره دو جداره در واحد مسکونی

عایق بندی چگونه انجام می شود؟

قبل از اینکه بخواهید به بررسی انواع پنجره ها بپردازید یا مثلاً پنجره‌ هایی مثل پنجره هافمن را بررسی کنید، باید در مورد نحوه عایق بندی اطلاعات داشته باشید. عایق بندی پنجره دوجداره به مجموعه خدماتی گفته می شود که افراد متخصص و حرفه ای آن را انجام می‌دهند. در چنین شرایطی شما روش های مختلف را بررسی و تحلیل می کنید و از بین آنها بهترین را انتخاب می کنید.
از ابزار و وسایل تخصصی کمک می گیرید و عایق بندی با رگلاژ تخصصی، لاستیک های درزگیر، تعویض یراق آلات معیوب و چسب های مخصوص هم برایتان امکان پذیر است.

عایق حرارتی پنجره دو جداره در واحد مسکونی
وقتی که می خواهید این کار را انجام دهید، اول چارچوب هایی که توسط آهن پوشانده شده است را برمی‌ دارید تا مقاومت پنجره ها را بالا ببرید. در مورد عایق های حرارتی در پنجره دوجداره هم نیاز به این دارید که تمام پروتکل های اصولی را رعایت کنید و رگلاژ را به طور صحیح تنظیم نمایید.
از مواد و ابزار استاندارد کمک بگیرید. درزگیری را به عالی ترین شکل ممکن به انجام برسانید و ببینید جنس و نوع درب و پنجره دوجداره چگونه است تا بتوانید به شکل صحیح آن را نصب کنید که قطعاً کیفیت بالا را برای شما تضمین می کند.

عایق حرارتی پنجره دو جداره در واحد مسکونی

پنجره دوجداره را چگونه خریداری کنیم؟

اگر به دنبال عایق های حرارتی و به‌کارگیری پنجره دوجداره در یک واحد مسکونی هستید، توصیه ما این است که به سایت پرومانوین مراجعه کنید. در این سایت می توانید قیمت پنجره دوجداره را استعلام بگیرید، انواع پنجره ها را ببینید و با ویژگی های متفاوت آن آشنا شوید.

عایق حرارتی پنجره دو جداره در واحد مسکونی
از طرفی طرحی را که مدنطرتان است؛ انتخاب کنید و سپس با کیفیت ترین نوع پنجره دوجداره را خریداری کنید که قطعا اگر نکات مهم نصب آن را به کار گرفته باشید و آنها را به طور مداوم شستشو دهید و در صورت نیاز از متخصص کمک بگیرید تا بتواند مشکلاتتان را برطرف کند، قطعاً پنجره دوجداره ای که خریداری می کنید تا مدت زمان طولانی برایتان کار خواهد کرد.

عایق حرارتی پنجره دو جداره در واحد مسکونی
عایق حرارتی پنجره دو جداره در واحد مسکونی

کلام آخر

با اطلاعاتی که از این مقاله به دست آوردید، متوجه شدید که شما هم می توانید عایق های حرارتی در پنجره دوجداره را برای منزلتان انجام دهید. با انجام این کار از هدر رفت انرژی و گرما تا حد زیادی جلوگیری می‌ کنید و می‌ توانید از حفظ گرمای داخل خانه، خیال خود و اطرافیانتان را راحت تر کنید. سایت پرومانوین هم یکی از بهترین منابعی است که می تواند پنجره های دوجداره را در اختیار شما قرار دهد.