حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

فناوری های جدید در زمینه تولید پنجره دوجداره بسیار مفید بوده و موجب استقبال مشتریان شده است. برای کسانی که قصد خرید پنجره دوجداره را دارند، فناوری های جدید در صنعت پنجره را پیشنهاد می کنیم.

تکنولوژی شیشه مات

شیشه های مات از ابتدای ساخت تا به حال، مورد توجه خریداران قرار گرفته. برای بخش ‌های مختلف منازل مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه برای ساخت شیشه های مات از فناوری و تکنولوژی جدید و پیچیده ای استفاده می شود. با اتصال به برق شهری و فشردن دکمه آن می توان شیشه را حالت شفاف کرده و در صورت نیاز شیشه را مات نمایید. با مات شدن شیشه از انتقال انرژی و تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری می کند و دیگر نیازی به نصب پرده نخواهید داشت.

به طور معمول از پنجره های خود تاریک شونده یا به عبارت دیگر مات شونده برای پارتیشن بندی محیط یا آکوستیک سازی بخش های مختلف ادارات سازمان ها استفاده می شود. این فناوری در بخش های مختلف منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تکنولوژی شیشه مات

اصطلاح پنجره های هوشمند

بدون شک یکی از فناوری های جدید در صنعت پنجره هافمن و پنجره وین تک ، بکارگیری پنجره های هوشمند بوده. با این کار دیگر نیازی به استفاده از پرده برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب وجود ندارد. در صورت نیاز می توان شیشه را مات کرده یا روشن کرد. فرایند مات کردن شیشه، طی واکنش های شیمیایی اتفاق می ‌افتد و معمولاً از هزینه های بالایی برای تولید کنندگان به همراه دارد.

می توان با استفاده از نیروی برق یا باتری پنجره های هوشمند را طوری طراحی کرد که بتوان در صورت نیاز از امکانات آن استفاده کرد. در نظر داشته باشید که امروزه پنجره ‌هایی به وجود آمده که بدون نیاز به نیروی برق فعالیت می کند. با توجه به تغییر درجه حرارت شیشه، روشن یا تاریک می شود.

متمرکز کردن نور خورشید با شیشه هوشمند

استفاده از پنل های خورشیدی معمولاً در قسمت پشت بام خانه ها مرسوم بوده و بیشتر افراد نیز تمایل به ذخیره انرژی از طریق که پنل های خورشیدی را دارند. در این صورت نیاز به دستگاه مختلف و باتری های بسیار بزرگ است.

می توان از طریق پنل های سلولی انرژی خورشیدی را متمرکز کرده و برای روشن کردن خانه های تاریک در شب انجام شود. مولکول های عالی کوچک نور ماورای بنفش را جذب می کند. طی فرایندهای شیمیایی و مراحل پیچیده، باعث تبدیل شدن آن به انرژی برق می شود.

استفاده از شیشه متمرکز، از فناوری های جدید در صنعت پنجرهاست. در نظر داشته باشید این فناوری بسیار جدید بوده که تنها توسط برخی از شرکت ها در حال انجام است. ممکن است رفته رفته تمام شیشه های پنجره های دوجداره تبدیل به این نوع شیشه ها شود.

متمرکز کردن نور خورشید با شیشه هوشمند

مزایا استفاده از پنجره هوشمند

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید در صنعت پنجره، باعث آسان تر شدن فعالیت ها در منازل و محل کار می شود. می توان با استفاده از این تکنولوژی از فضای کار بیشتری برای محیط استفاده کنید. در نتیجه دیگر نیازی به نصب دیوار یا تجهیزات دیگر وجود نداشته باشد. همان طور که گفتیم شیشه های مات و پنجره های هوشمند، تکنولوژی های به روزی بوده که دیگر نیازی به نصب پرده وجود ندارد.

اگه قصد خرید پنجره دوجداره یا تعویض پنجره دوجداره را دارید، می توانید در صورت تمایل به مجموعه پروما نوین مراجعه کنید. در نتیجه پنجره مورد نظر را سفارش دهید. تمامی محصولات این شرکت با کیفیت عالی برای شما ارسال می شود.

استفاده از فناوری های جدید در صنعت پنجره باعث کاهش مصارف انرژی می شود. به طور معمول پنجره های هوشمند را به طوری می سازند که عایق بندی آن به صورت کامل رعایت شده باشد. پنجره باید از نظر انتقال حرارت و انرژی نور خورشید مقاوم باشد و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. با یک بار هزینه در زمان خرید، دیگر شاهد کاهش هزینه های مصارف انرژی خواهید شد. برای خرید پنجره های با کیفیت پنجره هافمن و پنجره وین تک به شرکت پروما نویین مراجعه نمایید.

معایب

هزینه های بسیار بالای پنجره دوجداره هوشمند، سبب شده افراد تمایلی به استفاده از پنجره دوجداره نداشته باشند. سعی می کنند حالت استاندارد و ساده آن را خریداری نمایند. اگر قصد اطلاع از قیمت پنجره دوجداره یا تعویض پنجره دوجداره با شرایط بسیار ویژه را دارید، به شرکت پروما نوین مراجعه کرده یا با کارشناسان سایت در ارتباط باشید تا با فناوری های جدید در صنعت پنجره آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *