حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

نحوه سنجش استحکام پروفیل پنجره دوجداره چگونه است؟ این روزها خیلی از افراد ترجیح می‌ دهند که اقدامات پایه و اساسی برای منزلشان؛ مثل نصب در و پنجره را خودشان انجام دهند و به خاطر همین سعی می‌ کنند که هم زیبایی را رعایت کنند و هم این که از استحکام چیزهایی که استفاده کرده اند؛ مطمئن باشند. یکی از چیزهایی که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، پنجره دوجداره است؛ اما نکته مهم و اساسی اینجاست که چگونه باید استحکام پروفیل پنجره دوجداره را بسنجید. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در اینباره در اختیارتان قرار دهیم.

منظور از پنجره دوجداره چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد نحوه سنجش استحکام پروفیل پنجره دوجداره صحبت کنیم، باید ببینیم که این پنجره ها چه تفاوتی با پنجره معمولی دارند. در واقع پنجره های دوجداره بخش عمده ‌ای از انرژی و گرمای داخل ساختمان را حفظ می‌ کنند. کسانی که پنجره های معمولی دارند، این انرژی و گرما در خانه شان از بین می‌ رود. زمانی که پنجره دوجداره داشته باشید، می‌ توانید انرژی فضای داخلی را به خوبی محافظت کنید و مانع از اتلاف انرژی بشوید.

نحوه سنجش استحکام پروفیل پنجره دوجداره چگونه است؟

پنجره های دوجداره چگونه نصب می شوند؟

باز هم بهتر است قبل از سنجش استحکام پروفیل پنجره دوجداره، ببینیم که نحوه نصب این پنجره ها چگونه است. اول شما پنجره ها را سفارش می دهید که با توجه به سایز خانه و چیزی که در نظر گرفته اید، برایتان ارسال می شود.
بعد از اینکه آنها را تحویل گرفتید، به گونه ‌ای نصب را شروع کنید که قسمت پایین شیشه با دیوار، زاویه تقریبی ۷۵ درجه داشته باشد و سطح شیشه ها کاملاً به یکدیگر بچسبند که زیرشان معمولا از چوب یا کارتون استفاده می‌ کنند.
در چنین حالتی اول باید محل نصب را کاملاً تمیز کنید و اضافاتی که روی چهارچوب هستند را پاکسازی کنید. اگر حفره یا چاله ‌ای بود، آن را با گچ یا سیمان پر کنید؛ سپس باید محل مورد نظر که مخصوص اتصال پنجره به دیوار است را مشخص کنید تا پیچ را در آنجا جای گذاری کنید.
بعد از آن به سراغ تزریق فوم و چسب سیلیکون می روید؛ سپس نصب شیشه دوجداره پنجره را آغاز می کنید.

نحوه سنجش استحکام پروفیل پنجره دوجداره چگونه است؟

چگونه پنجره دوجداره مستحکم داشته باشیم؟

اگر می خواهید بسنجید که استحکام پروفیل های پنجره دوجداره چقدر است، مراحل زیر را طی کنید تا خیالتان راحت باشد که استحکام آن به بالاترین حد ممکن رسیده است.

نحوه سنجش استحکام پروفیل پنجره دوجداره چگونه است؟

کلام آخر

اکنون متوجه شدید که استحکام پروفیل پنجره دوجداره اهمیت بسیار زیادی دارد؛ می توانید با خرید از منابع معتبری مثل پرومانوین خیالتان از این استحکام بالا را راحت کنید.