حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

برای نصب حفاظ پنجره باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که از نرده یا حفاظ از امنیت بالایی برخوردار باشد. سعی کنید نصب حفاظ توسط نصابان با تجربه صورت بگیرد تا امنیت محل مورد نظر حفظ شود. برای آموزش نحوه نصب حفاظ پنجره همراه ما باشید.

چرا از حفاظ استفاده نماییم؟

مهم ترین اولویت در زمان خرید و نصب پنجره دوجداره، امنیت خانه بوده و باید از حفاظ مقاوم و متناسب با رنگ و دکوراسیون خانه خود انتخاب نمایید که از ورود غیرقانونی از درب و پنجره شما جلوگیری شود. قیمت مقرون به صرفه در کنار آن قدرت و استحکام بالا از مزایای استفاده از حفاظ پنجره دوجداره است.

یکی دیگر از دلایل نصب حفاظ پنجره امنیتی، جلوگیری از خروج یا سقوط کودکان از پنجره مدنظر است که بسیار اهمیت دارد.

آموزش نحوه نصب حفاظ پنجره
آموزش نحوه نصب حفاظ پنجره

توجه به نوع ساخت و معماری

استفاده از حفاظ استاندارد بر اساس نوع رنگ و ترکیب دکوراسیون منازل بسیار اهمیت داشته و باعث زیبا تر شدن خانه ها و بالکن ها می شود. برای مشاهده انواع حفاظ پنجره ها بر حسب نوع معماری داخلی و خارجی منازل با شرکت پرومانوین و نماینده های قانونی این شرکت در ارتباط باشید.

جنس و طول نرده ها

نرده ها بر حسب نیاز شما دارای جنس فلزی آلومینیومی و استیلی می باشند. که هر کدام دارای معایب و مزایای خاص خود هستند که بر اساس شکل و درخواست مشتریان انجام می شود. نرده های حفاظ نباید قد خیلی بلند یا کوتاهی داشته باشند حتماً در زمان ساخت و نصب حفاظ پنجره به ارتفاع، شکل، رنگ و بافت حفاظ دقت نمایید.

تراکم نرده های حفاظ

در زمان نصب حفاظ پنجره ها توجه نمایید که شکل پیچیده یا ساده بر حسب نوع درخواست مشتری و منازل، انجام شده باشد. بررسی کنید که نرده ها از تراکم و حجم مناسبی برخوردار بوده و اگر تراکم کمتری داشته باشد، امنیت منازل شما کمتر شده و امکان سقوط اشیا یا ورود سارقان و سرقت از خانه وجود دارد.

اگر نرده های متراکم بیش از حد استاندارد باشد، باعث کوچک تر نشان داده شدن پنجره و باعث تاریک شدن خانه می شود. در صورت ایمن نبودن پنجره به جای تعویض پنجره می توانید از نصب حفاظ استفاده نماییاد.

انتخاب بهترین حفاظ

برای مشاهده انواع حفاظ تراس می توانید به شرکت پرومانوین مراجعه نمایید و انواع حفاظ مناسب برای خود را انتخاب نمایید. پیشنهاد می کنیم برای راهنمایی های بیشتر از نصاب ها و تکنسین های ماهر شرکت پرومانوین استفاده نمایید. بعضی از حفاظ ها از ورق های استیل یا فلز مقاوم ساخته شده است که هر کدام دارای طریقه نصب متفاوتی است که باید توجه نمایید.

نحوه نصب حفاظ پنجره چگونه است
نحوه نصب حفاظ پنجره چگونه است

قیمت نصب حفاظ پنجره دوجداره

قیمت حفاظ پنجره به نام و جنس آن بستگی دارد. اگر در حفاظ پنجره دوجداره از اشکال پیچیده تری استفاده شده باشد، قاعدتاً از قیمت بالایی برخوردار است. این حفاظ ها به صورت افقی یا عمودی نصب می شود که امکان نصب به روش های مختلفی وجود دارد.

نحوه نصب حفاظ پنجره فلزی

حفاظ های فلزی دارای استاندارد ابعاد بود و باید پنجره دوجداره حداقل ۳۶ اینچ ارتفاع داشته باشد. در کنار این مورد تراکم نرده های حفاظ نیز اهمیت بسیاری دارد که از تابش نور خورشید جلوگیری نکند.

اندازه گیری و برش از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و تمام نرده ها را قبل از انجام اندازه گیری کرده و برش دهید. برای نصب نرده ها و میله های پنجره از مته استفاده می کند که می توانید طبق علائم روی پنجره سوراخکاری نمایید.

نصب سایر حفاظ ها

برای پنجره های منازل، واحد های تجاری و بالکن یا تراس ها می توانید از انواع حفاظ شیشه ای، چوبی استیل ای، حفاظ کابلی، حفاظ چوبی، فلزی و درنهایت حفاظ کامپوزیتی استفاده نمایید.

هر کدام از حفاظ ها دارای مزایا و معایب خاص خود بوده است. و بر اساس نیاز مشتریان برای آنها ارائه می شود. قبل از خرید، آموزش ها و مقالات سایت پرومانوین در مورد انواع حفاظ های پنجره دوجداره را مطالعه نمایید.

امروز با بحث نحوه نصب حفاظ پنجره دوجداره همراه شما بودیم. حفاظ پنجره ها دائما در معرض تابش نور خورشید قرار می گیرد. سعی کنید حفاظی را انتخاب کنید که دوام و کارایی بهتری برای شما داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *