حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

آیا نصب شیشه دوجداره روی هر پنجره‌ای به تنهایی کافی است؟ به دلیل افزایش وسایل نقلیه، عایق بندی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر قصد نصب پنجره دوجداره را دارید، برای بررسی نکات مهم همراه ما باشید.

استاندارد ساخت و نصب شیشه دوجداره در پنجره دوجداره

امروزه با توجه به افزایش آلاینده های شهری، استفاده از پنجره های دوجداره به یک امر ضروری تبدیل شده است. اگر نگاهی به صنعت ساختمان و عمران داشته باشید، امروزه در اکثر ساختمان هایی از پنجره های دوجداره استفاده شده است. این امر به یک استاندارد جهانی رسیده است. می‌توان بر روی پنجره های قدیمی نیز از شیشه های دوجداره استفاده کرد. اگر قصد نصب شیشه دوجداره را دارید، تا آخر همراه ما باشید.

استاندارد ساخت پنجره دوجداره

ساخت، طراحی و نصب شیشه دوجداره

شیشه های پنجره دوجداره از قطر استانداردی ساخته می شود. شیشه ها به صورت موازی در مقابل یکدیگر قرار گرفته و در یک چهارچوب پروفیل آلومینیومی ساخته می شود. پس از طراحی برای نصب به محل نصب مراجعه می شود. پروفیل برش داده شده باید از اندازه استانداردی برخوردار بوده تا در زمان نصب آن دچار مشکل نشوید.

برای عایق بندی پنجره دوجداره نیز از گاز مخصوصی استفاده می شود. برای فریم های پر شده از رطوبت گیر نیز استفاده می‌شود که از بخار پنجره جلوگیری نماید.

دلایل تعویض و نصب شیشه دوجداره در منازل قدیمی

اگر نگاهی به ساخت واحد های جدید ساختمانی داشته باشید، از عایق های دیواری و یونولیتی برای سقف، کف و دیوار های ساختمان استفاده می شود. منازلی که فاقد این گونه امکانات بوده را می‌توان با نصب شیشه دوجداره به میزان قابل‌توجهی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرد. تعویض دیوار و کف واحد های مسکونی هزینه بسیار بالایی داشته ولی می توان با هزینه های بسیار کم پنجره دوجداره را تعویض کرده و مورد استفاده قرار دهید.

انواع شیشه های کاربردی

اگر قصد تعویض یا نصب شیشه دوجداره روی پنجره های قدیمی را دارید، می توانید از انواع شیشه های دوجداره ساده، رفلکس و رنگی استفاده نمایید. شیشه های رفلکس مانند شیشه دودی عمل کرده و امکان دید از بیرون محل نصب وجود ندارد. شیشه های رنگی در انواع رنگ و طرح با توجه به نیاز مشتریان ساخته و طراحی می شود.

اگر قصد خرید پنجره هافمن و پنجره وین تک دارید، با مجموعه پروما نویین در ارتباط باشید.

کاربرد شیشه دوجداره

شیشه های دوجداره علاوه بر منازل، در قسمت های مختلف ادارات، سازمان ها و مغازه ها کاربرد دارد. می توانید به عنوان پارتیشن بندی شرکت استفاده کرده و بسیار کاربردی خواهد بود. همچنین به دلیل عایق بودن آن می توان برای ویترین های فروشگاهی استفاده کرده و از تابش مستقیم نور خورشید بر روی محصولات همچنین فاسد شدن آن ها جلوگیری نمایید.

برخی ویلا هایی که به صورت سقف شیشه ای ساخته می شود را می توانید از شیشه دوجداره استفاده کرده و برای فضا های باز نیز طراحی نمایید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان سایت پروما نوین در ارتباط بوده و می توان برای مشاهده آن به محل مورد نظر مراجعه نمایند.

کاربرد شیشه دوجداره

طریقه نصب شیشه دوجداره

نصب شیشه دوجداره مهارت های خاص خود را داشته و بهتر است از افراد با تجربه مجموعه پروما نویین برای انجام کار، کمک های لازم را دریافت نمایید. در نتیجه به بهترین شکل ممکن نصب عایق بندی و آب بندی نمایید تا از عبور صدا صوت و موارد دیگر جلوگیری نماید. در زمان نصب حتماً به وجود گاز بین دو شیشه آرگون توجه نمایید. در صورت عدم تزریق گاز امکان عبور انرژی و عدم عایق بندی وجود دارد.

امکان تعویض پنجره دوجداره

پنجره های چوبی عمدتاً در گذر زمان به شدت پوسیده می شود. پنجره های فلزی به دلیل فشار آهن از فاصله برای ساخت پنجره و فریم آن استفاده می کند. این فاصله باعث عبور صدا انرژی می شود که اتلاف انرژی خواهید داشت و عایق بندی آن به صورت اصولی انجام نمی شود. می توان با نصب شیشه دوجداره از از انرژی از دست رفته جلوگیری نمایید.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره، تعویض پنجره دوجداره، عایق بندی، نصب و سرویس پنجره می توانید با شرکت پروما نوین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *