حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

نکات مهم در خرید پنجره دوجداره upvc چیست؟دلیل فروش بیشتر پنجره های دوجداره چیست؟موقع خرید  پنجره دوجداره به چه مواردی باید دقت کنیم؟با گذشت زمان، با پیشرفت جمعیت و صنایع ساختمان سازی از پنجره های قدیمی کمتر استفاده شد و پنجره های دوجداره به دلیل مزیت ها، تنوع در مدل ها و کیفیت شان طرفداران زیادی پیدا کردند.

در بین مدل های مختلف و کیفیت های متفاوت پنجره های دوجداره یو پی وی سی، انتخاب بهترین نوع پنجره کاری سخت می باشد. در این مقاله شماآشنا خواهیم کرد تا بتوانیدUPVC را با نکات مهم در خرید پنجره دوجداره بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات مهم در خرید پنجره دوجداره upvc چیست؟

برتری پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های معمولی و نکات مهم در خرید پنجره دوجداره upvc

مهم ترین ویژگی پنجره های دوجداره، عایق بودن آن ها می باشد.این پنجره ها از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند و باعث صرفه جویی می شوند که تاثیر زیادی در کم کردن هزینه ها هم دارد.

 

 نکات مهم در خرید پنجره دوجداره UPVC چیست؟

در هنگام خرید پنجره های دوجداره نکاتی وجود دارد مانند توجه به پروفیل، یراق آلات، گالوانیزه، نوارهای درز بندی، جنس و ضخامت شیشه، چسب شیشه، گاز به کار رفته در آن و رطوبت گیر که در ادامه هر یک را بررسی خواهیم کرد.

 

پروفیل به کار رفته در پنجره دوجداره

پروفیل اصلی ترین ماده در ساخت پنجره های دوجداره است. و در هنگام خرید توجه به پروفیل پنجره مهم می باشد. ضخامت استاندارد دیواره ی پروفیل 3 میلی متر است.جنس پروفیل در اتلاف یا صرفه جویی انرژی، مهم است. پروفیل های آلومینیوم ترمال بریک، یو پی وی سی و آلوود نسبت به پروفیل های آهنی و آلومینیومی کیفیت بالاتری دارند.

بیشتر بخوانید: استعلام آنلاین قیمت پنجره دوجداره

نکات مهم در خرید پنجره دوجداره upvc چیست؟

 

گاهی تولیدکنندگان برای کم کردن هزینه ی پنجره از یراق آلات با کیفیت پایین استفاده می کنند. تنها زمانی می توانید از کیفیت یراق آلات به کار رفته، مطمئن شوید که از شرکت های معتبر خریداری کنید.

مهم ترین عاملی که باعث استحکام و پایداری درب و پنجره های دوجداره می شود، گالوانیزه های به کار رفته در پروفیل ها می باشد. گالوانیزه ها ضخامت متفاوت دارند که باید حداقل 1.5 میلی متر باشد.

 

نوار درزبندی در کیفیت و قیمت پنجره های دوجداره تاثیر دارد. نوار درزبندی ساخته شده و باعث افزایش مقاومت درب و پنجره درEPDMاز لاستیک هنگام باز و بسته شدن طولانی مدت و مکرر می شود. درزبند هایی که کیفیت خوبی نداشته باشند. در اثر اشعه ماورای بنفش خورشید پوسیده می شوند. و باعث ایجاد آلودگی صوتی با وزش باد در درب و پنجره دوجداره می شود.

 

جنس و ضخامت شیشه در قیمت و کیفیت پنجره های دوجداره تاثیرگذار است. ضخامت دو شیشه ی استفاده شده در پنجره دوجداره باید متفاوت باشد. به طور مثال اگر ضخامت یک شیشه 4 و دیگری 6 باشد این پنجره عایق خوبی در برابر صوت می شود.

 

برای بسته شدن راه های نفوذ به شیشه از چسب با کیفیت پلی سولفات باید استفاده کرد. این چسب بعد از مدتی در اثر ماورای بنفش خاصیت چسبندگی خود را از دست می دهد.

 

برای بالا بردن کیفیت شیشه های دوجداره، بین دو شیشه خلاء ایجاد می کنند و آن را با گاز آرگون پر می کنند.گاهی برای کم کردن هزینه ها از گاز ناخالص استفاده می شود که خاصیت عایق پنجره را کم می کند.

 

رطوبت گیر از ایجاد بخار روی شیشه خصوصا در فصل های سرد و بارانی، جلوگیری می کند. و شیشه را شفاف نگه می دارد.اگر از رطوبت گیر استفاده نشود .و یا از جنس نا مرغوب آن استفاده شود، کیفیت پنجره دوجداره پایین می آید.

که در کنار عوامل دیگر باید UPVCاز نکات مهم در خرید پنجره دوجداره دقت کرد، طراحی پنجره دوجداره می باشد که باید طراحی با توجه به مکان نصب پنجره به درستی انجام شود و از مصالح مرغوب استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *