حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

ویژگی های اختیاری برای پنجره دو جداره در برخی موارد بر کیفیت و زیبایی ظاهری آن تاثیر می گذارد و تحت اختیار و سلیقه مشتری انجام می شود. این مقاله را گروه پروما نوین ترتیب داره است و حاوی مطالب و اطلاعات بسیار مفید می‌باشد. سوالات احتمالی خود را می توانید از کارشناسان ما بپرسید.

ویژگی های معمول پنجره دوجداره

به جرات می توان گفت که پنجره های دو جداره امروزه جایگاه ویژه ای در طراحی ساختمان ها دارد و زیبایی و جلوه زیادی به آن ها می بخشد. برندهای مختلفی در ایران محصولات خود را با بهترین کیفیت ارائه می دهند اما نمونه های بی کیفیت را نیز می توان در بازار یافت. برای انتخاب پنجره های دو جداره با بهترین کیفیت ویژگی های مهم را باید بدانید که در این قسمت مرور خواهیم کرد. شیشه ها باید دو‌ یا چند جداره و‌ با بهترین کیفیت باشند.‌

ویژگی های اختیاری برای پنجره دو جداره

گاز بین لایه ها که حکم‌ عایق دارند نیز باید مناسب باشد. پروفیل بخش مهم این پنجره ها می باشد و‌ باید از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشند. ظاهر این پنجره ها باید دقیق ‌ زیبا طراحی شده باشند. درزبندی در پنجره های دو‌ جداره نکته بسیار مهم می باشد که حتما باید به خوبی انجام شده باشد. ضریب حرارتی را حتما در نظر بگیرید و از نظر دوام نیز مطمئن باشید. یراق آلات زیبایی و کارآیی پنجره ها را تحت تاثیر قرار می دهند پس باید با دقت استفاده شوند. در کنار این موارد مهم ویژگی های اختیاری برای پنجره دو جداره را نیز می توان در نظر گرفت.

درباره ویژگی های اختیاری برای پنجره دو جداره چه می دانید؟

در قسمت بالا در مورد ویژگی های مهم پنجره های دو جداره صحبت کردیم. اما برخی ویژگی های اختیاری برای پنجره دو جداره نیز وجود دارند که می توان با توجه به سلیقه، هزینه و علاقه انتخاب نمود. در نظر بگیرید که شما از بهترین پروفیل برای ساخت پنجره های دو جداره استفاده نموده اید، اما یراق مورد استفاده از کیفیت بالایی برخوردار نباشند یا با پروفیل مچ نباشند. در این صورت عملکرد، زیبایی ‌و کیفیت پنجره زیر سوال می رود.

ویژگی های اختیاری برای پنجره دو جداره

بنابرای باید در انتخاب یراق آلات نیز نهایت دقت را به کار ببرید. انتخاب یراق آلات را می توان از ویژگی های اختیاری  به حساب آورد. اما با توجه به اختیاری بودن، باید با دقت انتخاب شوند. یراق آلات باید توانایی این را داشته باشند که وزن پنجره را تحمل نمایند. برند سازنده بسیار مهم است و می توان با انتخاب بهترین برند به افزایش کیفیت پنجره کمک کرد.

بیشتر بخوانید: تعویض پنجره دو جداره

اهمیت شیشه در کیفیت پنجره های دو جداره

یکی از ویژگی های اختیاری برای پنجره دو جداره انتخاب شیشه است اما باید در کنار اختیاری بودن حتما کیفیت را در نظر بگیرید. شیشه ها بهش عمده هر پنجره هستند. از این رو نوع آن و تعداد لایه ها و گاز عایق بین آن‌ها از مهم ترین عوامل افزایش کیفیت می باشند. حداقل اندازه شیشه ها باید چهار میلیمتر یا شش میلیمتر باشند‌. گاز بین شیشه ها اصولا آرگون می باشد که بدون بو و رنگ بوده و غیر سمی می باشد.

اهمیت شیشه در کیفیت پنجره های دو جداره

دیگر ویژگی های اختیاری برای پنجره دو جداره

هنگام انتخاب پنجره های دو جداره در مورد پروفیل دقت زیادی به خرج دهید و بهترین کیفیت را برگزینید. برخی از مدل ها انحنا، تورفتگی و برآمدگی دارند که نشان دهنده ضعف در کیفیت می باشد. شکل ظاهری و کیفیت پروفیل را در اولویت قرار دهید. انتخاب رنگ پروفیل کاملا اختیاری می باشد و می توانید بر اساس دکوراسیون ساختمان خود بهترین انتخاب را داشته باشید. پروفیل های گالوانیزه استحکام و مقاومت بیشتری به پنجره ها خواهند داد.

نکته بعد لاستیک های آب بندی می یاشند که به طور مستقیم کیفیت را تحت تاثیر قرار می دهند. لاستیک ها باید در شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت داشته باشند. کیفیت بالای این لاستیک ها باعث می شود که عایق بندی پنجره ها به حداکثر میزان خود برسد و جلوی اتلاف انرژی گرفته شود. همچنین می تواند برای جلوگیری از آلودگی های صوتی و هوایی نیز روی این لاستیک ها حساب باز کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره دوجداره

ویژگی های اختیاری برای پنجره دو جداره

سخن پایانی

در راستای پیشرفت صنعت ساختمان سازی، طراحی ها به سمت مدرنیته و مینیمالیست گام برداشته اند. از این رو پنجره های دو جداره از اصلی ترین اجزای این طراحی ها حساب می شوند. ویژگی های اختیاری برای پنجره دو جداره در کنار ابزار آلات اساسی کیفیت این پنجره ها را کنترل می نمایند. در سایت پروما نوین تنوع جنس و طرح را نی توانید مشاهده نمایید. با توجه به موقعیت ساختمان خود می توانید با کارشناسان ما مشورت کرده و گزینه مناسب را انتخاب نمایید.