حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

مجموعه هافمن دارای تیم تخصصی در زمینه تولید پروفیل های پنجره است که از متریال هایی باکیفیت جهانی در ساخت پنجره استفاده می کند. اگرچه در گذشته تمرکز بیشتر افراد روی استفاده از پروفیل های به رنگ سفیده بوده اما امروزه با تنوع در ساخت پروفیل ها و استفاده از رنگ های زیبا، نظر بسیاری را به خود جلب کره است. شرکت پنجره هافمن یکی از پرچمداران تولید پنجره UPVC 

رنگی است. برای آشنایی با ویژگی پنجره رنگی هافمن همراه ما باشید.

کیفیت انواع پنجره های هافمن

 

از روش های مقرون به صرفه در ساخت پنجره های دوجداره، استفاده از پروفیل های در و پنجره هافمن است. در ساخت محصولات از تجهیزات بادوام و کارآمد استفاده شده است. پروفیل ها و پنجره های هافمن از نظر ظاهری با همدیگر تفاوت دارند.

می‌ توان با توجه به طراحی پروفیل و رنگ پنجره ها سفارش خود را ثبت کرده و اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید.

پروفیل های درب و پنجره رنگی هافمن در ابعاد، اندازه و قطر استاندارد ساخته می شود که می توانیم به پروفیل های کشویی، میانی، لنگه دار و زهوار اشاره نماییم. نصب پنجره رنگی هافمن بر روی تمامی پروفیل ها امکان پذیر است.

فرایند تولید پروفیل ها از دو مرحله تشکیل شده که تجهیزات با کیفیتی برای مشتریان ساخته شود. مرحله میکس مواد و اکستروژن از جمله مراحل اصلی و فرایند های ساخت پروفیل های پنجره محسوب می شود.

ویژگی پنجره رنگی هافمن
ویژگی پنجره رنگی هافمن

 

ویژگی پنجره رنگی هافمن

 

پنجره رنگی هافمن تمام ویژگی های پنجره های سفیدرنگ را دارند و اضافه شدن رنگ مشکلی را ایجاد نمی کند.

  • وزن پنجره دوجداره

وزن پروفیل ها بر اساس:

  • نوع پروفیل
  • ساختار پروفیل
  • ضخامت پروفیل
  • طول و عرض پروفیل ها 

اندازه گیری می شود. پروفیل های مجموعه هافمن به شکلی طراحی شده‌اند که امکان جابجایی آسان وجود داشته باشد.

اگر قصد خرید پنجره هافمن، پنجره وین تک و یا تعویض پنجره دوجداره را دارید، با کارشناسان سایت پروما نوین در ارتباط باشید.

مجموعه پرومانوین یکی از شرکت های معتبر در زمینه ساخت پنجره های دوجداره محسوب می شود.

  • ابعاد استاندارد پنجره

یکی دیگر از ویژگی پنجره رنگی هافمن، ابعاد استاندارد با توجه به مجوز های ساختمان است. پروفیل های پنجره هافمن را از انواع متریال های مختلف از جمله:

  • فولاد
  • pvc
  • upvc
  • آلومینیوم
  • کامپوزیت
  • و غیره 

می ‌سازند که برحسب نوع نیاز مشتری و محل نصب آن تعیین می شود. ابعاد و وزن محصول تولید شده بستگی به نوع شیشه و متریال چارچوب تولید شده آن دارد.

  • نوع و ضخامت شیشه 

پنجره ی دوجداره، از شیشه مقاوم و بادوام ساخته شده است که میان دو شیشه را برای عایق بندی از گاز آرگون پر می کنند. اگر در مناطق شلوغ و پر سر و صدا زندگی می کنید، می توانید از شیشه های ضخیم تر یا پنجره های چند جداره استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید با افزایش ضخامت شیشه ها و پنجره ها، قیمت آن نیز افزایش می یابد. برای مشاهده نمونه های پنجره ساخته شده در مجموعه پرومانوین، می توانید به سایت شرکت یا نمایندگی های مجاز این مجموعه در سراسر کشور مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت روز پنجره دوجداره هافمن

 

پنجره رنگی هافمن

 

انواع شیشه در پنجره دوجداره

 

انتخاب رنگ پنجره برای مشتریان دلخواه بوده و می توانید از پنجره های ساده، رنگی و یا رفلکس سفارش دهید. هر کدام از شیشه ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

یکی از ویژگی پنجره رنگی هافمن، جذابیت آن بوده که در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته می ‌شود. امکان مات کردن شیشه رنگی نیز وجود دارد.

برای مشاهده طرح ها و رنگ های شیشه دوجداره رنگی و بررسی سایر ویژگی پنجره رنگی هافمن به سایت پرومانوین مراجعه نمایید. در این سایت می توانید محصولات مجموعه را مشاهده کرده و برای تعویض پنجره دوجداره و یا اطلاع از قیمت پنجره دوجداره، پنجره هافمن و پنجره وین تک با مجموعه پرومانوین همراه باشید.

قیمت پنجره رنگی هافمن

 

قیمت پنجره رنگی هافمن با توجه به نوع پنجره و اندازه ساخت آن متفاوت بوده و بر حسب متر مربع اندازه گیری و ساخته می شود. انتخاب جنس فریم یا پروفیل پنجره اهمیت بالایی دارد. در کنار این موارد، قطر و ضخامت شیشه نیز مهم بوده و در تعیین قیمت پنجره تاثیر خواهد داشت.

پنجره های دوجداره را می توانید در محیط منازل و یا دفاتر کار نصب و عایق بندی کرده و از انتقال گرما و حرارت جلوگیری نمایید. هزینه اولیه برای ساخت پنجره های دوجداره بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

کلام پایانی در ارتباط با ویژگی پنجره رنگی هافمن

 

شرکت هافمن یکی از برزگترین تولیدکنند های درب و پنجره دوجداره با پروفیل رنگی می باشد. هدف از تولید پروفیل های رنگی ایجاد تنوع در محصولات و راضی کردن سلیقه های مختلف و افزایش جذابیت محصولات بوده است.

در این مطلب به بررسی ویژگی پروفیل رنگی هافمن و نحوه محاسبه قیمت آن پرداختیم. درصورت تمایل برای دریافت مشاوره با شماره 02144856812 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *