حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

بهترین نوع پنجره دو جداره آلومینومی کدام است؟پنجره های آلومینیومی از چه اجزایی ساخته شده اند؟چگونه میتوانیم به بهترین مدل پنجره های آلومینیومی دسترسی پیدا کنیم؟چگونه میتوانیم به لیست قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی دسترسی پیدا کنیم؟

 

 پنجره دوجداره آلومینومی کدام است؟

اولین و مهمترین سوالی که خریداران از فروشندگان و تولیدکنندگان خواهند پرسید این است که بهترین پنجره دوجداره کدام است؟در همگام تعویض پنجره دو جداره از کدام نوع پنجره استفاده کنند؟

در این مورد سه ویژگی را به شما خواهیم گفت که بر اساس آن می توانید بهترین پنجره را شناسایی کنید:

البته نوع دستگاه هایی که دارند هم تاثیرگذار خواهد بود.

بهترین نوع پنجره دو جداره آلومینومی
بهترین نوع پنجره دو جداره آلومینومی

در و پنجره های آلومینیومی

در ادامه متن به بررسی کامل درو پنجره های آلومینیومی پرداخته ایم:

1-   کلیات در و پنجره های آلومینیومی:

در و پنجره های آلومینیومی دارای سنگی شفاف و براق است.و توسط فریمی در جایگاه مدنظر گرفته شده قرار میگیرد.و برای باز و بسته کردن آن می توان از قفل، دستگیره یا هر چیزی مانند آن استفاده کرد.این مدل از پنجره ها که از آلومینیوم ساخته می شوند منفذی برای عبور و خروج هوا ندارند.پنجره های آلومینیومی از نظر زیبایی بسیار چشمگیر هستند. و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد برای ساختمان های خود از این جنس از پنجره استفاده کنند.

پنجره دوجداره آلومینیومی
بهترین نوع پنجره دو جداره آلومینومی

پنجره های آلومینیومی از نظر باز و بسته شدن دو نوع هستند:

پنجره های بازشو خود دارای چندین مدل است:

2-   اجزاء پنجره های آلومینیومی

اجزایی که در و پنجره های آلومینیومی تشکیل می دهند شامل:

3-    نوع پنجره های آلومینیومی

ماده شکل دهنده قالب انواعی از پنجره ها را به وجود می آورد که شامل:

مزایای در و پنجره های آلومینیومی

این نوع از پنجره ها نسبت به بقیه دارای نقطه قوت هایی بوده که بقیه انواع پنجره ها از آن دریغ اند که به شرح زیر است:

 

اجزاء تشکیل دهنده در و پنجره های آلومینیومی

آلومینیوم ساده(normal):

پرکاربرد ترین پنجره های آلومینیومی در ایران دارای دو نوع از پروفیل هستند st و .coronetو تفاوتی که این دو نوع از پنجره باهم دارند در هندسه سطح مقطع پروفیل ان ها است.پنجره های coronet به طور معمول در بازار مصرف نمی شوند.چرا که این نوع دارای معایبی بوده که شامل:

در مقابل پنجره های st دارای مزایایی بوده که معمولا خریداران از این مدل خریداری می کنند.از مزایای این نوع پنجره شامل:

آلومینیوم ترمال بریک (thermal break):

ترمال بریک نوعی از پنجره دوجداره آلومینیومی بوده که در برابر حرارت عایق است.چرا که اکثر پنجره های آلومینیومی عایق حرارت نیستند و همین موضوع باعث شد تا متخصصین به دنبال ساخت نوع عایق حرارت بروند.

پروفیل هایی که در این نوع از پنجره به کار گرفته میشوند.تسمیه است از جنس پلی آمید که توانایی تحمل 220 درجه سانتیگراد حرارت و 50 درجه سانتی گراد برودت را دارند.و همین تسمه باعث شده تا پنجره های ترمال بریک عایق بسیار خوبی در برابر حرارت باشند.

علاوه بر این پوشش آندایزینگ(anodising) استفاده شده در آن باعث رنگ بسیار زیبای آن در ساختمان می شود.و نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که دلیل عایق بودن این پنجره، باعث دوام بالای آن در مقابل عوامل جوی می شود.

 

چوب آلومینیوم(aluwood):

لایه ی داخلی پنجره های آلومینیومی از چوب بوده ولایه بیرونی آن از آلومینیوم است.به عبارتی میتوان گفت چوب استفاده شده در پنجره نوعی پروفیل ترکیبی است.

هنگام خرید پنجره آلومینیومی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید پنجره دوجداره آلومینیومی(Aluminum window) به نوع پروفیل حتما توجه کنید|، این که st یا coronet است یا ترمال بریک بوده است.توجه به گارانتی محصولات نیز مهم است در واقع همیشه مجموعه های معتبر محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می کنند و مراجعه به مراکز فروش مطمئن باعث خرید مناسب میگردد.خوش بختانه امروزه وجود فروشگاه های آنلاین معتبر مانند پرومانوین سبب شده است تا امکان اطلاع از لیست قیمت محصولات و خرید مطوئن به راحتی امکان پذیر گردد.برای اطلاع و محاسبه قیمت پنجره دو جداره آلومینومی کلیک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *