حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

زندگی در شهری مانند تهران که بسیار شلوغ و پر از سر و صدا است .وجود درب و پنجره دو جداره برای آرامش بیشتر ضروری است.استفاده از پنجره های معمولی مشکلاتی نظیر اتلاف حرارت داخل منزل به بیرون را دارد.این مشکل باعث میشود تا برای گرم نگه داشتن محیط داخلی منزل در فصول سرد سال استفاده از انرژی برق و گاز افزایش یابد که این امر علاوه بر هدر دادن سوخت از نظر اقتصادی نیز مناسب نیست.

در این مقاله ضمن آشنا کردن شما با پنجره های دوجداره و انواع آن˓ بهترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین جهت فروش پنجره دو جداره در غرب تهران را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین جهت استعلام قیمت اینجا کلیک کنید.

امروزه یکی از روش های مطلوب برای کاهش دادن هدر رفت انرژی استفاده ار پنجره دوجداره به جای پنجره های معمولی در ساختمان ها است.

 

پنجره دو جداره در غرب تهران

پنجره دوجداره چیست؟

پنجره های دو جداره بر خلاف پنجره های معمولی (ساخته شده از یک لایه شیشه ) از دو لایه شیشه طراحی می شوند.

فضای بین این دو لایه شیشه توسط گازهای مناسبی نظیر گاز آرگون پر می شود.استفاده از گاز در فضای بین دو شیشه سبب می شود تا قابلیت عایق بودن شیشه دو لایه افزایش یابد.پنجره های دوجداره مانع انتقال گرمای محیط به بیرون و نیز نفوذ سرما به داخل منزل هستند.

 

انواع پنجره های دوجداره

تقسیم بندی پنجره ها دوجداره بر اساس نوع مواد مصرفی در ساخت:

پنجره های دوجداره یو پی وی سی امروزه کاربرد بسیار بالایی را در ساختمان ها دارند. این نوع از پنجره ها در اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شوند.

سبکی وزن˓ دارا بودن طرح و رنگ های مختلف˓ مقاومت بالا˓ دوام و نیمه عمر بالا و … از جمله دلایل مهم برای استفاده ی بالا از این پنجره های دوجداره است.

بدنه و قالب اصلی این پنجره ها از جنس فلز آلومینیوم است. از آنجایی که فلز آلومینیوم هادی انتقال حرارت و گرما است لذا برای رفع این مشکل از لایه های پلی آمیدی در ساخت استفاده می کنند.

استفاده از لایه های پلی آمیدی سبب میشود تا الومینیوم اصطلاحا ترمال بریک یا عایق در برابر حرارت شود.

پنجره دو جداره در غرب تهران

تقسیم بندی پنجره های دوجداره بر اساس کارکرد آن ها:

 

مزیت های استفاده از پنجره های دوجداره

در این بخش به برخی از مهم ترین مزیت های استفاده از پنجره های دوجداره در ساختمان ها و منازل اشاره شده است:

 

در خرید پنجره های دوجداره باید به چه مواردی توجه کنیم؟

در خرید پنجره های دوجداره انتخاب شرکت و فروشگاه معتبر برای خرید اهمیت ویژه ای را دارد .چرا که اصل بودن کالا و رعایت اصول استاندارد در ساخت پنجره های دوجداره برای کارکرد مطلوب آن ها ضروری است.به این منظور پیشنهاد ما به شما برای اطمینان از اصالت کالا خرید از فروشگاه پرومانوین است.

خرید اینترنتی پنجره دوجداره

امروزه خرید و ثبت سفارش کالا از فروشگاه های اینترنتی افزایش یافته است. هنگام خرید از این فروشگاه ها حتما باید از جعلی نبودن آن اطمینان خاطر داشته باشید و سپس اقدام به خرید نمایید.فروشگاه پرو مانوین از جمله فروشگاه های اینترنتی معتبر با سابقه چندین ساله در زمینه ی پنجره دو جداره در غرب تهران محسوب می گردد.

وجود فروشگاه های اینترنتی نظیر پرومانوین سبب شده است تا خریدی مطمئن برای افراد در همه نقاط ایران من جمله غرب تهران محقق گردد.با تماس از طریق کارشناسان فروش پرو مانوین از جدیدترین قیمت ها استعلام گرفته و خرید مقرون به صرفه داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *