حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

اگر زندگی در یک خانه‌ی کم ‌نور را تجربه کرده باشید ارزش نور خورشید را می دانید و متوجه مزیت های آن شده اید. به همین ترتیب ارزش پنجره کشویی هافمن در خانه بسیار است و در زیبایی خانه بسیار تاثیر دارد. پس نقش پنجره را در محل کار و زندگیتان جدی بگیرید. و برای انتخاب آن به اندازه وسایل دیگر خانه نسبت به انتخاب آن  وسواس به خرج دهید.در ادامه اطلاعات کاملی از پنجره های کشویی هافمن در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

پنجره کشویی هافمن چیست و چه تفاوتی با پنجره های دیگر دارد؟

یکی از مدل های پنجره های دوجداره، که در میان مردم بسیار محبوب است پنجره دوجداره کشویی هافمن است. که پروفیل های سازنده آنها از UPVC و آلومینیوم است. پنجره های کشویی بیشتر شبیه  پنجره های دولنگه هستند اما به جای حرکت عمودی، افقی حرکت می کنند. نصب این پنجره ها در هر ساختمانی انجام پذیر است، اما توصیه می شود که نسبت به موقعیت جغرافیایی خود پنجره مناسب را انتخاب کنید.

پنجره دو جداره کشویی

پنجره کشویی هافمن بهتر است یا پنجره ساده؟ چرا؟

پنجره‌های ساختمانی امروزی نسبت به مدل‌های قدیمی تغییراتی زیادی کرده‌اند، ولی در پنجره‌های جدید در عین حفظ کاربرد انتقال نور و هوا به درون ساختمان، رویکرد زیبایی و عایق در برابر سرما، گرما و سر و صدا و باعث استفاده بهینه انرژی نیز شده است. امروزه انتخاب مدل پنجره به علت گزینه‌های زیادی که پیش رو داریم بسیار دشوار شده است. و به علت نداشتن محدودیتی باعث انتخاب سخت ولی با سلیقه شخصی وجود دارد.

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که پنجره کشویی بهتر است یا پنجره لولایی یا همان ساده که قبل از تولید پنجره های UPVC از آن استفاده می کردیم. اگر بخواهیم یک جواب کلی دهیم  نمی توانیم به این سوال برای همه پاسخ یکسانی دهیم. در ادامه درباره تمامی موضوعات مهم این دو پنجره سخن خواهیم گفت که می توانید در ادامه به جواب سوال خود برسید.برای بررسی دقیق تر مقاله انواع پنجره دو جداره هافمن و مدل های آن را مطلعه کنید.

تفاوت اصلی پنجره کشویی و با پنجره ساده د ر چیست؟

نحوه باز شدن این دو پنجره دو جداره  است که بسیار تفاوت ایجاد کرده است. که این نوع باز شدن هم می تواند مزیت باشد و هم عیبی بزرگ که در ادامه به این مورد هم می پردازیم.

متریال:

هر دو از جنس UPVC یا آلومینیوم هستند و تفاوتی در پروفایل آنها ندارد.

ابعاد:

پنجره کشویی دارای پروفیل با پهنای دو برابر بیشتر از نوع لولایی است! و به علت وجود درز گیر ها از جنس لاستیک سخت باعث ایجاد فاصله در پنجره های کشویی می شود. البته پنجره‌های لولایی به خاطر داشتن  قابلیت کیپ شدن کامل و بدون درز هنگام بسته شدن، قابلیت این را هم دراد که از بغل و هم بالا باز شود. به همین علت ظاهری ظریف و استحکام خوبی دارد.

عایق بندی:

مدل کشویی به علت ایجاد فاصله میان شیشه و پروفیل و به علت ابعاد کم شیشه گاز درون شیشه کم می شود که این عوامل باعث از دست دادن عایق بندی خود پنجره کشویی می شود. ولی در پنجره های لولایی به علت قطر زیاد شیشه و قرار گرفتن گاز زیاد آرگون درون شیشه و کیپ شدن تمامی درز ها عایق بندی در پنجره های لولایی بسیار بهتر از پنجره های کشویی است.

به همین علت بهتر است در محیط های پر سر و صدا مانند مرکز شهر و یا موقعیت هایی که گرد و غبار زیاد است. از پنجره های لولایی استفاده کنید و از پنجره های کشویی صرف نظر کنید. و در مکان هایی که سر و صدا بسیار کم است مانند خارج از شهر بهترین پنجره پنجره های کشویی است.

و این را هم در نظر داشته باشید که اگر می خواهید از پنجره های کشویی استفاده کنید. می توانید در ابعاد بزرگ تر هم از این پنجره استفاده کنید. ولی در پنجره های لولایی در ابعاد نسبتا بزرگ بهتر است استفاده نکنید زیرا مقاومت پنجره بسیار پایین می آید.

تمیز کردن

شست و شو پنجره های لولایی بسیار راحت است زیرا در پنجره های کشویی شما حتما باید یک قسمت از پنجره را باز کنید و سپس اقدام به شستا کنید. که این راهم بدانید که باز کردن یک طرف پنجره کاری آسان نیست و بسیار دشوار است.

قیمت پنجره دو جداره کشویی

قیمت پنجره های کشویی گران تر از پنجره های لولایی است. زیرا رد پنجره های کشویی مواد مصرف شده بیشتر از مواد مصرفی در پنجره های لولایی است.

مزایای پنجره کشویی هافمن

درست است که پنجره کشویی تفاوت بسیاری با پنجره لولایی دارد. ولی این پنجره مزایا های بسیاری هم دارد که باعث تولید و مصرف آن شده است. در لیست زیر به صورت خلاصه مزیت های پنجره لولایی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *