حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست.

info@promanovin.com

۰۲۱-۴۴۰۱۹۷۸۷ ۰۲۱-۴۴۸۵۶۸۱۲

تعمیر قفل و دستگیره پنجره دوجداره  به روش‌های متفاوت صورت می‌گیرد. با توجه به شرایط اقتصادی و تورم کنونی ، هر شخص ایرانی نیاز به تعویض قفل و لولای درب و پنجره خود دارد.

این سوال پیش می‌آید که چه زمانی نیاز به تعویض قفل و لولای پنجره وجود دارد ؟ چرا قفل و لولای درب و پنجره را تعویض می‌کنند ؟ دلایل استفاده از روش تعویض قفل و لولای پنجره چیست ؟

تعمیر قفل و دستگیره پنجره دوجداره

با توجه به هزینه‌های بالای قفل و دستگیره پنجره دوجداره، در صورت خرابی نیاز به تعمیر داشته و می توانید به صورت مقرون به صرفه قفل و دستگیره پنجره دوجداره خود را تعمیر و استفاده مجدد نمایید. طراحی و مکانیزم قفل و دستگیره پنجره دوجداره بسیار تخصصی بوده و از مهندسی معکوس در تولید یراق آلات و طراحی آن استفاده شده است. تعمیر دستگیره پنجره دوجداره نیاز به آموزش و تجربه داشته که در صورت تعمیر توسط افراد ناآشنا، باعث آسیب دیدگی به بخش های مختلف پنجره می شود.

تعمیر قفل و دستگیره پنجره دوجداره

روش تعمیر قفل و دستگیره پنجره دوجداره:

 

در صورت نیاز به تعویض قفل و لولای پنجره باید از تعمیرکار یا فردی که دارای تجربه کافی در این زمینه است مشاوره بگیرید.

چرا که این افراد دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه تعویض قفل و لولای پنجره هستند. از نکات قابل توجه این است که تعویض قفل و لولای پنجره به صورت خودسرانه و بدون هیچ دلیل منطقی انجام نمی‌شود.

این افراد با رعایت نکات و ترفندهای خاصی اقدام به تعویض قفل و لولای درب و پنجره می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده از روش تعویض قفل و لولای پنجره این است که تعویض قفل و لولای پنجره باعث بالا رفتن امنیت می‌شود.

قفل‌های معمولی به وسیله لولا باز و بسته می‌شوند‌. اما قفل و دستگیره‌های برقی به دلیل داشتن باتری ، برق کمتری مصرف می‌کنند و برای هر پنجره‌ای به راحتی باز می‌شوند.

انواع قفل و دستگیره برای پنجره دوجداره چیست ؟ انواع قفل و دستگیره پنجره دوجداره از لحاظ مدل ، نوع باز و بسته شدن ، مکانیزم باز شدن ، نحوه نصب و … دسته بندی می‌شود.

 

انواع قفل و دستگیره های پنجره دوجداره از نظر شکل و روش تعمیر:

 

قفل و دستگیره‌ها از نظر شکل و عملکرد به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند. که از میان آن‌ها می توان به قفل درب اتوماتیک ، قفل هوشمند و قفل رمزی اشاره کرد. هر کدام در پنجره‌های دوجداره قابل اجرا می‌باشند. به این موارد توجه زیادی داشته باشید. این قفل‌ها و دستگیره‌ها هر کدام در انواع متفاوتی ساخته می‌شوند و روش تعمیر متفاوتی دارند.

پنجره دوجداره نوعی از درب است که از آن‌ها می‌توان در موارد گوناگونی استفاده کرد. به عنوان مثال پنجره‌ای که در آپارتمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ، می‌تواند در برابر نفوذ آب و گرد و خاک محافظت شود. یا از پنجره هایی که به صورت افقی باز و بسته می‌شوند ، می‌توان به عنوان درب حیاط و تراس خانه‌ها استفاده کرد.

دستگیره مانند دیگر یراق آلات مصرفی ، بعد از گذشت مدتی به دلایل مختلف نظیر آب خوردگی ، نفوذ هوا و غیره دچار مشکلات زیادی می‌شود. در این میان اگر قفل درب منزل دچار مشکل شود. و دستگیره نیز نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا کند به راحتی قابل تعمیر و یا تعویض می‌باشد.

روش تعمیر آن گاهی به این صورت است که قسمتی از قطعات تعمیر می شوند و گاهی دستگیره به طور کل تعویض می‌شوند. روش تعمیر قفل و دستگیره پنجره دوجداره به این موارد مرتبط است.

در نتیجه می‌توان به این نتیجه رسید که استفاده از درب و پنجره دوجداره به منظور ایجاد امنیت ساختمان می‌باشد. درب و پنجره دوجداره ، دارای قفل و دستگیره متفاوتی نسبت به بقیه می‌باشند. روش تعمیر آن‌ها نیز متفاوت است.

 

روش تعمیر دستگیره پنجره دوجداره:

 

قفل پنجره دوجداره به روش‌های متفاوت قابل تعمیر می‌باشد. قفل پنجره مکانیکی : قفل پنجره مکانیکی به روش‌های مختلفی قابل تعمیر می‌باشد. استفاده از گیره‌ها و قفل‌های مکانیکی با توجه به نوع قفل ، سطح و حجم پیچ قفل بستگی دارد.

با توجه به نوع قفل ، پیچ قفل نیز متفاوت می باشد. و با توجه به نوع قفل ، قفل‌های مکانیکی از استحکام متفاوتی برخوردار می‌باشند. با استفاده از این روش می‌توانید قفل را به راحتی و بدون هیچ مشکلی تعمیر کنید.

لازم است تا شما روش تعمیر قفل و دستگیره دوجداره را بدانید. به عبارتی هر کدام از این روش‌ها به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل در صورت مشاهده آسیب، آن‌ها را تعمیر کنید. لازم است تا شما به این روش‌ها آگاهی کامل داشته باشید.

به این موارد توجه زیادی داشته باشید. به عبارتی آشنایی با روش تعمیر قفل و دستگیره دوجداره از هر جهت برای شما مزایای زیادی دارد. بهتر است که این روش‌ها آشنا شده باشید. در این صورت می‌توانید بدون مشکل، آن‌ها را تعمیر کنید.بهترین روش های ایمن سازی پنجره های دو جداره را در پرو مانوین مطالعه کنید.

استعلام قیمت پنجره دوجداره

سخن پایانی

برای تعمیر قفل و دستگیره پنجره دوجداره می توانید به فروشگاه و سایت پروما نوین مراجعه کرده ، و به صورت آنلاین قیمت تعمیر قفل پنجره دو جداره را به دست بیاورید.در نهایت اقدام به تعمیر یا تعویض قفل درب و پنجره دوجداره نمایید. تمام تعمیرات لازم توسط تیم حرفه ای و مجرب شرکت پروما نوین انجام شده و سعی می کنند خرابی پنجره شما را تشخیص داده و با قیمت مقرون به صرفه تمام نیازهای درب و پنجره شما را انجام دهند. برای خرید انواع پنجره های دوجداره و مشاهده قیمت آنها می توانید به سایت پروما نوین مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *